** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Nii, olisko sen takia, että jos näytteestä tahdään bakteeriviljely vaikka tulehduksen löytämiseksi, niin bakteerit lähtee huoneen lämmössä lisääntyyn nopeasti, eikä virtsateiden bakteerimäärästä saada sitte oikeeta kuvaa. Lutenisoiva hormoni tai hcg tuskin lisääntyy huoneenlämmössä, mutta en tiiä varmaksi...
 
juu :D ny sit vaa oottamaan sitä kusti-poekaa pieni kusipurkki jääkaapissa :D on tää hömelön hommaa :D:D tai saa ainaski ittesä tuntemaa vähä pösilöks ja liian innokkaaks :D mul EHK kierto ois 29 ja ny kp 23, hyvä jos ees näkyis koko raskaus:p mut jospa se tol herkimmäl haamuilis sit.. kuha ne testit tulis..

Ja ny menin tilaamaan sit lisää raskaustestei (toki ko mietin et no hei noin halpoja ja sit vaiks myyn eteenpäin jos tärppääki jo täs kierros ja jos ei niin sit on tooosi kiva jännäillä ja testailla useinkin =) ) ja viel senki mis oli raskaustestei ja ovistestei!! Moon tullu pösilöks ja hirmusen vauvakuumeiseks :D:D

se on teidän syy!!!
enne kuumeilin mut ain mietin et no tulee ku tulee et en viihti ainaskaa ovistikkui alkaa käyttää ni tässä sitä sit ollaan :D mut 6 ovistestiä ja 8 raskaustestiä yht 17,70? et ei paha =)
 
Mä oon törsännyt tässä kierrossa ihan hirveesti ovistikkuja ja noita raskaustestejäkin ajattelin tuhlata ihan olan takaa. Eivät jää sitte käyttämättä ku vaisto on sanonu, että viimistä kuumeilukuukautta elellään nyt. Sitte kyllä harmittaa jos ei tärppääkään ja pitää tilata taas uusia testejä... :ashamed:
 
tosin ny must alkaa tuntua et ei voi ennee posti tulla ko näin myöhäki tai et se ei vaa sit ois tänää tullu mut siin tiedois luki et toimitettu (eilen) ni kyl sen kaiken jären mukaa pitäs viel tänää tulla.. no mut jospa tää o nii käpykylä et tänne postikustiki polkee myöhemmi :p
 
ja voisko se olla sit et se mun tilaus ei ossaa tulla tänne perille ko laitoin siihe tän osoitteen mis oon eli poikakaverin osoitteen?? vai oisko se pitäny sit tilata miehe nimellä ni sit osais perilleki?
Pitäs tulla kyllä perille ihan osoitteen perusteella, vaikka sen niminen ei osoitteessa asuisikaan.
 
kiitti :) soitin viel postiinki ja sano et pääsääntösesti osoitteen mukaan mut joskus joku jakelija voi olla et ei uskalla sit sitä sinne toimittaa jos ei oo sama kuin postilaatikos oleva.. mut ny ainaski sain viestin laitettuu sinne et tähä osotteesee voi jakaaa mun nimel tulevia :D tai ainaski noi kirjeet :p
 
tatomira: Yliopistoon, jos oot menossa, niin äitiyslomasta saa ainakin niitä lisävuosia tutkinnon suorittamiseen. Muista ei oo tietoa tai kokemusta.

kamiliya: Olen töissä opettajana. Nyt toinen vuosi menossa valmistumisen jälkeen, vaikka kyllä sitä opiskelun ohessakin tuli sijaisuuksia ja tietty harjotteluja tehtyä.
 
huh, huh kylläpäs olitte tekstiä pukanneet eilen illalla :p Nyt sain kaiken luettua...

Itse olen 26vee ja avokki 30vee ja esikko on 2-vuotias :heart: Yhdessä ollaan oltu jo yli 8 vuotta.

