** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Dreamer-88:voimia :hug:

RD: Mulle voit laittaa synnytyssairaalaksi TYKS, se ei ole tän alueen sairaala, joten sen kanssa tulee varmasti jos jonkinnäköistä sählinkiä, mutta kaikkeni teen, että sinne pääsisin. Oman alueen sairaalaan en missään tapauksessa tahdo.
 
Tänne on tullut paljon uusia yrittäjiä. Olen pysytellyt taustalla viimisen jälkeen. Paljon on tapahtunut tässä välissä. mutta tärkein ensin. Tein testin aamulla ja haamu plussahan se sieltä tuli, vielä en ole itselleni antanut lupaa yhtään ilakoida koska viimeksi kävi niin kuin kävi, ehkä sitten jos tuo plussa vahvistuu. Olisi ihana joululahja saada kunnon plussa ja silloin laskettu aika olisi juuri syntymäpäivikseni joten se olisi myös ihana syntymäpäivälahja..... No sen näkee sitten kuinka käy.

Meillä syntyi viikonloppuna ihania pikku koiruleita joten yöt on mennyt niiden kanssa valvotessa, nyt ajattelin että jos jo ensi yön nukkuisi omassa sängyssä kun pennut ovat jo hyvin pärjänneet muutaman yön.
 
RED
ole nyt oikein tyytyväinen vaan ittees ja saavutukseesi!!!
jos mä olisin sinä, ostaisin karkkipussin :LOL:
voisitko seuraavan kerran ku päivität laittaa mulle kierronpituudeksi vaikka tuon 35 päivää...silloin viimeks aloin vuotaan...
ni lähetään vaikka siitä.

Linna, mullakin on KOKS tossa suht lähellä....jospa sinne vielä sit tulis asiaa... :) ...joskus...

meilinde sulla on jännät paikat?!! vai ootko jo testannu ja mulla jäänyt huomaamatta... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti32:
Tänne on tullut paljon uusia yrittäjiä. Olen pysytellyt taustalla viimisen jälkeen. Paljon on tapahtunut tässä välissä. mutta tärkein ensin. Tein testin aamulla ja haamu plussahan se sieltä tuli, vielä en ole itselleni antanut lupaa yhtään ilakoida koska viimeksi kävi niin kuin kävi, ehkä sitten jos tuo plussa vahvistuu. Olisi ihana joululahja saada kunnon plussa ja silloin laskettu aika olisi juuri syntymäpäivikseni joten se olisi myös ihana syntymäpäivälahja..... No sen näkee sitten kuinka käy.
mahtava juttu!!!
olenkin Sinua täällä kaipaillut ja käyny muissakin pinoissa kurkkimassa! :wave:
mullehan kans kävi niin, että muutaman päivän sain plussasta iloita...
mutta elämä jatkuu, onneks. :)
 
Orion mäkin luulin, etten ovuloi lainkaan tästä kierrosta, mutta ovisplussa pärähti testiin kp 17 ja mun kierronpituus oli viimeksi Clomien kaa 30. Jospa se sullekin vielä tulee, toivotaan parasta =)

kotiäiti32 varovaiset onnittelut haamusta :D

Mulla on edelleen tosi mahtava nuha. Alkoi sunnuntaina eikä loppua näy :snotty:
 
mulle kuuluu ihan yhtä tylsää niin ku aiemminki.
ovis on varmaan vast ens vuoden puolella ja sekös v***taa!!
oon 24 v ja mies 29v. ollaan seurusteltu 4 vuotta josta 2 asuttu yhessä. ite oon osa-aikasessa vakityössä kokkina ja miehellä on kans vakipaikka ja täysillä tunneilla. asutaan päijät-hämeessä ja perheeseen kuuluu myös ihana koiruliini.

ens vuoden puolella taidan mennä gynelle jos se vaik antas jotai roppeja et kierron sais lyhyemmäks ja tasasemmaks.

onko tietoa tällästen pillereiden olemassa olosta?? tai siis onko asialle tehtävissä jotain??
kiitos ja näkemiin
:wave:
yritän tulla taas huomenna takaisin. en kerkee lukee kaikkia tekstejä jos pidän pitemmän tauon täältä :LOL:
 
kotiäidille varovaiset onnittelut, toivotaan et se kunnon plussa sieltä tulisi =)

pahoittelut JJ-t:lle :(

Mul lammöt kai laskussa.. 36,77 mut ehk vähä huono mittaustekniikka ko yleensä toi digimittari mittaa nii nopeesti jo ni sit aloin ihmetellä et joko se ois piippaillu jo (joskus nii pien ääni et en kuule ni sit otan sen liian myöhää pois eikä näytä mittää), ni sit oliki vielki toi taulussa eli ois ehk ollu viel nousussa, en tiiä.. en sit enempiä mittaillu.. mut oha toi kaikest huolimatta korkeempi lämpö ko tavallisesti mut jospa se enteilee silti sitä laskua ja menkat ois tulos.. tosin viimeks mul lämmöt alko laskee vast menkkoje ekana tai tokana pvänä.. kahtoo ny sit..

