** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

umayya: ei mulla ole muuta tarvetta juoda sitä viiniä ku se että olen aina vanhempieni luona juonu viiniä ruoalla enkä haluais vielä kertoo vauvasta niin ne varmasti ihmettelee jos en viiniä tänä vuonna juo..
 
Matikan koe tehty.. Meni miten meni.. Ei kyl aivot raksuttanut yhtään väsymyksessä (kuten ei muutenkaan)..

Näppiskoe meni hyvin.. Kerkesin tekstin kirjoitettua yhdesti jo alusta loppuun ja viel puolix..

On se kyllä hyvä, että sain sen toimintasuunnitelman tehtyä, ettei enää jouluna sitä tarvitse murehtia.. Mutta jos siitä saan 1, niin olen kyllä pettynyt sekä itseeni että opettajaan. Laitoin sähköpostia opettajalle kotoa, jossa kerroin mitä on tapahtunut ja selvitin, että siellä saattaa hyvinkin olla kirjoitusvirheitä :D

Käytiin miehen kanssa kaupassakin.. Hauskaa oli käydä kaupassa, koska alkoi koskee mahaan sillä lailla, että piti kävellä kumarassa.. Luultavasti juonut liikaa energiajuomia, kerran on ilmavaivoja :$



Kotiäiti: :flower:
 
heiyyää kaikil! :)
tännehän on tullut vieläkin uusia! ihanaa, mulla alkoi JOULULOMA! :xmas: millos sulla Red Dragon?
tätyliä ei vielkää näy, viel o ollu menkkamaisia jomotuksii monena päivänä viikos mut ei oo tätiä näkyny...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linna:
RD:Nyt on kuitenkin työ palautettu ja ei tarvi sitten jouluna miettiä! Testaa jo huomenna tai mun kanssa lauantaina! Koskas bongasit sen oviksen? Näkyiskö jo?

Orion: :hug: Eikö enää ole toivoa? Ainahan ne testit ei näytä, vaikka ovis oiskin..

tatomira: Oispa ihanaa, jos ois ovis uutena vuotena ja sitten vielä tärppäis! Sitä vuoden vaihdetta ei kyllä koskaan unohtaisi!

tikruliini: Yritä parantua! Itsekkin olen kuumeessa kotona. Kurkku on niin kipeä, ettei nielemisestä meinaa tulla mitään. :snotty: Mies saa ostaa viimeiset joululahjat..
En minä tiiä milloin ovuloin.. Pistelyä ja vihlontaa ja valkkarin lisäys oli jo ainakin viikko sitten. Jos jopa pidempää.

Eilen illalla, kun kävin pikaisesti suihkussa tuon episodin jälkeen, mikä tapahtui aikaisin aamulla.. Niin kn oli ihan erilainen kuin koskaan näinä kuutena kiertona.

Ja rakasteltua on tullut ihan kivasti :heart: :whistle:

 
Khimaira
Dreamer-88 :hug: On vaikea edes ymmärtää mitä joudutte käymään läpi :'(

SadButTrue Eka raskaus oli ylläri, selvisi kun hakeuduin lääkäriin outojen mahakipujen vuoksi :/ Silloin oli n.vko7.
Toisella kerralla imetin vielä esikoista, eikä yksiäkään menkkoja ollut tullut joten ei ollut mitään havaintoa kierrosta. Huomasin vain että Vatsalihasliikkeitä tehdessä alavatsaan koskee :snotty: Ultralla varmistettiin vkot, olivat samaten n.7. Silloin kohdussa näkyi myös vuotokohta, jonka arveltiin olevan keskenmennyt kaksonen :|
Kolmannella kerralla apteekin testi ei näyttänyt varmasti vielä menkkoja edeltävänä pävänä plussaa, vaan vasta kp 32/32 näkyi selvempi viiva. Että voihan se olla ettei hormonitaso vaan ole alussa niin korkea että näkyisi, toivossa on hyvä elää :saint: Toivo kyllä meni tuon eilisen negan myötä :/

lumipallo: mä kun vein apteekkiin viallista testiä (molemmat ikkunat tyhjiä), niin sanoivat ettei näissä voi olla vikaa- käyttäjässä pikemminkin :kieh: Sanoin että olen kuule testannut sen verran paljon, et osaan kyllä pissiä tikulle :LOL: Ja muuten, ONNEA!!!

Onnittelut kotiäiti :flower: Ovatko muuten karvapallerot mitä rotua?

nea: toisesta korvasta sisään- toisesta ulos :hug:
 
joo varmaan kerron viikolla 12 jos sinne asti päästään. vähän pelkään et se on vaan tuulimuna ku ei oo mitään oireita oikeen.mut parin viikon päästähän se sit selvii ku on eka ultra. ei viel tietoa miten kerron..
 
