** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Huomenta ja pahoittelut negoista. :hug:

Ninnurainen: Oliko se acon10 millä testasit? Mä en oo siihen saanut ikinä roskishaamua joten toivotaan että se siitä vielä plussaksi muuttuu. Onhan sulla päiviä vielä vähänlaisesti.

Omaa napaa: Aamulla oli lämmöt 36,9. Eli nousussa edelleen. Lupasin testata jos on yli 37 ja mun mielestä tarpeeks lähelle meni, joten testasin. Kärsimätön. :D Testasin mammaksi.fistä tilatulla tosi herkällä liuskalla ja sain aikatarkkaan pikkumyyn kuvaileman haamun, joka ilmestyi ihan määrätyn ajan rajoilla eli kymmenessä minuutissa. Ja oli sit niin haalea, ettei pysty kyllä sanomaan oliko siinä väriä. Lasken sen tässä vaiheessa roskishaamuksi, joten älkäähän vaan onnitelko vielä. Mutta koska oviksesta on vasta 7-8 päivää olen hyvin toiveikas tämän kierron suhteen. Testaan varmaankin heti huomenna uudelleen...

Onko kenelläkään kokemusta mammaksi raskaustesteistä? Tuleeko helpolla viivanpaikkoja? Mulla on kaikki aiemmat negat (niitä on paljon :LOL: ) ollu ihan puhtaita ikkunoita.

Pikkumyy: Onko sulla Luget vielä käytössä? Ite ajattelin ehkä jatkaa teroja jonkun aikaa jos nyt tärppää...Pikaista paranemista sulle! :hug:
 
Khimaira
Ehkäpä tosiaan tein testin liian aikaisin, mutta onhan nyt jo kp 28/32..Tai sitten jos ovis on ollutkin sen päivän-kaksi myöhässä, tai... :snotty:

[/b]tatomira meillä on kolme lasta nyt, eskarilainen, koululainen ja tämä alle 2-v joka ei ole hoidossa. Pienin hoidetaan kotona 3-v asti :) MInä olen jo kahden lapsen jälkeen tehnyt sen, että möin/annoin kaikki vauvakamat pois..

Mies on nyt lasten kanssa pyrittämässä kotia, minä olen töissä ainakin tammikuun alkupuolelle. Lähihoitajan hommia teen- tk:n osastoilla, kotihoidossa,ym. Olen 28-v ja mies 33-v, naimisissa ollaan oltu kohta 7-vuotta- hui :eek: Kylläpä aika menee!

Toivottavasti kaikilla kääntyy kuitenkin siihen plussaan, mullakin tuli ihan selvä roskishaamu, oli väriä ja kaikki, mutta testiajan jälkeen :(


Mutta nyt siis sinne töihin pikkuhiljaa |O


Mutta nyt siis sinne töihin pikkuhiljaa |O

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
kamiliya , Minä oon opiskelija. Lähihoitajaksi opiskelen. Tosin en tiedä onko tämä ala ollenkaan minulle, kun motivaatio on aika heikko ja muutenkaan ei kauheesti kiinnosta. Mutta jatkanpa nyt kuitenki kun ei muutakaan ole. Toivoisin olevani kotiäiti. :D
 
itse olen siis 23, ens elokuus sit 24 ja mies samoiten mutta kesäkuussa. Yhdessä oltu 4kk ja 5kk tunnettu :D eli rivakkaa toimintaa :D ja oon opiskelija (restonomiks) mutta pian valmistumassa, jos toukokuus sais paperit kouraan.. ja se opinnäytetyökin pitäs jaksaa tehä!! voe rähmä..