Mut tervetuloa uusille =) plussaillaanha ny jokainen, eikös!? =)

 
taidan lopettaa tän palstailun kokonaan ku tuolla odottajissa kysyin että saanko juoda ruoalla lasin punaviiniä ja illalla saunassa ykköslonkeroa niin minut kyl lytättiin ihan täysin. tuntuu vähä pahalta.. työ ootte paljo kivempia.. :'( käykääs lukemassa jos kerkeette niin odotuspuolella tuo mis kyselen et voinko juoda ruoan kanssa viiniä ja sanokaa mulle ylireagoinko ku pahotin mieleni
 
Luin vain muutaman niistä! Tiedän, että nyt olemme herkkiä näin odottajina! :hug: :heart: , itse en kommentoi asiaan mitenkään, kun se on minusta jokaisen hlökohtainen asia , toisille en osaa neuvoja antaa! Enkä ketään tuomitsekkaan, vaikka lasillisen ottaisi joskus! :D :heart: Minulla vaan niin huono olo koko ajan, etten edes pysty nyt ottamaan! Tosin tää lämpöily ja tulehduskin lisäävät näemmä huonovointisuutta, tuntuu, etten jaksa yhtään mitään ja se harmittaa! :ashamed: :heart:

Mutta eiköhän olo helpotun, kun paranen taas!
Minulla muuten tuota herkkyyttä oli enemmän poikain raskauksien aikaan tytön aikana vain söin ja söin ja voin hyvin! :heart:

Eli aivan arvoitus kumpaa nyt odotan, vai odotanko sitten molempia? :D :heart:

Älä lopeta palstailua ainakaan! :D :heart:

Heippa ja voi hyvin! :heart:

Rva ja Tiuhti-Viuhti :heart:



Ps onnittelut varovaiset kotiäidille! :flower:
Ja flunssasta joku minulla on ollut koko tämän alkuraskauden ajan nuhaa*olen allerginen raskaana ololle*, kunsiitä on 17v aikaa kun viimeksi raskaana olin! :heart:

:D :xmas:
 
kiitti myy.. jotanki tulee vaan paha mieli ku yritän kysyy neuvoa ja sit tulee negatiivista.. en oikeasti oo tienny että tossa ykköslonkerossa olis liikaa potkua mut ilmeisesti siinä sit on.. yhden olisin halunnu saunalonkerona juoda mut taidan sit jättää väliin :snotty:
 
Kaa
... eli kävin tänään km:n jälkitarkastuksessa ja uutiset olivat hyviä. Kaikki on kunnossa, ihan kuin minulle ei olisi mitään tapahtunutkaan. =) Ei tulehduksia, kohtu ja munasarjat ovat oikeinkin priimakunnossa ja mikä parasta; minulla on ovulaatio meneillään! Hormonit ovat hyvin palautuneet suht normaaliin. Ja sain luvan yrittää raskautumista tästä ovulaatiosta. Vaikkakin olisi suositeltavaa odottaa, mutta lupa tuli silti. =) Ongelmana on vaan miehen kipeä selkä, ei oikein voi ihmeemmin pupustella. Pitää miettiä joku keino... :saint:

nea85; jokainen tekee omat päätöksensä ja muiden on niistä turha urputtaa. Eli tee niin kuin sydän ja järki sanoo, äläkä ota tuntemattomien vouhotuksia liian henkilökohtaisesti. Onnea odotukseen, yritän seurata äkkiä perästä!
 
no mun mielipide asiaan on se et sä nea pikkuisen ylireagoisit :p ko mun mielest suurin osa noist vastauksista oli iha positiivisia ja eihä sitä voi olettaakaan et sais rehellisiä vastauksia jos kaikki ois positiivisesti asiaan suhtautuvia, mut silti mun mielest ne negatiivisetki mielipiteet oli iha rakentavan oloisesti ja asiallisesti kirjoitettuja (luin siis likipitäen jokaisen).

Jokaisella kun on asiaan oma mielipiteensä, ja tosiaan eihän hirmu alussa edes pikkuinen ole kiinni äidin verenkierrossa.. mut itse en ehkä samana pvänä niin "paljon" joisi, yksi lasillinen viiniä ja se lonkero olisi mielestäni ihan ok. Mut kuten sanottua, makuasia hieman et missä raja menis =)

mut ei mun mielest tosiaan kannata tuon takia pahoittaa mieltään, eihän palstalla nyt aina voi vain positiivisia mielipiteitä saada, varsinkaan tuosta aiheesta =) et teet niinku sust itestäs hyvältä tuntuu ja mikä on mielestäs parhain :) :hug:
 
ja mulla näytti tuo erittäin herkkä testi nyt negaa kun sen tein.. et tuskimpa mä raskaana olen.. vaiks ei se aamu virtsasta kyl olekaan otettu kun tuli posti niin myöhään, jotai kolmen mais.. mut nooh, ens kierrossa sit :) toivot. tulis menkat pian ni pääsis yrittää noide ovistikkujenki kans huviksee =)
 

Yhteistyössä