** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

SadButTrue kiitti.. mä täällä toivon kovaa ettei kovin isosti rupee vuotaa.. tavallaan toivon etten ois aikasin testannu kun sit en ois tienny mitää et voin olla raskaana ja kuitenki menkat tulee.. mut ainakin tiiän et se raskaus vissiin o mahdollista mulla..

toivottavasti muilla haamuilijoilla vuoto pysyy kaukana..
 
Helou!Huh huh,6h;n jouluostos-reissu takana,mummon ja äipän kanssa kauppoja kierreltiin.Mummo osti mulle super ihanan lyhdyn,jotain 60cm korkee,nyt se tuolla partsilla nököttää.

Mulla hävis siis tuhru..Sillon kp 15 kun tuli sitä veristä vuotoo,oli seur. pvänä pientä ruskeeta tuhrua ja silloin kp 19 kun sitä taas tuli,niin eilen oli myös se tuhru.Eli?!! :eek: Menkkakipua tuntui tänään.Voihan vide, jos vaan sais sen plussan!!!

lumipallo86: onnittelut haamusta,eiköhän se plussa oo! ;)

Nyt koirulin kaa pihalle,iltakaffet tulille ja sitten saunaan jahka ukkeli selviää töistä kotio! Saatanpa iltasella vielä piipahtaa,moi! :wave:
 
Jos tässä kierrossa pätee viime kierron merkit, niin huomenna pitäis tulla ovisplussa. Tänään oli aamulämpö hitusen laskenu. Viime kierrossa oli sama homma ja seuraavana päivänä oli plussa testissä.
Meillä on molemmilla hyvä tunne tän kierron suhteen. Toivottavasti ei vaisto petä. :) Jotenki vaan tuntuu että nyt ois aika :heart: , aika pienen Möllin saada alkunsa :heart: :)
 
Iltaa kaikille.

Reissu tehty ja kotiin palattu.

Tätikin sitten tuli kylään pe-la vastaisena yönä.
Aivan kaamea olo, jotain todella hirveää :(
Eipä ole ennen näin runsasta vuotoa ollut ei.

Jospa siellä on sitten kysta ollut joka puhjennut ja vuoto sitten alkanut tai sitten jotain muuta joka voisi selittää runsaan vuodon.

Toivottavasti keskiviikkona olisi jo ohi kun on sinne gynelle aika..
 
Mitäsköhän tämä meinaa????
Mulla näytti ovistestit 2 päivää plussaa. Pari päivää näyttänytkin sitten haaleeta viivaa eli ovis ois ohi.
Noh, mulla on sitten tän päivän aikana tullu pyyhkiessä punertavaa ja nyt äsken kun kävin vessas niin tuli sen verran et ihan kun ois menkat tulossa.
Mahaakin juilii ja veren seas oli limaa.
Onko nyt niin et ovistestit näytti ihan päin veetä ja menkat alkaa vai voisko tää vuoto olla jotain muuta?
Oon kyllä ollu nyt 7 päivää putkeen töissä ja viikonloppu on raskas ja pitkät päivät. Oon siis terveyskeskuksen keittiöl töissä ja työhän on fyysisesti raskasta. :/
 
mimulus - suuren suuret pahoittelut tapahtuneesta, kovasti voimia ja jaksamista surun keskelle.. :hug: :hug:

arcatha - tosi kurjaa kun täti sitten päätti tulla.. :/ meilläkin ehti haaveet mahdollisesta plussasta nousta tosi korkeelle kun mensut niin myöhässä, sitä tippuukin sit tosi korkeelta ja kovaa.. iso voima:hug: :heart:

lumipallolle kovasti Onnea - jos viivassa oli punaista väriä niin viivan vahvuudella ei ole väliä, se on yhtälailla plussa kuin paksummat sisarensa!! :heart: ++++++++++ :heart:

 
taas oli semmosta menkkajomotusta tuossa äsköttäin mut ei vielkää oo täti tullu.. mitäköhän meinaa... Tänään tuli siivoiltua ja vähä laiteltua joulujuttuja ja kävin myös kuuntelemas kauneimmat joululaulut kirkossa!! :xmas:
 
mimulus - suuri osanotto :hug:

Täällä ollaan kyllä 100 prosenttisen varmoja, et täti tulee taas reilun viikon päästä kylään, menkkamaiset mahakivut alkaneet pikku hiljaa ja viime kierrossa se ainakin enteile tädin tulemista, joten.. :'( mutta eipä se ihme, ei olla kauheen säännöllisesti pupuiltu ja oviskin meni huomaamatta ohitse, jos oli koko ovista ollenkaan.. Mutta tulenpa varmistaan vielä tädin saapumisen, kun se sieltä sitten lopulta kurvaa paikalle. Mutta muille hirveesti plussatuulia!! :wave: :heart:
 
moro!
täällä ollu tosi kiirus noitten joulu juttujen kanssa. ihan hyvä sinänsä et tää alku kierto menee nopeesti. aattelin alkaa ihan piruuttani jo pikkuhiljaa tikuttelee vaik ei se ovis varmaan ennen jouluu kerkee olee ku on toi kierto niin pirun pitkä.
oon ajatuksetki saanu suurimmaks osaks pois kaikesta vauvoihin liittyvästä. ei siis stressiä raskautumisesta tässä kierrossa. enkä siis tarkota et jotenki halut äidiks tulemisesta ois vähentyny, jotenki vaan en oo jaksanu sillä asialla itteeni kiusata.
eihän se vauva toivomalla tule.
pahoitteluni mimulus :hug:
muille hedelmällisiä aikoja :wave:
 