Ja mul ei oo viel testei postissa tullu.. eli posti joko tulee myöhemmin tai sit vast huomen testaan :p ehk ois parempiki testata vast huomen ko nii vähä kp:ita mut ei voi mitää ku kärsimätön on :D

aamulämmöt näytti iha häränpyllyä.. eka oli 36,65 sit olin iha et voi ei ny täti sit varmaa koht tulee. sit mittasin 36.09 ja mietin et no oli kainalolämpö et jospa ei vaa toimi.. sit peppulämpö oli 36,85 ja se vähä nosti toiveita mut päätin et ehk toi digitaaline mittari kaipaa vaan uusia pattereit :D

Sit tavan elohopeamittarilla näytti peppulämpö 37.. eli uskoako mitä lukemaa sit vai uskoako mitään.. Jospa vaa psyykkais itteensä siihe et ny se täti tekee tuloaan..
 
ja se pittää tänne kans pistää et kahtoin kotitesti.fi:n sivuilta et ois toimitettu 17.12 eli uskosin et tänää tulis ne 5kpl r-testei postis :) Eli sielt kannattaa tilata ko ei oo postikulujakaan ja sai 7,70?/5kpl tosin oli alennukses mut silti halvempaa ko mammaksi.fi:ssä.. tiätteks joitain muitaki vielki halvempia paikkoi tilata ko toi kotitesti.fi???
 
Oho, onpas nuo nettitestit halpoja, pitäisiköhän ostaa? Itse oon ostanut apteekin omia ja 1 kpl maksaa sen 6,10 jos kotitesti.fi:stä saa 5kpl/7,70 niin sehän on huomattavasti halvempi. Itsekin kun olen testien suurkuluttaja :whistle: :LOL: Onkos noi kuinka luotettavia nuo halvat? tai onko niissä nyt eroja... kyselee tyhmiä :D

Joku kyseli töistä, itse olen töissä ihan työntekijänä, keväällä olisi tarkoitus hakea yhteen kouluun joka olisi tarkoitus suorittaa työn ohessa, sitä tässä mietinkin, että mites noista kouluista voi jäädä äitiyslomalle? Eli jos pääsisin sisälle niin voinko heti aloittaa äitiysloman ilman, että mua potkitaan sieltä pois? Kun en mä voi vastasyntynyttä koulupäiviksi yksin tietenkään jättää
 
Heh, kävin tuolla kotitesti.fi:ssä katselemassa ja päätin tilata sen, missä on 6kpl ovistestejä ja 3kpl raskaustestejä :D Maksetaanko ne siis etukäteen verkkopankissa? Heh, mies pitää mua varmaan ihan hulluna :p en olekaan ennen ovistestejä tehnyt... hmm, tulevatkohan kuinka nopeasti jos vaikka illalla ehtisin tilaamaan, et tulevatko ennen joulua? Mahdollinen ovis taitaa olla tuossa uudenvuoden tienoilla
 
Emmä muista...Joku acon se oli,mutta mikälie.enkä oo nyt oo kotona,jotta en pääse tarkistaan.
Mullon ollu niitä mammakskin testejä,eikä haamua tullu koskaan.Ne oli aina tosi selkeitä ja puhtaita negoja.
Jep,moro taas :wave:


Siis tarkotin viivanpaikkaa enkä haamua...
 
Kylläpäs täällä käy vilkkaat keskustelut. Itselläkin alkaa tämä kuumeilu nousta kohinalla, kun lukee muiden höyryämistä. :LOL: Pakko vain jaksaa nyt odottaa. :whistle:

Pahoittelut tämän aamuisille joukkotestanneiden negoille. :hug: Toivotaan, että vielä plussaksi kääntyy.
 
