** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Näi vähä aikaa olin poissa ja viestei paljon.. en tosin ymmärtäny suikku sun viestiäs siitä et mun mielest RD laittoi ihan ystävällisesti viestinsä ja pahoitteli jos on joku jääny huomioimatta vähempi.. mullaki iha aluks vähä olo et turha tääl ollakaa mut aina ku kysyy vaa uudellee jotai juttuu ni aina sitä joskus joku vastaa ko tarpeeks kauan vaahtoo :LOL:

Ei pidä ajatella semmosia, kaikki me täällä jännäillään ja kaikki iha yhtä tärkeitä, oli millane vain ja oli lapsia tai ei :) rohkeasti vain juttuun mukaan :)

Ja kiitoksia jokaiselle joka vastasi siihe mu kysymyksee et voiks niit puolittaa :) Jos sit yritän vaiks huomen aamulla puolittaa (jos tullu siihe mennes) ja sit testaan :D tosin enpä usko et ees haamua tulis...
 
Oho, onpa täällä tyrskynny tänään! No mut se on hyvä! Täällähän saa purkaa ja jutella kaikesta.

Kiharapää: Mulla on monesti ollu sellanen olo et pälisen täällä yksinäni, enkä usko olevani ainoa. Täällä on niin paljon porukkaa. Parhaiten saa vastauksia kysymyksiinsä kun kohdentaa niitä jollekin tietylle ja kyllä niihin muutki silti vastaa. Ja kommentoi vielä muitten juttuja samalla niin herättelee sitä keskustelua monta kautta yhtä aikaa.

En osaa kyllä vastata tohon sun kysymykseen... Vatsakivut nyt ainakin on yleinen ovisoire ja saattaa kestää viikonkin ja olla huomattavan kovaa. Se saattaa tulla ennen ovista kun munarakkula kasvaa, oviksen aikana kun munasolu irtoaa, tai oviksen jälkeen kun keltarauhanen kirvelee. Eli siitä ei hirveesti voi päätellä sitä oviksen ajankohtaa. Mulla se tulee yleensä aina monta päivää ennen ovista, mutta ymmärtääkseni yleensä se liitetään oviksen jälkeiseen aikaan kun munasolu on irronnut.

haavekuva: Mä vedän ainaki kaikki testit puoliks ja hyvin on toiminu. Siis ihan kaikki. Avaan puikot ja kasetitkin pihdeillä auki. Niissä on sisällä sellaset samanlaiset liuskat ku liuskatesteissä. Sit vaan tosi terävillä saksilla varovasti kahtia. Pakko. Muuten menisin vararikkoon tällä testausvauhdilla. :LOL:
 
moiks!
kiharapää - jaksamista pysyä täälläkin mukana, tuo ulkopuolisuuden tunne taitaa olla ajoittain kiertävää, erityisesti silloin kun itte ei oo vähään aikaan kirjoitellu mitään ja toiset kirjoitelleet joka päivä, tulee vähän kyyistä tippunut olo, mut sillon ei vaan kun näpyttelemään juuri sen verran kun jaksaa/haluaa =) vastauksia saa toisinaan tosi paljon ja joskus ne jää välistä, mut ei varmasti tahaltaan! :heart:

luru lude ja ninnurainen - kovasti Onnea huomisiin testauksiin, peukut ja varpaat pystyssä et saatte kunnian aloittaa tän kierron plussailut!! :heart: :heart:

mie kattelin tuossa noita tilaamiani babyplussan ovis- ja raskaustestejä ja mietin et uskallankohan puolittaa kun ovat niiin kamalan kapeita, ettei vaan menis sit pilalle ja hukkaan, onkos joku puolitellut tämän merkkisiä?

