** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

emunen
Sitten kun (huom. KUN) ollaan kaikki tuolla odotuspuolella, voidaan pistää sinne oma pino tyyliin Syysunelmissa -08 hiirisormensa kipeyttäneet odottajat :heart:

Mulla hirveä ongelma jo etukäteen: kun täti luultavasti (toivottavasti) iskee viimestään jouluaattona, niin miten selitän muille joulunviettäjille, että nyt tartteis kuulkaa päästä nettiin kesken joulun ku pitäis päästä raportoimaan mun kuukautiskiertoni sinne keskustelupalstalle... :LOL:
 
Vähän sama tilanne emunen!!
Mutta toi sun ideas oli aika hyvä..

me mennään aatoksi mun isovanhempien luokse ja siellä ei ole edes tietokonetta saatikka nettiä..

Mutta täytyy aamulla tai illalla raportoida tänne asioita..

Huomenna täytyy tulla pistämään taas pinoon vähän vauhtia.. Kun tänäänkin ainakin aika hyvän vauhdin..

KP
 
Red Dragon:
en kai ois tärpänny, ku lueskelin tän pitkän ketjun sivulta 36 lähtien läpi ja rupesin sitten itkemään..
Tiiäks mulla on pari päivää ollu semmote aavistus, että sinä plussaat nytte. En vaan viittiny sanoo mitään ku aattelin, että pidätte mua ihan hulluna ku ruven täällä veikkaileen kuka plussaa seuraavaks. Olin ihan varma tosta neastakin ja nyt olis samanlainen aavistus sinusta. Toivottavasti pitää paikkaansa! bd
 
Huh, kesti varmaan puoli iltaa lukee kaikki tämän päivän viestit :D

Mä on KP ihan samanlainen, ihmisenä sellainen mulle kaikki heti-tapaus. Tässä vauvaprojektissa se ei oo ihan kauheen hyvä juttu, kun siihenhän ei itse hirveästi pääse vaikuttamaan :headwall: Meillä yk on nyt vasta 2 ja silti meinaan turhautua. Mutta eiköhän me vielä joskus saada se oma nyytti, kenen kanssa pääsee niille kaivatuille vaunulenkeille yms :heart:

Onnea huomenna testaaville!! :) Pidän peukkuja täällä teille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red Dragon:
en kai ois tärpänny, ku lueskelin tän pitkän ketjun sivulta 36 lähtien läpi ja rupesin sitten itkemään..
Tiiäks mulla on pari päivää ollu semmote aavistus, että sinä plussaat nytte. En vaan viittiny sanoo mitään ku aattelin, että pidätte mua ihan hulluna ku ruven täällä veikkaileen kuka plussaa seuraavaks. Olin ihan varma tosta neastakin ja nyt olis samanlainen aavistus sinusta. Toivottavasti pitää paikkaansa! bd
Nyt kyllä todellakin pidän sinua hulluna! :LOL: Minäkö plussaisin? Ja pah! :headwall:

Anoppi soitti tutulle ennustajalleen, joka on ennustanut melkein kaikki oikein, mitä on anopille ennustanut aikoinaan. On tiennyt miehen ukin kuoleman, mummon selkävaivat yms, anopin lääkärissä käynnit, anopin nuoremman pojan silmälääkärillä käynnin.. Minun ja mieheni "vaikeudet", miehen miettimisen, jaksaako käydä koulun loppuun.. Sen, että mennään naimisiin..

Ja viime kerralla kysyi anopilta, että onko sinulla tyttöjä. Anoppi: Ei ole.. Ennustaja: Entäs miniöitä? Anoppi: on kaksi. Ennustaja sitten siihen, että jompi kumpi heistä ilmoittaa sinulle parin-kolmen kuukauden sisään iloisen uutisen.

Mitä lie tarkoittaa. Mutta ei minun plussaamista! Siitä olen 100 %:n varma!
 
SadButTrue:
Kuinka moni testaa huomenna? Teitä oli useampia. Ja heti tänne sitten kertomaan. Ei olla uteliaita ei .
Aika monta testaajaa taisi olla huomiseksi. Mä ajattelin testata myös jos aamulämpö on yli 37. Nyt se on 37,3. Yön aikana yleensä puolisen astetta laskee, että se on siinä ja siinä. Toivottavasti on nousussa.

Mulla on kyllä päiviä vielä niin vähän, että tuskin vielä näyttäis mitään. Ovisplussan sain kp. 15 ja nyt on vasta 22. Mutta testaaminen on kivaa!

Plussapuhurit kaikille testaajille ja muillekin. Hyvää yötä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
RD mikäs sua alkoi itkettämään.. Mikä oli sellainen asia??

KP

Siis minähän olen perus luonteeltani sellainen, että minä en todellakaan itke helposti. Mieskin on muutamaan otteeseen minulle sanonut, että hän taitaa olla tämän perheen herkkis.. Mutta mie en kyl rupee itkee helposti..

Äsken, kun näitä juttuja vaan läpi luki, niin huomas yhtäkkiä, että kyyneleet valui poskilla. Olin, että what the fuck? :eek:
 
Niin ja kun joku kyseli, koska muut testailee, niin ite testaan aikaisintaan tapaninpäivänä :) ja epäilen suuresti, että ei tarvi tehdä koko testiä, kun nää mahakivut tosiaan on ihan samanlaisia kuin viime kierrossa, jotka taas enteili tädin tuloa :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
RD ei kannata olla niin varma.. Kohta me se Pixien kanssa kuullaan kun etkös sinäkin testaa huomenna..

:LOL: :LOL: En mie viel huomenna.. Vasta sitten, kun on kp tarpeeksi isoilla lukemilla.. Että vois uskaltautua testaa.. Tai sit kierto tekee samanlaisen häränpyllyn pyörähyksen, ku joku kierto takaperin :LOL:

Kyllähän se kutkuttais testata muutaman päivän päästä, mutta ei vielä.. Yritän odottaa rauhassa..

Vaikka niin kateellisena luen, kun muut testailee, mutta minä en :D . Mutta vasta sitten, kun on minun vuoro testata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
rd: ukko tulee kotiin vasta yhdeltä yöllä. enkä oikein saa unta jos se ei oo kotona. niinpä yritän palloilla koneella siihen asti. aamulla töihin meno vasta kymmeneks
Onnellinen, ku vasta 10 meno!! Minulla ois klo 8 meno (niin kuin aina, kun pitää töihin mennä).. Ja pitää mennä tekee sellaista, jota pomo itse ei osaa ja minä olen vain opiskelija.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
RD ei kannata olla niin varma.. Mitäs sitten jos sittenkin olet..

KP
Eihän sitä kyl koskaan voi tietää.. Tulevaisuus sen näyttää.
Mutta sekö onkin mun lihomisen syy? :whistle:
Ei vaineskaan.. On jouluherkkuja tullut popsittua ihan kiitettävästi, eikä nyt ole motivaatiota laihduttaa.
 

Yhteistyössä