Juu siis jos nyt tilaat ennen postin lähtöä ja maksat verkkopankin kautta ni tulee huomiseks mun mielest jos näkyy niide tilillä heti =) eli raskaustestin hintaa nostaa myös se et jos on kasettitesti eli ei vain semmonen liuska.. mut yhtä luotettavia ne mu mielest o =) sit ko viel saisin pian ne! kusti polkis ny vaa nopiaan!! :D
 
Eli onneksi ei ollut poskiontelotulehdusta! Se oli hyvä juttu, ultralla katsoi posket. Sitten silmätulehdus on aikamoinen ja kun yleensä käytän kevyesti meikkiä, olin/olen aika kauhian näköinen tuon pussisilmäni kanssa nyt ilman meikkiä. Tiistai-torstai slomaa. Silmävoiteenkin löysi kun kauan etsi, mitä voipi käyttää raskaana ollessa?Se on kyllä kovin mieto, joten takaisin lääkäriin viim pe jos ei tehoa.Toivotaan, että auttaa! :heart:

Niistä Lugeista Käytin säännöllisesti ne 15, jotka aloitettiin ovulaatiosta 3vrkn kuluttua. Sitten kun olin hankkinut jo tuon toisenkin paketin valmiiksi,aluksi laitoin muutaman joka ilta, sitten 1kapseli/joka 3s ilta esim, ja niitä on nyt vielä jäljellä, jos huomenna laitan, kun su laitoin viimeksi. Ja gyne ja ultra perjantaina, arvioidaan silloin tilanne uudelleen! :heart: Minua huimaa muutoinkin ja luget vielä lisää sitä, saapi olla varovainen kun kulkee, on liukasta ja samalla huimaa, hassun näköistä koohellusta varmaan välillä ulkopuolisen silmin! :D Minulla kun asiakkaat asuvat omissa kodeissaan ja siellä käyn heitä hoitamassa.

Lääkärini oli nuori nainen ja kun sanoin, että olen raskaana, ei varmaan muistanut ikääni , kun näytän ehkä nuoremmalta, ei ainakaan yhtään kummeksunut raskautta tässä iässä siis juuri täytin 43v :heart: kovasti koitti katsella vatsaani, mutta eihän se näy vielä! :heart: :D

kiva reissu oli lääkärillä tuli mukava mieli, kun vähän jännittää, kun tulee se aika töissä, jolloin kerron raskaudestani! :D

Yritän siis päästä yli hiihtoloman, nyt hyvä kun talviaika saa pukea lämpimästi muutoinkin niin ei pieni pömppöys ehkä näy. :heart: Siis sitten kun sitä on alkuturvotus mikä oli aika valtasaa on poissa, nyt vaan vatsa ilmoittelee itsestään olemassaolostaan milloin mitenkin! :D :heart:

heippatirallaa kaikille!

pussisilmä myy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

näitä suosittelen, koska ekassa liuskatesti kierrossa raskauduin ja nämä ovat halpoja ei herkkiä, mutta silti näyttivät oikein hyvin! Tiuhti-Viuhtimmekin suosittelee näitä, jotta saa paljon "leikkikavereita" itselleen tulevista taaperoista! :heart:

http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Products/20
 
mullakin oli luomitulehdus mut lääkäri puhkas sen (mätä)kohdan tuolt silmäluomen alta ja sain silmävoiteen niin laski parissa päivässä.. viimeks oli toises silmäs ja sillo sain vaa antibioottilääkkeen lisäksi (mut ei puhkassu) ja sillo siin kesti noin vko et parani.. eli iteksiään puhkes.. yöks.. eli paljo helpommi ny lähti silmästä se =)
 
ja vauvan tulosta riemuissaan hyppineitä!
Meidän kaikki isot lapsemme siis esim! :heart: Minun -83 syntynyt poika, -86 syntynyt tytär ja nuorin poikani -91 syntynyt :heart: :heart: :heart:
ja miehen poika -88 syntynyt ja miehen 14v tytär, eli -93 syntynyt!
Kaikki odottavat yhdessä pientä ihmettämme! :heart:
rakkaudella minä ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
tatomira:
mites noista kouluista voi jäädä äitiyslomalle? Eli jos pääsisin sisälle niin voinko heti aloittaa äitiysloman ilman, että mua potkitaan sieltä pois?
Ei kai mistään koulusta äitiysloman takia ulos voida potkia? Se olis kai aika laitonta.