:heart: ++++++++++++++++++++++++ :heart:
 
:LOL: :LOL: ei hitto Pixie sua!! No toivotaan et pian tärppää ko kerra noin paljo vaivaaki näät asian ja etenki testaamisen eteen :LOL: hihii... :p no pitänee munki sit koittoo ko mä ainaski just sitä et ko se pelkkä testaaminenki o hauskaa, nytki varmaa jo kaks testii tehny kolmen pvän aikana vaiks kuin varma on et ei se viel ees näkyis :D ainaskaa noil testeil ko herkkyys on 25 mut ny huomen kai siis saan niit 10 herkkyyden omaavia testei ni jos sit laittas kahtia ni olis 12 testii :D siinähä sit testaamaan vaiks joka pvä :D :D
 
Khimaira
Pixie Oho, sä olet vienyt tuon testaamismanian ihan omiin sfääreihinsä :saint: Olen minäkin niitä puikkotestejä avannut, mutten puolittaakseni.

Siis ette uskokaan miten paljon mä uskon/toivon olevani raskaana- mieli tekee aikamoisia oireita ja tuntemuksia :ashamed: Sitä ikäänkuin sovittaa kaikki oireet raskauteen: kyllä tuon vasemman isovarpaan kutituksen täytyy johtua alkaneesta raskaudesta :saint:

Oih- tänä aamuna kun heräsin töihin, kaverini sai vauvan pukerrettua maailmaan :heart: Hieman pysäytti hänen viestinsä- minä särpin aamukahvia ja toinen katsoo juuri syntynyttä pientä ihmettään :heart: :heart:
 
kiitoksia :) toivotaan et ees jollekin tulis plussia huomen testaillessa :) tosin mut voi unohtaa ko kp 23 (kai, jos muistan oikeen ko en oo listaa kahtona vähää aikaa :D) ja pillereide kans oli 29 kierto niin ei mitään ideaa siitä edes et millo oli ovis (pien epäilys jossai vaihees oli mut ei varmuutta) eikä liioin siitäkään mikä tää kierto ny tulis olemaan.. mut muille pidemmällä kiertopäivissään olevat: onnea testaukseen :heart: ja pluuuuuusssatuuuulia!! :whistle: :whistle: :whistle:
 
kiitos pikkumyy :heart: - tarttee sit vaan tarttua saksiin ja koittaa olla tarkkana! :D nyt mulla sit riittääkin noit testejä tuohon elämäni ekaan oviksen liuskoilla bongailuun :LOL: Onnea ensimmäiseen ultraan - toivottavasti pikkuinen voi ja jaksaa oikein hyvin :heart: :heart:
 
nea85:
ota joku silmätikku jolle esität kaikki kysymykset niinkun minä tein pixielle. varmasti joku muukin sit vastaa sun kysymyksiin
No toi varmasti toimii! :LOL: Vaikee olla vastaamatta jos kysymys on osoitettu suoraan. Sitä ei voi oikein sivuuttaa ajattelemalla että ehkä joku muu joka tietää paremmin vastaa.
Mäkun luulin että se johtui siitä että olen niin kovin viehättävä. :saint: :LOL:

Ei hittolainen... Mun alko kans mieli testata huomenna ku teki... Voi että uskaltaisko sitä jo? Mulla on kyllä vasta dpo 7-8.
 
kiharapää: mulla oli alussa ihan sama fiilis kun alottelin palstailun, niinku varmaan kaikilla.. nyt kirjottelen tänne joka päivä ku täällä on jo semmosia kivoja kavereita mulla.. ainakin omasta mielestä :LOL: .. kirjottele vaan aina kun siltä tuntuu. varmasti saat vastauksia jos vaan tietoa löytyy
 
Juu, en minäkään niin sisällä jutuissa elovauvoissa ole, mutta jotain sinne välillä yritän laittaa, mutta en edes varmaan joka pv;=)

Ja kun ei ole muuta kuin tissit turpoo, alavatsaa nippailee, ei kipeästi siis, kohtu ilm muokkautuu? :D ja melekein jatkuvaa "kestokrapulaoloa" :heart: , siihenkin on jo tottunut, en ennen tiennyt, että ilman alkoholia voi saada krapulaisen olon? :LOL: , paleltaa useimmiten. Huimaa välillä. Jo kaksi kertaa on tullut mieleeni jostain syystäÄkaksosia odotan*, no perjantaian näemme :heart: Meille aivan yhtä ihana asia , on vauvoja 1 :heart: tai 2 :heart: + :heart:

Heippa taas! :wave: :heart:
 

Yhteistyössä