** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

pixie: testaat huomenna!! testejähän saa aina lisää.
pamu: kiitos kun kyselit vointia. kaikki ok. on koko ajan krapulainen olo mut pahoinvointia ei ole ollu vielä.. mut eihän mul ole viikkojakaan ku 5-6.. en tiedä onko tuolla mahassa edes mitään ku ei ole mitään oireita. 3.1 on ultra niin sithän se selviää. pahoittelut vielä sulle kun niin ikävästi kävi :hug: .. innolla parempaan kiertoon, eikös niin?
 
mä vastasin kans jo sulle, huomasitkos edellisellä sivulla...
:wave:
mulla varmoja ovisoireita on olleet ihan menkkamaiset alavatsa nippailut, alaselkä tulessa...ja pieni rusehtava vuoto, sitä en tiiä ett onks silloin jo ovis ns ohi, vaiko vasta tulonpäällä...
pahaaoloa ei oo ollu.
elikkäs kannattaa kysyä ja kysyä uudestaan niin koitetaan keritä vastailla

:D
 
Khimaira
nea85: noista oireista: mullakaan ei ole aiemmin ollut juuri mitään oireita kun olen plussan saanut. Oireet ovat alkaneet vasta n. 7vkosta ettenpäin. Ennen plussaamista tuntee vaikka mitä oireitawhistle:
 
kp öö miten sie ton tarkotit et toivot. tärppäis ku ei oo vakituist työpaikkaa.. mie ko luulin et sillo varsinkaa ei niin lapsia toivota tai et se ois päinvastoi :p mut onnea sulleki tähä kiertoon ja toivotaan todella et tulis se pikkunen sieltä itsestään ilmoittelemaan :heart:
 
Kiitos pamu k vastauksestasi.. Kyllä ehdin sen jo lukea, en vain vielä ehtinyt reagoida asiaan..

Taidan pistää paksennuksella kysymyksen ensi kerralla niin ehkä sitten joku huomaa sen..

No mä olen vähän joskus tällainen äkkipikainen.. Ja kun pikkaisen paha nuoruus/lapsuus niin en aina muista olla ymmärtäväinen vaan aika helposti otan sen niin ettei mua haluta tännekään..
Mutta yritän olla tästä lähtien hieman kärsivällisempi...

KP
 
juu viestiä pukkaa kovalla tahdilla :D taitaa aika moni olla samaan aikaan koneella höpöttelemässä :) mulla lämmöt pysyny suht korkeel ja vähä joskus mahas tuntunu mut en usko et ois tärpänny ko ei juuri muuta..

Hei onks muute siit mitää hyötyy et iltalämpöjä mittailis? tai et kertooks se mistään ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
kp öö miten sie ton tarkotit et toivot. tärppäis ku ei oo vakituist työpaikkaa.. mie ko luulin et sillo varsinkaa ei niin lapsia toivota tai et se ois päinvastoi :p mut onnea sulleki tähä kiertoon ja toivotaan todella et tulis se pikkunen sieltä itsestään ilmoittelemaan :heart:
Niin tarkoitin, et jos yhden lapsen tehneenä saisi helpommin vakituisen paikan tai sitten saisi vuoden miettimisajan mitä tekisi elämällään, kun alan vaihto käynyt mielessä..

KP
 
nea ja pikkumyy: Kaikki myötätunto kestokrapulaan teille! Mulla kesti se esikoisesta kolme kuukautta 24/7! Oksennellut en, mutta heikko olo oli jatkuvasti... Sillon vannoin ettei raskautta enää ikinä. Mutta loppuraskaus meni niin hyvin että se unohtu heti. Ja nyt tekis mitä vaan että jo sais sen kestokankkusen! Pitäis koputtaa puuta, ehkä se huomenna alkaa taas. Vatsaa särkee siihen malliin ja rinnatkin arkana. Tänään hajutkin ottanut nenään ja huono olokin yllättelee. =)
 
mitä noi dpo:t on???

Ja mullaki rankka lapsuus mut silti moon iloone ja energine, ainaski koitan olla :) ja pääasiaha se o et ite pittää hauskaa vaiks ei niin haluttu oliskaan :) eli siis tolla en tarkota muuta ko sitä et vaiks en ois tänne haluttu niin silti mul o hauskaa tääl rupatellessa :p
 
Khimaira
KP: minä ainakin huomasin, että kun laitan jotakin viestiä vähän "joka väliin" niin saa paremmin vastauksia- kuin myös sinnikkäällä yrittämisellä. Täällä on kuitenkin iso sakki :xmas:
Kaikilla meillähän on kuitenkin sama tavoite B)

haavekuva: olen aika pitkälti samoilla linjoilla sun kanssa :xmas:
 
kp : niin joo tuollain sen tarkotit :) juu onha se ehk et vakipaikkaa ei hedelmällises iäs oikee nii hyvi saa jos ei oo lapsia jo tehny.. mut en tiä.. luulis olevan riippuvainen alastakin ja työntekijästä :) mut mä en juuri siit stressaa ku jään kotiin muutenki jos tärppää :)
 
mulla on vähän väliä sellainen olo, ettei meille kuitenkaan koskaan mitään omaa vauvaa varmaan edes tule... Mutta kiitos kun nyt annatte mulle ohjeita miten saan vastauksia..
Mutta yleensä tuntuu ihan tyhmältä kun en oikein tiedä mistään mitään.. Ja silloin tuntuu tyhmältä kommentoida mitään..

KP
 
Khimaira
Vielä KP:lle: minusta tuossa vauvahaave asiassa ei kannata aikailla- jos itsestä ja miehestä asia tuntuu hyvältä, niin silloin vaan yritystä päälle :) Lähipiiristä olen nähnyt niin monta paria, kenellä on jäänyt haaveeksi vain..
 

Yhteistyössä