Khimaira


Maanantaita kaikille :wave:

Arcatha :hug:

Voi saakelin saakeli- kn kipuaa taas ylös :( Viime kierronkin lopulla se aloitti katoamisen ja nytkin oli enää vähän tunnettavissa- tuntui kyllä, mutta kaukana :/ Eli siis menkat ovat tulossa :'( Ja tosi omituisesti vähän tuhruttaa melkein joka päivä- pikkuisen jää ruskeaa paperiin...Aina mulla on menkat alkaneet ihan kunnolla, ei mitään tuhruja :snotty: On tämä ihmiskeho outo ;)

Mutta se minusta, pitää vääntäytyä töihin |O

Päivänjatkoja kaikille :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Joku kyseli, että onko jotain toiveita, koska vauvan olisi "paras" syntyä, meillä esikoinen on syntynyt huhtikuussa ja en tykännyt yhtään, sen kanssa meni sitten 2kesää "pilalle" kun esikoinen oppi niin myöhään kävelemään, lisäksi kun kesä oli helteinen niin vauvan kanssa oli vaikea kaikki nukkumiset jne. järjestellä joten päätin, ettei enää ikinä kevätvauvaa eikä missään nimessä kesä, siksi tässä on pitkiteltykin tän alottamisen kanssa.
Kuopus on syntynyt marraskuussa ja mä tykkäsin kovasti ajankohdasta, mä kun tykkään siitä vauvan pukemisesta ja lapsi nukkuu päikkärit viileässä paremmin. Sinäänsä vaan tuo loppuvuosi on huono, kun lapsi joutuu sitten tosi nuorena kouluun- liki vuoden nuorempana kun tammikuussa syntyneet joten siksi tammikuu olisi kaikkein paras kuukausi, joulukuussa ei missään tapauksessa. Eli kaarrellen, parhaat kuukaudet olisi syys-, loka- ja marraskuu ylivoimaisesti paras tammikuu ja helmikuun alku, ihan ok. Maalis-elokuu ei.

Viime yö oli karmein yö pitkiin aikoihin, illalla iski taas sama paha olo, joka vaivasi koko päivän lieventyen iltaan kohden joten yhdentoista maissa sitten sainkin suunnata askeleeni kohti vessaa jossa puhuin norjaa posliiniastialle puoli kahteen saakka yöllä :x , maha sattui ihan älyttömästi joten nukkumisesta oli turha haaveillakaan :( särkylääkettä en voinut tuon oksentamisen takia ottaa, joten kun kello aamulla herätti olin jo valmiiksi hereillä.
 
Huomenta!

Esikoinen syntyi toukokuussa ja mä tykkäsin kovasti, koska oli kiva liikkua vauvan kanssa kun sai imettää ulkona ym. Ei tullut jämähdettyä neljän seinän sisään vastasyntyneen kanssa, jota kovasti pelkäsin noitten mun masennusjuttujen takia. Mutta. Menihän siinä imettäessä kesä ohi niin ettei ees huomannut. Ja eihän sen ihanan pienen vauvan kanssa mitkään masennukset käyny mielessäkään. Joten peesaan tatomiran ajatuksia siinä, että olen hyvin tyytyväinen, että seuraavan LA menee syksyyn. Saadaan sitten esikon kanssa viettää kesää vielä ihan rauhassa, ja seuraavana kesänä kuopuskin on toivottavasti jo niin iso, ettei ihan koko ajan ole tissillä. Ja nyt kädet kyynerpäitä myöten ristissä toivon, etten roiku täällä enää kun seuraavia kesävauvoja aletaan haaveilemaan... Mahdollista sekin.
Vähän tuskastuttaa ajatus kesähelteistä loppuraskauden turvotuksissa, mutta se on sen ajan murhe sitten. Toivottavasti ei mitään intiaanikesää ole tulossa. Viime raskauskin oli helppo ja selvisin ilman turvotuksia, että toivottavasti taas olisin niin onnekas...

Napaa: Aamulämmöt on nousussa. Eilen 36,5 tänään 36,7. Iltalämmöt 37,2. Viimeks tärppikierron lopulla oli aamulämpö 37.1 ja ilta 37,4. Niitä lukemia odotellessa... :wave:
 
Mimulus :hug: :hug: :hug:
Pahoittelut keskenmenon johdosta. Voimia.

Lumipallolle varovaiset onnittelut! :heart: :flower:

Arcatha: Pahoittelut tädin tulemisesta. Kuinka pitkäksi sulla ehti kierto venyä? Mulla on nyt kp 54!! Eilen tein RFSU:n testin ja se oli puhdastakin puhtaampi nega. Vatsaa on väännellyt ja nippaillut välillä enemmän, välillä vähemmän jo pitkän aikaa. Pari kertaa olen ollut varma menkkojen alkamisesta, mutta ei. Saiko ehkäisykapseleiden poistaminen mun elimistön ihan sekaisin vai mitä?! Ei mulla ennen tällaista ole ollut??

Tinttara - mitä ihmettä sä teet työksesi, kun noin aikaisin heräät? |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Ninnurainen: Jos sulla on oviksesta 9 päivää, niin se näkyis jo herkimmällä raskaustestilläkin. Wink, wink ;) :D :saint:

:D Niillä netistä tilattavillako?
Hitto ku mullon tilillä just sen verran että laskut saa maksettua :|
Siel ei ropostakaan voi ottaa :(
Nyt pitää vaan oottaa että ton apteekin herkän testin voi tehä :snotty:
 

Yhteistyössä