Kiitos vastauksesta Ninnurainen! Joo, on ne negat mullaki ollu aina ihan puhtaita, että kyllä tuo positiivinen taitaa olla. En kuitenkaan ala juhlimaan vielä, koska niin hilkulle meni sen testiajan kanssa.

Kai sitä tarttis hakkee apteekista oikein kunnon testi, kun en noihin halpatesteihin ihan täpöllä luota. Ja kunnon testihän on tietysti sellanen johon tulee viimitteen päälle sininen viiva eikä punanen niinku noissa halvoissa. Niissä väreissä on vissi ero, sanoo himotestaaja puolen vuoden vankalla kokemuksella! :LOL:
 
Huh, olipa paljon tekstiä luettavana, aloittelin jo eilen illalla ja tänään vasta pääsin loppuun. Rankkaa tää taustailu. :)
Mie täällä odottelen että josko tuo ovis jotain merkkejä itsestään antaisi, tosin vissiin kai pitäisi olla vasta ensi viikolla. Olisinkin kysellyt että nouseeko nuo lämmöt vaikka sitä ei olisikaan tapahtunut? Entäs nuo limajutut? Yritin netin kätköistä kaivaa jotain tietoa, mutta laihalla menestyksellä. Ja itselle kun nää on melko uusia juttuja, niin ei ole kokemusta.
 
Pikkumyy: Onko sun vanhimmilla lapsilla vielä omia lapsia? Mun yhdellä tutulla on tytär ja hänen äitinsä sai vielä mummoksi tultuaan iltatähden, pojan. Hauska kun tyttö sai työnnellä omaa enoaan rattaissa kaupungilla. :D
 
Ei ole vielä, vaikka olen kauan jo niitä "kinunnut" :D :heart: , poika hetki sitten oli ns vapaa poikamies ja nyt taitaa olla taas uusi seurustelusuhde alkanut kauan aikaa kyllä tuntemansa hlön kanssa, kerran valitti minulle kun oli kuulemma ollut rankka yö takana, olivat nukkuneet vain 1,5h koko yönä! :heart: Niin avoin on poika! :D
Sitten tytär asuu avoliitossa, mutta eivät kuulemma vielä hanki vauvaa, ovat molemmat töissä ja maksavat ekaa yhteistä asuntoaan. Mutta pikkusisaruudesta tyttö on innoissaan! :heart:
 
Heippa,

jaa ja minä kun mietin etten mitään testejä tilaa... :)
mutta noi näyttäis olevan aika halpoja, 5kpl r-testiä!
ett jos sit vaikka niitä valmiiks oottamaan ja luomaan sopivan kokoista jännitettä sekä positiivisuutta kuumeeseen!

oikeen naurattaa kun meidän isännälläkin on kova kuume, nimittäin autokuume!!! :LOL:
että osaa ne miehetkin hössöttää...

mies ja minä ollaan 31v.
poika nyt 2v6kk ja tytteli 1v4kk, eli olen heidän kanssaan kotona, hoitovapaalla vakituisesta toimistohommasta.
tunnettu ollaan 5 vuotta, ei keritty kihloihin, paukattiin suoraan naimisiin puolen vuoden yhdessäoloajan jälkeen varattiin kirkko,
oltiin vuosi naimissa ja ekana hääpäivänä poikamme sai alkunsa :heart:
puolivuosi pojan syntymästä isänpäivänälahjana sai alkunsa tytteli. :heart:

ja nyt sitä kolmosta kaipaillaan...

tänään testanneet luru & co
oottakaapa rauhassa, jos mahdollista, pari päivää ja sit uutta putkeen!
jos liian aikasin testaa ni ei niistä tiiä...
tsemppiä plussaan!!!

tämmöistä täällä,
palaillaanpa taasen...
Pamuk
 

Yhteistyössä