** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Mä sain tänään elämäni parhaan synttärilahjan!!!!! Mä sain kaksi tasavahvaa viivaa ovistestiin!!!! Mun kroppa toimii sittenkin :D Mä oon niin iloinen, että me pystetään sittenkin saamaan joskus se pikkukakkonen, ihanaa!!!!
 
hieno juttu caffee81 =)

Mulla aamulämpö taas 37,12 ja ja.. muuta kerrottavaa ei sit ookaan.. ei tuu valkovuotookaa juurikaan ni kai sitä tulis jos ois raskautunu.. ni siks tuntuu et kierto vaa haki sitä tasaista rytmiä et jos se menis sinne 30 hujakoille.. sitä sekä tätiä odotellessa...
 
Saa kyllä paljon luettavaa, kun on pari päivää poissa. Ja paljon on myös ehtinyt tapahtua! Täällä pinossa saa kyllä jännittää koko ajan jonkun puolesta. Mahtavaa! :)

caffee81: Onnea!! :flower:

Ninnurainen: Kovastihan tuo kyllä plussaa näyttää. Toivottavasti tulee sama näky myös raskaustestiin!

Omalle kohdalle ei kyllä ole kovin korkeita toiveita tälle kierrolle. Mitään oireitakaan ei kyllä ole ja toivottavasti en rupea niitä kehittelemäänkään.. Nyt ei kyllä se paljon masenna. Joulu ja LOMA tulossa! Jee! :xmas:
 
Haavekuva: Mun korvaan toi 37,12 kuulostaa kyllä tosi korkeelta aamulämmöltä. Millasia sulla yleensä on? Olisko kumminki tärpännyt? =)

Ninnurainen: Saa apteekistakin niitä herkkiä. Ainakin acon10 on sellanen. Mutta eiköhän se muutamassa päivässä näy jo muissaki testeissä. Mut on sulla rautaset hermot. Mä olisin testannut jo monta kertaa. :LOL:

caffee: Hyvähyvä! Se on mahtava fiilis kun saa ovisplussan. Ja synttärionnittelut! Toivottavasti parin viikon päästä saadaan toivotella sulle muitakin plussaonnitteluja! :heart:
 
Mulla ei oo mitään erityistoiveita sen suhteen että millon lapsi syntyis. Mitä pikemmin, sen parempi. Kunhan vain saatais edes lapsi...yksikin. Nyt menis syyskuulle, sehän ois oikeen kiva, kun miehen sisarusten lapsista ainaki 5 on syntyny syyskuussa sekä mieheni myös, että samaan syssyyn vaan. :D

Näin viime yönä unta että sain keskenmenon. :( Se tuli ulos, se vauvanalku oli siinä, semmonen sentin pari mittanen. Ja mä halusin haudata sen omalle pihalle. :( Tästä toivon ettei ole enneuni.
 
meilinde: Mie kyl testaan vasta kp 34-35/33.. Acon:in herkkä ja apteekin oma testi on kaapissa, viime kierrosta jääneenä.. Mutta ei kyl tee mieli viel testata..

Tai siis, tekishän se mieli, mutta tuskin on tärpännyt. Mieletön pulpatus koko ajan mahassa. Ihme poreilua.
 
Ei kukaan haluaisi pelastaa minua ja antaa oma tekemää liikkeen toimintasuunnitelmaa minulle? :whistle:

Pitäisi keskiviikkona palauttaa, ja joku hölmö vasta eilen sitten kuuli kaveriltaan, että se pitää tosiaankin tehdä.. :headwall:

Ei tarvitsisi olla täydellinen, vaan sellainen harjoituspohjalta tehty.. Johon sitten vaihtelisin omia juttujani.
Mutta pakko kai sitä on jotenkin yritettävä tehdä jotenkin.
 
Pixie: mul yleensä peruslämpönä 36,5 mut oviksen jälkee ollu just 36,9 paikkeilla.. ni eikös se oo iha normi ku eikös lämmöt pysy koholla menkkoihin asti?

