** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

okeii.. hmm.. no mul ei paleluu kyl oo mut oha se niinki et joillain et mitää oireita oo.. mut en kyl usko et ois tärpänny ku sit luulis et sitä valkovuotooki sit tulis enempi.. ehk se täti sielt jossai vaihees paikalle tulee..
 
no ku mullaki ollu aiemmin kuviteltuja, sillonki ko oli pillerit!! :D ni siks en ees viihti aatella et ois raskaana :p mut nooh, kahtelee ny sit joskus myöhemmi jos ei täti tuu ni jos tekis erittäin herkällä raskaustestillä vähä testauksia :p
 
:kieh: Just ku saa pissiä piäteltyä muutaman tunnin että ovistestin tekis, ni sitte menee koko testaus pilalle! Ruikin testi-ikkunalle asti. :( Ja kun mä niin odotin että just tänään saisin ovisplussan. :ashamed:
 
Kyllä se näyttää kontrolliviivaa ja haaleaa testiviivaa, tosi haaleaa ja vähän "levinnyttä". Ihan huuruun meni koko ikkuna.
Mä taas en oo tykänny pissiä purkkiin ku niissä aina sanotaan että pitää jähytellä sitä pissiä... Näissä on kyllä just tuo ongelma että roiskuu. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kiitos Red Dragon nopeasta vastauksesta :)
Ollos Hyvä :flower:

Satuin kas kummaa olee koneella =) :whistle:
Ajattelin listaa päivitellä, jos on viestejä tullut sen suuntaan, että ois muutettavaa.. Ja olihan sitä.

Mutta nyt kahtoo tota toimintasuunnitelman tekoa.. En mie osaa.. :'(
 
Onha siinä kiva mieli tietty.. mutta kun on muitakin töitä.. ei ainoastaan tuo.. Pitäis töihin jaksaa huomenna mennä yms. joulu juttua..
Onneksi sain matikan tehtävät tehtyä ja liikeidea + yrittäjyys -kurssin tehtävät tehtyä eilen.. Mutta mutta..

 
Kllä tuo ninnuraisen ovistestiin tullut plussa tuossa vaiheessa minusta tarkoittaa alkanutta raskautta! Varovaiset onnittelut ja itse testasin babyplussan raskaustestillä eka kerran kp24/30 ja haamu silloin tuli!26/30 jo kunnon plussaa!

Testaa vaan jos haluat vaikka jo huomenna! :flower: :heart:

Muillekkin plussaonnea tasapulisesti!

rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme 6+0 :heart:
 
Pixie;nääs meillähä oli ihan sama juttu ku tota esikoista alettiin ns. työstään...
10 vuotta oli syöny pillereitä ja olin varustautunut siihen että menee vuosi ennenku mitään tapahtuu.
Ja siis tärppäs heti ku pillerit jätti pois.Yhtään luomutätiä ei tullut.
Enkä tienny myöskään mistään limoista mitään saatikka ovistesteistä!!
Ja niin sitä oltiin heti niin raskaana,niin raskaana että :LOL:

Juu,Niinahan mie oon :D
 
Pamu k kiva kun täällä joku minutkin muistaa.. niinhän siinä kävi et tänään vuota.. alko kummallisesti ilman kipuja ja töissä iski aika kovat kivut.. onneks oli nukkari aika ni ei tarvinnu muksujen peräs juosta.. joten eipä pieni pysynyt alkuunkaan kyydissä :'( ei olis niin aikasin pitäny testata.. oli siis mun siskollakin kunnon menkat vaikka oli raskaana ja monen monella muulla mut en mä kuitenkaan usko et niin hyvä tuuri olisi käyny..

joten Red viititkö päivittää et tänään on kp1 :'( :'(
 
Khimaira


Hui- mähän voisin vaikka huomenna jo testata :eek: :whistle: Mutten tiedä uskaltaako sitä.. Myy voiko nuo babypolussan r-testit puolittaa? Näyttääköhän ne oikein? Jos ne näyttävät kontrollin oikein, niin eikös testi silloin toimi?

Pamu: mitäs tässä- odottelen kovasti testin tekoa- harkitsin jopa noiden ovistestejen ostamista, että saisi aiemmin testata :LOL: Kn on kivunnut ylös, lähes ulottumattomiin, mutta tuntuu silti. Siksi ajattelenkin että menkat alkavat kun se kn karkaa käsistä :/ Mukava nähdä että oelt täällä taas =)

Ninnurainen: uskallatko testata mun kanssa huomisaamuna :D ? Periaatteessa, jos ovis on tosiaan ollut ajallaan, niin kyllä pitäisi jo näkyä. Aiemmissa raskauksissa olen saanut selvän haamun apteekin omalla testillä päivä ennen menkkojen alkua, joten eiköhän herkälläkin pitäisi näkyä :saint:

RD: on tuo kouluaiheesi sellainen, ettei ole ihan "sydäntä lähellä" :x Yöks, inhosin opiskeluaikana kaikkia yrittäjyystehtäviä :snotty: Toivottavasti saat jotain aikaseksi :)

suikku: Pahoitteluni :hug: No, kohta on uusi vuosi ja uudet kujeet :heart:

Ja kohta on joulu :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Luru Lude: Ei kyl oo minunkaan sydäntä lähellä toi toimintasuunnitelman tekeminen.. Olen vasta perustiedot yrityksestä saanut tehtyä.. Ja sisällysluettelon ja kannen.. Mutta siihenpä se sitten on jäänytkin.

Väsyttää niin vietävästi. Ja sellaiset nipistelyt ollut koko päivän nivusissa kui voi vaan olla.. Ja valkkari on vain lisääntynyt..
 
mul mennee hermo tän konee kans tai no palstan ko höpötin höpöttämistäni ja sit tää jäi täysin jumiin ja sit tuli mu juttu kahdesti palstalle mut sit ei ollu yhtäkään :kieh:

juu onha meit Niinoja tääl useampikin :)

suikulle pahoitteluja ja onnea uuteen kiertoon!! toivotaan et ny seuraavan kerra pysyis matkassa:)

Ja voiko niit kotitesti.fi:n raskaustestiliuskoja puolittaa? Jos uskaltas testata huviksee jo huomen :p tosin tuski näi aikasi ees näkyis siltikää..
 

Yhteistyössä