** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Eipä tullu ovisplussaa vieläkään. :( Musta tuntuu ettei se enää tulekaan.. Jospa se ois tullu eilen jos vaan testi ois ihan oikeen onnistunu. Toivottavasti. Aamulla tuntui pienen hetken yksittäinen tylppä pisto oikealla puolella, että en tiedä sitte... No, ainaki simpat on laitettu eilen illalla matkaan, oikeen ihanastikin vielä. Katsotaan miten lämpö kehittyy. Aamulla mittasin puoli 6 lämmön 36,18, sit nukuin muutaman tunnin lisää ja mittasin 36,04. Pikkasen siis putos tos välissä, vaikka yleensä jos noin teen niin se nousee siinä välissä. Jospa se sitten olis ollu sitä ovista edeltävää lämmön laskua. :)
 
huhuu :wave: olis kysymys?
kirjoitit aiemmin jos oikein muistan, että km jälkeen olis kierto lyhyempi, mistä tämä tieto? ja käviks sulle kans noin ett oli lyhyempi?
ja mites muuten, mitkä fiilikset ? ehkä se haamujen haamu viel vahvistuupi...
=)
 
Puhuttiin tossa miehen kans että otettais vastaan kaikki lapset jotka meille vaan annetaan. :heart: Ois ainaki tosi houkutteleva ajatus. Senpä näkee sitten joskus. Kunhan nyt yhdenkään alkuun sais.. :heart:
Kummasti tuo lapsilukuhaave on tässä kasvanu. :D Joskus haaveilin 3:sta. Sit se nousi 5, nyt ois siinä 7-9. Tai tosiaan kaikki mitä vaan annetaan.
Ollaan molemmat isosta perheestä (minulla 10 sisarusta, miehellä 7 (ollut 8.kin)), siks kai ei ollenkaan vierasteta ajatusta suurperheestä. :)
 
mä ain enne olin et kaks ois hyvä luku (siis jos ees sais yhe ni upeeta mut jos toivotusta lapsiluvusta puhuis) mut nyttemmin oon miettiny et joku 3-4 ois kans ihana :) mut sen näkee sit mite jaksaa et vaihtuuko sit mielipide eikä haluukaa enää ko yhe :D tosin kyl pitäs ainaski kaks et ois sit leikkitovereit toisilleen :)
 
Kaa
Kauhiasti tekstiä... kommentoin niihin joita muistan.

- EI, en aio olla täällä kun ketjun nimi muuttuu **Syysunelmasta 2009- haaveilijoiksi**
- Itsellä ikää 29 ja miehellä 33, yhdessä kahdeksan vuotta, naimisisissa viisi kuukautta.

Ja sitten omia tuntemuksia; alavatsaa on jomottanut oikealta puolen nyt tämän päivän ajan. Tätä ennen minulla on ollut vihlomisia jo parin viikon ajan molemmin puolin alavatsaa. Limakalvo taitaa yrittää parantua. Nyt sitten alkoi sellainen menkkamainen jomotus, joten odottelen menkkojen alkua lähiviikkoina. Toivottavasti tulisivat mahdollisimman pian... pääsisimme toden teolla toimiin. :heart:
 
Huh Huh.. Jopas oli taas tekstiä tullut päivän aikaan :D .

Itse lähdin töistä vähän aiemmin, tulin kotiin.. Ja perhana, mikä vihlaisu! Tuntui, että pitääkö tässä kaksin kerroin vääntäytyä.. Oikealla, alavatsan kohdalla joka oikeastaan levisi koko mahaan.. Sisäänhengittäminen sattui..

Onneksi meni sitten ohi..

Linna: Ei ole valmista nähnytkään! Eilen jaksoin vain alusta tehdä vähäsen.. Ja tänään sitten pitäisi loppuun tehdä.. Enpä taida nukkua koko yönä sitten..

Huomenna ois viel matikan koe ja näppiskoe (siihen ei ois pakko osallistua, mutta haluan osallistua).