Ja mä toivoisin saavani lapsen vain nii pian ko mahollist, oli se just syksy tai kesä. Yhen lapsenki ku ees sais ni oisha sitä tosi onnellinen :) mut eipä tässä vielä hirmu kiirus, tai epätoivo ainaskaa ku vasta jätettii pillerit :)
 
No...perskutarallaa! Nyt mulla on lämmöt 37 astetta.. Onkohan se ovis ollukin myöhemmin..
Mulla ei nyt ainakaan päde se että lämmöt HETI oviksen jälkeen nousis. Oletettu ovulaatio oli viikko sitten kun tuli sitä vuotookin...tai sitten, entiiä :headwall:
Parin päivän päästä pitäis olla viisaampi!
Viime kierrosta lämmöt laski kaksi päivää ennen menkkojen alkalmista.
 


tikruliini: mulla oli ennen esikoista kun jätin pillerit pois niin kierrot ekat 4kk ihan sekaisin, pari kiertoa oli 28-32pva ja sitten yksi kierto oli vain 21pva ja yksi 64, ton ylipitkän kierron jälkeen ne sitten tasaantui 30päivään (+-2pva)
Mäkin jätän nyt pillerit pois, joten saas nähdä kuinka mulla kierrot menee, kyllähän sitä toivoisi jo syksy vauvaa, mutta ymmärrän kyllä jos ei heti tärppää juuri pillereiden takia jotka ainakin minulla sotkivat kierron.

Jippii, olo alkaa olemaan vähän inhimillisempi, enää ei okseta koko aikaa, mikäköhän tuokin oli? Huoh, raivostuttavaa!
 
Heippa kaikki tulevat syysvauvojen äidit! :wave: :D

Voisin liittyä joukkoon jännäilemään. Yritys meillä alkaa vuoden vaihteen tienoilla. Kiertopäiviä en laita, kun heittelee niin paljon, mutta ilmoitan, kun menkat ja yritys alkaa. ;) :D
 
Joojaa...Semmonen 10mlU se kai on... :whistle:
Ja nyt sit alko poltteleen näppejä... :LOL:
Pitäsköhä uskaltaa huomen aamulla kokeilla..
Sit on vaan koko päivä pilalla kun tulee nega :(
Ehä mä uskalla. :eek:
No,katotaan mitä huominen tuo tullessaan.
Hitto tätä jännäämistä :x
Mikäs kp mullon huomenna?
24 siis.
Näkysköhän se jo JOS sielä joku ois...???
Emmä tiiä...Apua... :eek:
 
mäkää en uskalla noil erittäin herkilläkään kokeilla enne ko on tosi myöhäs tädin tulo ko on pillerit jätetty vast ni tuskin näi äkkii tulee raskaaks.. pitäs vaa olla aattelematta koko asiaa mut ei pysty :D onnee Ninnurainen testaukseen sit ko testaat! Jos oot Niina ni sit oltas kaimoja :D
 
Ninnurainen sullahan on jännät paikat...
Kiitokset kaikille ovisplussa onnittelijoille :heart: Tuo ovisplussa oli mulle kyllä niin suuri ja ihana ylläri, että enpä pahemmin pettyis vaikken tästä kierrosta raskautuisikaan, sillä tiedänpähän ainakin että kroppa alkaa toimia Clomejen avulla.
 
TaikaSäde mukaan vaan joukkon tummaan :D

Mimulus, :hug: laita yvtä jos siltä tuntuu, kohtalotoverini...

Suikku, mikäs sulla on nyt siel tilanne? Musta tuntu kans jälkeenpäin siltä, ettei ois kannattanut testata, sit ois voinu ajatella ett olin vaan tosi myöhässä...no kivut oli semmoset ett lääkäri ois kuitenkin kutsunut...blaah.

täällä kaikki muuten ihan ok, ihanaa kun pääsee ulkoilemaan ku säät sallii ja saa lapsilta virtaa pois, ja mä tarviin kyl ite ulkona oloa päivittäin.
pupuilut alkaneet, mutt mennään vaan ihan niin ku, että katotaan koska ne menkat meinaa seuraavan kerran tulla...joskus kuukauden päästä...?
mukavaa Joulunalusaikaa kaikille tänne, älkääkä stressatko.
:xmas:
 
Nyt päästään sit oikeasti yrittämään,menkat alkoi perjantaina :saint: Ei onneksi tuo kierto venynyt ihan hirveän pitkäksi sen keskenmenon jälkeen..

