** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

no mut ei kai siin pohdinnassa niin vikkaakaan ole.. mut pittää vaa muistaa et ei sitä lastakaan tehdä vaan se saadaan.. ja pittää aatel silti positiivisesti vaiks joskus vähä ärsytys yllättäiski.. mäki luulin raskautuneeni jo viime kierrosta vaiks oli vkon verra sitä pilleriliuskaaki syöty.. tai eihä sitä tiedä vaiks ois olluki ja men het keske. mut yritystä vain ja tulee kun tulee ja toivottavasti pian :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Red Ragon äläs nyt sinä mihinkään karkaa, kun mä vasta pääsin vauhtiin tässä pinossa ja sori aikaisempi purkaus..

Tunnen nyt itseni vähän tyhmäksi..

KP
Et sinä ole tyhmä! Olettehan kaikki kuulleet sananparren: Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa & Kysyvä ei tieltä eksy?

Täällä saa kysyä ja PITÄÄKIN kysyä, jos jokin painaa mieltä.

Tässä pinossa on sen verran paljon ihmisiä, jonka takia saattaa, jokin mennä ohi, mutta ainakin itse parhaani mukaan olen yrittänyt kaikki lukea läpi ja kommentoida, jos olen vain osannut.. Ja vastata kysymyksiin parhaani mukaan. Kuitenkin listalla on yli 60 henkilöö, joista ainakin 20-30 kirjoittaa säännöllisesti.

Jos johonkin ei heti, eikä vielä seuraavallakaan kerralla vastata, niin silloin tosiaan kannattaa osoittaa kysymys jollekin tai korostaa tekstiä, vaikka isoilla kirjaimilla =): HUOM!!! MINULLA OLISI TEILTÄ KYSYTTÄVÄÄ!!! VOISITTEKO AUTTAA MINUA, PLEASE :flower: .

Vaikka sitten noin, jos mikään muu ei auta :whistle:

Mie en oo suuttunut mistään, mutta olen hyvin pahoillani, että osalla on sellainen tunne, ettei kuulu joukkoon ja ettei saa ääntään kuuluville. Itse, kun olen sellainen ihminen, joka haluaa, että kaikilla olisi hyvä olla.

Ja minut ymmärretään väärin, niin silloin on miun parempi poistua takavasemmalle =). En haluu kenellekään mitään pahaa.


 
Ompas täälä ollu vilinää ja vilskettä :D
Hitto mua pelottaa se huominen testaus :x
Sitten kun siihen ei tuu viivan viivaa ni iskee masennus.
Kun ei mulla oo juur oireitakaan.Välillä nännit on arat,mutta emmä tiä onko ne oikeesti :snotty:
Noh,mä kestän se negan(jos tulee) kuin mies.Eli en ollenkaan :D
Aamulla sitten nähdään... :wave:

Vai vielä testaaminen kivaa...? :kieh:
Niitten negojen näkeminen ei oo minust yhtään kivaa :ashamed:

Arvakkaa vaan saanko unta ens yönä... :D
 
missä KP asut jos mentäs yhes lenkille ni laihuttais molemmat :D vaiks en ny nää itelläni tarvetta mut lenkkeily o mukavaa jos on seuraa :) enkä usko et se raskautuminen tai sen poissaolo on hirmusti verrannollinen ylipainoon.. tai no riippuu tietysti kuinka paljon painoa on.. mutta tsemppiä! ja lippu pidetään korkealla! =)
 
mu mielest testaaminen on kivaa vaiks oon saanu negoja jo kolme ko nii aikasi testailen :D mut silti se o hauskaa...

ja väärinkäsitys korjattiin jo ja eiköhän kaikil oo sen myötä jo suht parempi mieli :) kaikki vain ain uudelleen tänne kuulumisia kertoilemaan! innolla luen jokaisen juttuja :)
 
en kai ois tärpänny, ku lueskelin tän pitkän ketjun sivulta 36 lähtien läpi ja rupesin sitten itkemään.. Tai sitten tuon toimintasuunnitelman tekemisestä tuleva stressi puhkee niin pahasti..

Koska en pysty olee raskaana..
 
mäkin jo jumiuduin tähän koneelle lukemaan teidän juttuja.. Viikolla jäi muutamia juttuja lukematta, kun oltiin vuorokausi pois ja sinä aikana oli tullut monta sivua tekstiä ja oli aika vähän aikaa lukea, nyt olen lukenut oikein ajan kanssa.. Kun mies töissä ja yksin kotona..

KP
 
Mittasin iltalämpöjä kun ei ole muutakaan tekemistä ;) Vaikka eihän niillä mitään merkitystä ole. Näytti 36,6 eli laskussa on. Ja alaselkä niin kipee, että taitaa täti tulla huomenna kylään :whistle: Olen varmasti ainoa joka on siitäkin asiasta iloinen! Miettikää, oikeasti iloinen! :D Se tarkoittaisi, että kroppa toimii! Ja koska lämmöt nousi, niin ehkä, ehkä olen myös ovuloinut!! :D Olisi se vaan niin hienoa jos kaikki toimisi luomusti niinkuin pitääkin :snotty:

Kuinka moni testaa huomenna? Teitä oli useampia. Ja heti tänne sitten kertomaan :p Ei olla uteliaita ei :wave:
 
must ei tunnu ko moon nii positiivisen mielenlaadun omaava :D mut ongelma o siinä et ko teide kans o nii kiva rupatella ni entäs jos sit tärppääki ni sitkö ei kehtaa tääl höpistä.. voehan...

Ja ihmetteleeköhä muide ketjujen viestittelijät ku meide ketju o koko ajan tos ylimmäisenä :LOL:
 
kp: mullakin painoa ihan mukavasti liikaa. tuli 10 kiloa lisää kun aloin seurustelemaan 4 vuotta sit ja nyt en saa niitä millään pois. semmoset 15 kiloa jos saisin tiputettua niin oisin happy. eli mulla ei ainakaan tää mun pulleus haitannu raskaaks tulemista..
 
NYT NAISET!!! Positiivista energiaa kehiin!!! Mehän plussataan!!! Hokekaa itsellenne: minähän plussaan ja vieläpä erittäin nopiaan!! Ja vaiks ei ni siltikää pidä toivoaan menettää, jos o toivoa ni o sitä elämääkin! =)
 
Ja muistakaa naiset ettei saa liikaa laihduttaa, sekin on huono raskautumisen kannalta ;)

Luvatkaa huomennatestaavat tulla ennen töihinlähtöä kertomaan iloiset, plussa uutiset! Ei täällä jakseta koko päivä odottaa että päästään onnittelemaan ;)
 
nii on!! :D:D sit suaha kukkaa plussia ko aletaan oikeen laihuttelee, pitäähä naises ny olla jotai mihi kiinnittyä :LOL:

Voi niitä parkoja jotka ei oo ny ollu palstal kuulolla ku näin hirmu vilske käyny :D meinaa itekää peräs pysyä, saati ettei pariin pvään lukis näit :kieh:
 
Siis kyllä jaksaa töissä just ja just välillä vaan on niin väsynyt, kun ei halua mennä nukkumaankaan jos ei ole miestä nähnyt kunnolla ja aamuun menee niin voi olla nukkumisväli joskus 3 h ennen töitä..
Huomenna onneksi vapaa päivä..

KP
 

Yhteistyössä