Pakko kai ois jatkaa sen tekemistä.. |O
 
Kesävuvat onkin vaihtunut syysunelmaksi =) Minä taas täälä, näkyykin olevan samaa porukkaa! Meidän kesävauva jäi haaveeksi :'( keskenmeno alkoi itsenäisyyspäivänä.. Tää on sanoinkuvaamatonta kokea km. Joten en sitä tässä vuodata. (ainakaan vielä) :LOL:
Nyt pitää taas kuumeilla ja ajatella positiivisesti niin tästä selviää...
 
Täällä tehty iso päätös.. nyt ostamme lääkkeet loppuvuodesta 2-3kk:lle, ne käytämme IUI:n kanssa, jos ei auta, niin siihen loppuu hoidot tältä erää.. eli reippaat 7kk on hoitoja siinä vaiheessa takana.. Huomenna SSG, pelottaa :/ Sitten yritän puhua lääkärin ympäri, jotta saataisiin inssiin mahdollisuus vielä tammikuussa.. Sehän on, että 3-4 kertaa, niin suurimmalla osalla tärppää.. Toivottavasti onnistuisi jo toisella :)
 
mulla on noita kotitestin testejä, ne tuli kyl viime viikolla ihan heti tilauksen jälkeisienä päivänä, mut olisko tää joulu mikä niitäki viivästyttäis..

Noissa ovistesteissä oli ihan selkeen oloiset ohjeet siitä et mis vaiheessa niitä aletaan tekee, joku taisi sellaisesta kysyä täällä. Ite en vaan uskaltanu luottaa niihin ohjeessa annettuihin päiviin ja aloitin jo aikaisin niiden tekemisen. Nyt on ehkä ihan pienen viivan muodostusta havaiittavissa testissä, vaik on vast kp 7 et ehkä olen oikeassa ja ovuloin tosi aikaisin tai sit en ollenkaa!

Mä olen 24 ja mies 29, yhdessä on oltu n 5v joista reilu vuosi aviossa. Kai tämä meidänkin koti on Hämettä... ja siitä jonkin mutkan kautta tuli mieleen et jos RD malttais vaihtaa yk:ksi 5, mul on vaan niin lyhä toi kierto et on jo ehditty useammin pettymään...
 
emunen
Huah teitä ku te ootte ny innostunnu kaikki, mieski on ihan ihmeissään ku mä istun keskustelupalstan ääressä kaikki illat! :D

Tatomira, sähän vissiin kysyit siitä vanhempien lasten hoidosta, eikö? Ehdin jo melkeen unohtaa kuka, kun oli niin paljon luettavaa. Meillä esikoinen on ollut hoidossa pari päivää viikossa, vaikka oonkin seuraavan kanssa kotona. On niin sosiaalinen, että tarvitsee ikäistensä seuraa ja rakastaa päiväkodissa käymistä. Nyt kun toinen on jo 1,5v. niin sekin olisi sinne jäämässä... kauhea kriisi aina kun viedään sisko hoitoon ja lähdetään kotiin! Meillä on siis 9 pvää/kk sopimus.

Mä oon 29v, mies 30v, Pirkanmaalla asustellaan, mutta molempien vanhemmat asuu Etelä-Savossa; lapset tosiaan 5,5v tyttö ja 1,5v poika, ja naimisissa oltu 9v.

Nuorena haaveilin 10 lapsesta, ekan lapsen ja lievän masennuksen jälkeen mietin, ettei ois väliks jos ei tulis toistakaan, mutta sitten totesin, että sisarussuhteet on mulle itellekin niin tärkeitä, etten mä voi jättää raukkaa ilman sisaruksia. Tämä toinen on ollut hieman työläs painos, mutta herätti tosi vauvakuumeen ja nythän se on siinä parhaassa vaiheessaan, kuten Pamu k ja muut totesivat... :heart: "Ihanneperhe" musta ois 2 tyttöä ja 2 poikaa (jos sais tilattua laadut ;) ), mutta tää kolmannenkin hankinta on jo kompromissi kahteen lapseen tyytyväisen miehen kanssa, niin oon luvannu, et tää ois sit viimeinen.