Nyt sit ovis pitäisi olla tuossa joulun jälkeen :whistle: Onneksi ollaan lomalla niin voi tiuhaan tahtiin heilutella peittoja ;) Ja voisin vaikka testata noita ovistikkuja,saakos niitä ihan tavan kaupasta,ainakin prismassa olen tainnut nähdä,ovatko laadultaan millaisia?? Ikinu en oo ennen ovista tikutellut eli saatan sit ihan tyhmiä täällä kysellä :ashamed:

Meille passais hyvin syys vauva,esikoinen kun on syntynyt 19.9 :heart: Olishan se kiva samassa kuussa viettää kahdet juhlat :)

+++++++ Plussatuulia kaikille++++++++++++++++++++
 
Se on kyllä ihan totta, että vuodenajasta viis, vauva on tervetullut sit ku tulee. Syysvauva olis kyllä ihana. :heart:

Haavekuva: Myös kiinnittyminen saattaa nostaa lämpöjä pikkasen. Sen takia mä mittailen niitä aina loppukierrosta ahkeraan. Odotan et aamulämpö nousis yli 37. Mutta mulla on oviksen jälkeenkin peruslämpö vaan 36,3-4. Tänään oli kyllä 36,7. =)

Ninnurainen: Mua alko jännittään sun puolesta... Ne kaks kertaa kun oon plussan saanut niin toinen oli kp. 24 ja toinen 25. Jälkimmäisessä tapauksessa oli 9. päivä oviksen jälkeen ja testinä acon10. Esikoisesta plussatessa ei ollu hajuakaan dpo:sta, mut kiertopäivä oli tosiaan 24 ja testinä clearblue, eli ei mikään herkkä. En mä sillon varmaan ees tajunnu et sen oviksen ajankohdan vois jotenkin jäljittää. Ovistikuista ja limoista ollu tietoaka. Sinne päin vaan hosuttiin ja heti olin raskaana. :LOL:

Juu, nyt ei käy ihan niin helpolla ei...
 
Pixie: ai, en oo tiennykää et kiinnittyminenki nostais lämpöjä.. mut nostaaks se siis sit entisestää? Mut en kyl uskalla toivoa et ois raskautunu ku ei valkovuotookaa tuu juurikaan ihmeemmin eikä oikein oireita kuin joskus mahakipua ja ilmavaivoja vain.. ja ilmavaivoi oli jo sillo ko en ollu raskaanakaan.. TOSIN, tuntu viimeks et ois tullu varhainen km ko oli ihmeen oloista vuotoa.. ni sithä ne vaivat ois voinu tulla se takii et olis raskaana mut sit men keske.. mut kierto nii lyhyt et en tiä :p
 
lumipallo86 meillä on lapsilla ikäeroa 1v2kk että siitä vaan sit suhinaa riittää kun toivotaan että sun plussa vahvistuu!!

arcatha, no voi että mäkin sun puolesta ehdin kovastikin jännäämään!

ja mites luru, kuis kulkee?
 
Haavekuva:
ai, en oo tiennykää et kiinnittyminenki nostais lämpöjä.. mut nostaaks se siis sit entisestää?
Juu, siitähän se alkuraskauden palelu tulee. Ei se lämpö kai kaikilla välttämättä huomattavasti nouse, mutta oon kuullu et moni on ollu kiinnittymisen aikaan ihan kuumeessa. Sanotaanhan myös, että alkava raskaus jotenkin romauttaa vastustuskyvyn ja flunssakin saattaa pukata päälle. En tiiä onko ollut sattumaa, mut mulla on ainaki ollu näin.
 

Yhteistyössä