** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

KP: Olet aivan selvästi äitiysloman tarpeessa ;) Viimeistään ne kilot sitten lähtee kun imettää ja pikkuisen perässä yrittää pysyä :p Onko sellaista liikuntamuotoa mistä ihan oikeesti nautit? Saisit välillä muutakin ajateltavaa kun nämä ovis/raskausasiat :) Itse yritän ainakin kovasti (tosin huonolla menestyksellä) puuhata muutakin :saint:
 
mullaki mies tulee kohta salilta :) eli käy siis kuntosalilla :) mieki kävisin mut ko nostivat hintoi JKL:ssä niin lopetin.. mut sit ko tänne riksuu muutan pois JKL:stä niin sit alotan taas ku pääsee vähä enempi vakiintumaan johki paikkaan =)
 
Tykkään käydä kuntosalilla ja lenkillä.. Ja miehen kanssa käydäänkin yleensä lenkillä.. Mutta tuottaa joskus vaikeuksia, kun molemmat tekee vuorotyötä.. Ja mä odotan, että pääsisin tekemään vaunulenkkejä pikkuisen kanssa..

SBT kyllä olisin mielelläni jäämässä äitiyslomalle..

Tällä alalla ehkä mieluummin vakinaistetaan jo ainakin yhden lapsen äitejä, ettei olisi heti jäämässä kotiin..

KP
 
SBT mulla on harrastuksia kyllä.. Olen ammattiliiton opo, liiton aktiivijäsen, partio kuuluu harrastuksien pariin, rakastan liikkua ulkona, kesällä purjehtiminen on mun rentoutumiskeino oikein kunnolla..

Mutta äitiysloma olisi ihan ihanteellinen, kun saisi mennä miten haluaa tietenkin vauvan ehdoilla.. Mutta mun salilla on lastenhoitopalvelu jne, joten pääsisi kuntoilemaan vaikkei mies olisikaan hoitamassa lasta..

KP
 
Enpä mä osaa enää oikein mennä yöunille jollei mies ole ollenkaan paikalla.. Voin mennä nukkumaan, jos mies on olohuoneessa telkkaa katsomassa, mut jos kokonaan pois kotoa en osaa enää nukkua yöunia yksin.. Yövuoron jälkeen kyllä pystyn nukkumaan yksin..
 
kiharapää: mulla varmaan myös vaikutti tohon painon nousuun se että tein kolmivuoro työtä. tuli syötyö millon sattuu.. nyt sit paino ei tipu millään vaik käyn joka päivä n.tunnin lenkillä ja syön ruoan kans salaattia.. mut en usko että teille ei vauvaa kuulu sun painon takia. monella ekakertalaisella kuulemma plussaan menee toi puolisen vuotta. jaksat vaan yrittää etkä vaivu epätoivoon
 
Niin ja vaikka jotain vikaa olisikin niin hoitoja on nykyisin niin monenlaisia niin moniin eri vaivoihin että uskon että harva ilman vauvaa jää. Vaikka heitäkin tietysti silti on :ashamed: Eikö me jo sovittu että kaikki pinossa olevat vielä siirtyy odotuspuolelle? ;) Siihen luotetaan kun ollaan se jo sovittu ja kaikkee :D
 

Yhteistyössä