Ite opiskelen vielä, mutta käyn sivutoimisesti iltatyössä, lopputyötä yms. vielä puuttuu. Kova tsemppaus, että saisin loput niskoilta ennen kuin tulee 30v. täyteen. :whistle:
 
tässä ketjussa riittää kyllä luettavaa, ihanaa :heart:

Millonkas sitä vois sit testata eli monta päivää piti olla oviksen jälkeen, että testissä jotain näkyisi???? Tietty varmintahan ois testata, jos tätikkä onpi myöhässä, mutta kysynpä nyt kuitenkin. Toisaalta ollaan kyllä reissun päällä uuteen vuoteen saakka, joten testit säästyy, kun en niitä aio mukana raahata. Jos täti tulee niin se on sit joulukuun lopulla...toivotaan, että saisin ihanan uuden vuoden yllätyksen :p
 
kamiliya: mä olen lähihoitaja - sijaisuuksia teen.. Alan vaihto on käynyt mielessä.. Ensimmäisestä haaveillaan ja olisi ihanaa jos olisi mahdollista jäädä kotiin lapsen kanssa..

Haavekuva: sitten aikaisemmin on tullut väärin, koska 2.2.07 ollaan tavattu ekan kerran ja siitä alkoi tämä meidän ihana suhde.. 1.6. muutettiin virallisesti yhteen..

Olitte kyllä saaneet paljon kirjoiteltua päivän aikana.. Meni koko päivä liikenteessä kun vein miehen töihin 13.30 joten jäin sitten asioille sen jälkeen tai oikeastaan kävin pikaisesti kotona ja sitten lähdin kyyditsemään äitiäni hänen työpäivän jälkeen asioille ja kävin heillä syömässä, sitten en enää ehtinyt kotiin..

Oletteko jouluihmisiä? Mä rakastan kuunnella joulun alla joululauluja ja nyttenkin soi tossa taustalla..

En nyt muista mitä muuta mun piti kirjoitella..

Nyt taidan mennä kirjomaan mun yhden joululahjan valmiiksi, niin sitten tulen koneelle vielä jos jaksan..

KP
 
Khimaira
Ai kamala mit te olette kirjoitelleet paljon :eek: :whistle: :D

Nyt pää on ihan tyhjä töistä, mutta palaan aamulla siten pirteämpänä :saint:

Joku taisi kysyä lapsilukuhaaveesta- meille se on niin, että tämä neljäs on viimeinen (kunhan alulle saadaan..). Mulla on kaikki lapset syntyneet sektiolla ahtaan lantion takia, mikä tarkoittaa sitä ettei kohtulihas kestä monia raskauksia :/

JJ-T: iiiiiso halaus ja pahoittelu :hug: :hug:
 
Hohhoijaa |O . Minä nukahdan kohta.. Vielä ois riskien arviointi (liikeriskit, vahinkoriskit) + taloussuunnitelma (pääoman tarve, myyntibudjetti, rahoitusselvitys, seuranta) tekemättä..

Taitaa olla pitkä yö tiedossa.. Onneksi kerkesin tehdä päivällä matikan tehtävät. Olisi vain ollut kiva viel sitäkin lukea/harjoitella.

minä, kun tykkään pikku pätkissä tehdä, niin tuntuu, etten saa ikuna valmiix. Ja kaveri ilmoitti, että hänen toimintasuunnitelmansa on vain 8 sivua!!! Ja mitä minä olen jo tehnyt, niin siinä on jo 18 sivua!!! Hiukanko minä noilla "välilehdillä" pidennän omaani.. Jokaisella osa-alueelle olen tehnyt ns. välilehden.. :whistle:
 

Yhteistyössä