** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

kiharapää: mulla oli sama tilanne pari viikkoa sit. olin aivan varma että mussa on jotain vikaa kun vauvaa ei alkanu kuulua puolen vuoden kovan yrityksen jälkeen. elä menetä toivoas. varmasti sinäkin plussaat pian :heart:
 
juu jos siltä tuntuu ni ei muuta ko yritystä :) meilläki jo yritys käynnissä vaiks tunnettu noin 5kk :D mut ko siltä tuntuu ja upean lailla kolahtanu ni mikäs tässä ja ku on ollu valmis äitiyteen jo 4 vuotta ni en nää sille estettäkään ku just valmistumassakin :) mut on tää ihanaa ainaski jännäillä ja testailla ja höpötellä teille sit kuulumisia!! :heart: Toivotaan plussia kaikille ja iloista mieltä :) kaikki ollaan täällä samanarvoisia ja iha yhtä tärkeitä ja tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan =)
 
Khimaira
Täällä ole ikinä ollut tällainen kuhina päällä :eek: :xmas: :xmas:

Mutta minä ainakin poistun pikkuihljaa katsomaan ful metal jacketia ja syömään jotain :p

Illanjatkoja :wave:
 
Pixie huomasin.. Kunhan vähän herätteli niin johan alkoi jumiutuminen tähän koneelle.. Kohta pitää ruveta aamuisin ennen töihin lähtöä käymään koneella.. Mutta taitaa olla liian aikaista..

Aamulla pitää olla seitsemältä töissä.. Ja sinne saa lähteä jo kuuden jälkeen...

Haavekuva: hoitoalalla olen ja 2 ½ vuotta olen yhdellä osastolla ollut sijaisena, mutten vakituiseksi kelvannut ja nyt sanottiin etten edes pitkäaikaiseksi sijaiseksikaan enää...
Tänään sovittiin yhden toisen osastonhoitajan kanssa, että menen heille n. 8 kk sijaisuus ja heti viikon jälkeen pääsen viikoksi lomalle.. Ja kesäloma on ihan kokonainen kuukausi..
joten mikäs siinä.. ja mahdollisesti tietysti saattaa päästä sitten sinne jatkamaan enemmänkin..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikku:
Red sanoinhan jo että anteeksi purkaus! ja jos se noin kauhea on että mielipiteensä sanoo niin voin jäädä pois.. en tarkoittanut pahoittaa kenenkään mieltä tms..
Anteeksi, tottakai sai purkaa mieltä! En minä nyt sitä niin tarkoittanut, ettei sais purkaa.. Aina minut ymmärretään väärin..

Olisiko halukkaita päivittämään tuota listaa? Minä nimittäin taidan pakittaa, ku miut ymmärretään aina niin väärin. Sitä, kun savolainen on, niin ei ossoo mitään suoraan kirjoittaa, mitä tarkoittaa.

Sehän tämän pinon tarkoituksena on ollut, että saa purkaa tunteitaan yms..
 
Olipa lukemista! :D

Mä oon ihan kärsimätön ku odotan sitä ovista. Ja pelkään että molemmat joudutaan pettymään tässäkin kierrossa... Kun meillä on niin vahva tunne että nyt ois meijän vuoro, jos ei olekaan niin mä en tiedä mitä mä teen. Clomeissaki varmaan ois hyvä pitää tauko ellei tämän jälkeen niin seuraavan...ja tarkempiin tutkimuksiin täytyy sitten lähteä. On se niin kurjaa ku ei voi normaalisti raskautua :(
 
NYT NAISET!! Kiukku ja riita pois jokkaiselta!! :D:D:D kukkaa ei oo purkautunu sen ihmeemmin eikä täs mittää riitaa ole ollukaa tai sanaharkkaakaan.. ootta vaa ny käsittänä väärin toisenne, riita poikki ja pinoon :p tai no ei voi ko ei oo ollukaa riitaa :D mut nyt nyt.. kyllä tää jännäily ym tunteita kuumentaa mut ny iloista mieltä iha Jokkaiselle!! Eikä kukkaan lähe mihkää!!:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Orion otan osaa.. Ja tietenkin samalla toivon, että itse saisi luomulla raskauduttua.. Mutta epäilenpä..

KP
Kiitos. Ei tää nyt ihan mahoton ole ettenkö vois täysin luomustikin raskautua, mutta en nyt ainakaan. Pco vaivana, jos tiedät mikä se on...

Elä epäile mitään ennen kun jos tulee oikeasti syytä epäillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Orion otan osaa.. Ja tietenkin samalla toivon, että itse saisi luomulla raskauduttua.. Mutta epäilenpä..

KP
Kiitos. Ei tää nyt ihan mahoton ole ettenkö vois täysin luomustikin raskautua, mutta en nyt ainakaan. Pco vaivana, jos tiedät mikä se on...

Elä epäile mitään ennen kun jos tulee oikeasti syytä epäillä :)
Olen kuumeillut jo 4½ vuotta joten alan olemaan kärsimätön tämän suhteen kun miehenkin sai asiaan lämpenemään..
Vaikka luulen, et jos joskus tulenkin raskaaksi, niin sitten iskee paniikki..

KP
 
red sori.. ymmärsin väärin.. mulla vaan tooosi huono päivä.. sattuu mahaan ja ala selkään pirusti :kieh: ja sit ku kerkesin idiootti testata näin ajoissa ja sit se pieni ei matkassa pysynytkään :'( anteeksi..

anteeksi kaikille.. poistun nyt taka-alalle.. hyvää yötä..
 
Mä olen lannistunut tämän asian kohdalla jo niin monta kertaa.. Mutta kyllä se mieli vielä kirkastuu.. Ei olisi pitänyt niin paljon pohtia asioita etukäteen.. Me tiedetään aika varmaksi millaiset vaunut jne me halutaan..

KP
 
Suikku: Jaksuja sulle! Tuo on pientä vielä. Mä paiskoin täällä astioita hajalle ja pelästytin ukon oikein kunnolla kun olin samassa tilanteessa kuukausi sitten. Se sattuu syvään, vaikka vasta alussa olikin... Pura vaan, se helpottaa. Hyvää yötä! :hug:
 

Yhteistyössä