okei.. kamu tais kertoo näyttämällä äitiysneuvolan korttiaan :D mä ajattelin kans sillain tai sit kirjotan kirjeen mikä "ois" sit siltä pikkuselta tai sit vaa sanon.. JOS mä joskus raskaudun.. ni onks tuulimunat sit yleensä tuollasia et ei oireita oo? Ja toivotaan ny et kaikki o hyvin ja sithä sen näkee :) tarrasukkia vain ja onnea siihen :)
 
aina tänne vain jos tuntuu et on kysyttävää :) enkä mäkään millää pahalla todellakaan vastaillu niihin, et sen takia toivot. ei mittään eripuraa tule ku toivon vaa hyvää ja uskon et lasi viiniä ei raskautta heiluta mihkää päin :) mut toivotaan parasta ja oha niit moniakin oireettomia raskauksia ja kaikki sujunu silti hyvin :) eli tsemppiä vain ja iloista mieltä :heart:
 
Aina mä vaan tyrkytän vastauksiani joka kysymykseen. Sanokaa vaan että ole jo hiljaa! :ashamed: Mun käsityksen mukaan tuulimuna oireilee ihan samoin kun raskaus. Eli toisille tulee oireita ja toisille ei. Se että ei ole oireita ei tarkoita että olisi tuulimuna tai hirveät oireet ei vielä takaa ettei olisi tuulimuna. Hmm... olikohan tuo nyt ihan ymmärrettävästi selitetty? :/

RD: Miltä se kn tuntui? En ole vielä sitä löytänyt mutta yritys on kova! :D

Onnea kotiäiti ja lumipallo! :flower:

Luru Lude: Ei ole vielä mitään hätää! Jos edellinenkin näkyi vasta tuolloin :heart: Varmasti on ollut järkytys kun vasta ultralla selviää, siis ihan hyvässä mielessä kyllä =)
 
Monet täällä niitä tuntuu mittailevan, eli kysynpäs tarkemmin (etenkin nyt kun päätin luopua noista ovistesteistä :D ) kun olen käsittänyt, että liittyy jotenkin ovulaatioon.
Ilmeisesti siis aamulämpöä pitäisi mittailla, mutta onko kohonnut lämpö merkki oviksesta? Eli jos alan joka aamu mittailemaan, niin pitäisikö oviksen lähettyvillä sen nousta? Ja laskea sitten kun menkat lähestyy, vai??

Mulla on ihan hirveä vauvakuume, jotenkin tää keskustelupalstalla roikkuminen vain nostaa sitä, heh. Tänään mies soitti kun oli alkossa ja kysyi, että mitä punkkua hän ostaa jouluksi, ensin aattelin, että enhän mä voi juoda kun oon raskaana... eiku :LOL:

Mulla on nyt jo niin hirveä vauvakuume, että täällä tullaan rytinällä alas jos (kun) menkat sitten tammikuun puolivälissä on (ja en yhtään ajoissa mieti totakaan...)
 
Khimaira
SadButTrue: Eka raskaushan alkoi niin että söin pillereitä, oltiin tunnettu miehen kanssa 6kk ja vietettiin railakasta iltaelämää, kunnes mahakipujen syy selvisi. Järkytys se oli molemmille- oltiin vasta vähän ennen "uutista" puhuttu ettei me missään nimessä haluttaisi vielä lapsia (tuttavapariskunta odotti esikoista) ja sitten paukahti:/ Mulla oli aika keskeytykseenkin, mutta toimenpidepäivänä soitin ja peruin ajan- mies puhui mulle ettei aio lähteä minnekään ja että yhdessä mennään tästä eteenpäin :heart: Oikeasti, kyyneleet valuvat, mutta on se vieläkin niin ihana muisto :heart: Ja tässähän me toivotaan neljättä, että piti lupauksensa :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SadButTrue:
Luru Lude: Ei ole vielä mitään hätää! Jos edellinenkin näkyi vasta tuolloin :heart: Varmasti on ollut järkytys kun vasta ultralla selviää, siis ihan hyvässä mielessä kyllä =)
joo mulla lääkäri kirjaimellisesti hyppäs tuolissaan ultran kytkettyään, että
"juu tehän olette kolmannella kuulla raskaana!"
:D viikkoja jotain 11+
ite olin asiasta varma, mutta testasin vain negoja...viikkojakin välissä...
sitten yks pärähti plussaksi ja menin Gynelle. mukavat oli uutiset, menipä alkuaika nopsaa. :LOL:

ja nyt sit vaan ootellaan ett joskos vielä kerran...
 
Khimaira
Hei tatomira, minä vaihtelin huoneiden järjestyksiä ja ajattelin että meidän sangyn pitää olla tuossa noin, et pinnasänky mahtuu sitten tuohon viereen :whistle: :saint: Pikkuisen rupeaa itseä naurattamaan, mutta toisaalta se tosiasia on koko ajan olemassa: vauvakuume on melkoinen :heart:
 
siis tämä oli tästä pikkukakkosesta, tyttelistä joka tossa vieressäni riekkuu :D
voi kääk, emmä muista, edellisenä jouluna se oli...tosin imetin ja yhdet menkat vaan kerkis tuleen synnytyksestä...
vaikuttavat hormooneihin ja muihin aikalailla...
joo joulunaikaan joulunpyhinä plussa ja tyttö sai alkunsa joskus marraskuun alussa.
:D
--> sain Gyne ajan tammikuulle...
että näinkin voi käydä.
 

Yhteistyössä