Sain eilen ukon kellistettyä illalla ja sit vielä varmuuden vuoksi vielä tänään aamusella ;) Harmi, että kp 16 oli taukopäivä, mut kp15 tuli hyödynnettyä kahdesti eli jospa ne simpat ois jaksanu elellä kp 17 saakka...
 
huh kun te olette ahkeria kirjoittajia, varmaan tunnin luin viestejä... mut se on kivaa.
Toivotaan että testaajien testit muuttuu plussiksi muutamien päivien sisään. Ite oon alkanut tekee ovistestejä jo nyt, jos vaikka ovuloisinkin jo toooosi aikaisin. Tuntuu yhtä suurelta peetymykseltä tuo nega ovistesti kuin tyhjä raskaustesti, hölmö minä :)

Nyt matti myöhäisenä kirjoittamaan joulukortteja :LOL:
 
Pamu k autokuume on petollinen, mieheen iski se syksyllä ja niin auto meni vaihtoon (pienempään :eek: ) viimeksi se iski pari vuotta sitten joten nyt täytyy toivoa, ettei enää sellaista hetkiin tule, ne tulee kalliiksi :D

Mun mies on kannustava, sen kanssa äskön juttelin ja sanoin, että täytyy olla sängyssä vähän ahkerampi ensi kuussa :LOL: niin se totesi, että ihan turhaan, kun et raskaaksi kuitenkaan heti tule, tosi kannustavaa :p noh, eiköhän se tästä :)

mites muuten noita ovistestejä? Niillä varmaan aletaan testaileen sitten kun epäilee, että ovis lähestyy? mites, tuleeko niihin aina viivat ja vain paksu viiva sitten tarkoittaa ovista vai mitä häh?? Noh, kait se siitä testin ohjeistakin selviää, kunhan kyselen :LOL:
 
voi kauhee ku on jääny ihan kärryiltä kun ei oo 2teen päivään käyny ny lukemas! (Anteeks en kyl nyt jaksa lukee kaikkia..) Tervetuloa uudet munkin puolesta ja plussanneille onnea! :flower: (ketkä muuten ovat plussanneet, vai onko vielä tullut plussia?)
meil ei oo vielä täti eksyny! ;) Meilläki on kova autokuume!! :LOL: ollaan jo kateltu ja päätetty ostaa nyt tässä lähiaikoina!
Kauhee väsy taas tänään, oli niin tympee päivä koulus et hyvä etten nukahtanu jo loppupäivästä sinne... |O
 
ja huomasin et olin sekottanu noi toisiinsa eli verkkoapteekin kautta saa het seur. pvänä testei mut tuolt kotitesti.fi sivustol oliki et menee n 4arkipvää :D noh, ehk se o hyväkin ni ei tuu liia aikasi testailtua :) et jos sit testailis torstaina tai perjantaina =)
 
haavekuva: ok, sitten pitää varmaan ihan oikeasti tänään laittaa tilaus menemään, kun noita pyhäpäiviä on tuossa niin paljon, että ehtii sitten uudeksivuodeksi.
Mutta eihän tuo haittaa vaikket nyt saanutkaan testata (joo, tiedän sen tunteen kun kutkuttaa, että olisi ihan PAKKO testata :D ) kun torstaina tai perjantainahan tulos on sitten jo paljon vahvempi
 
tatomira, juu on se ihan hyväkin et ei liia aikasin testaile et ei tuu sit "kemiallisia raskauksia" eli et se vain hipaisis kohdun seinämää eikä ois kiinnittyny kummiskaa ja sit ois innoissaa et saatais vauva vaiks ei saakaan.. sit ainaski voi olla suht varma ko pidemmäl kiertoki ja erittäin herkillä testailee.. tosin ko ei kierron pituudest sinällää oo tietoa ni mikkää oo varmaa taas :D

Mut jos täti tulee sitä enne ni sithä se o vaa hyvä et ei testannu :p
 

Yhteistyössä