** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Juu, tuossa sain just kiinni itseni tähän palstaan taas :LOL:

Tuossa taisi olla kysely jossain vaiheessa, että "kuka oikeastaan olet?" tai jotain sinne päin ja älysin, että enhän minä ole tainnut itsestäni oikeastaan mitään olennaista kertoa?

**

Tosiaan ikää löytyy 20v. Syksynlapsi olen itsekin, samoin myös tuo minun isäntä, katsotaan siis tulisiko meille pikkuprinssi tai pikkuprinsessa myös syksynlapseksi :)

Tänä syksynä aloitin lähihoitajan opinnot täällä Iisalmessa ja nyt alan jo olemaan kurkkuani myöten täynnä tuota koulun penkillä istumista. Huomenna pitäisi kuulema mennä poissa oloista opon kanssa keskustelemaan :/

Yritin päästä aikuispuolelle opiskelemaan, mutta eivät minua sinne ottaneet. Nyt siis olen juuri peruskoulusta päässeiden ryhmässä ja se opiskelumeininki.. Tai siis ei sitä voi edes opiskeluksi kutsua kun ei mulla riitä sellaisessa hälinässä keskittymiskyky.

Olenkin harkinnut, että jos keskeyttäisi koulun esim. ensi syksyyn saakka ja hakisin työkkärin kautta työmarkkinatuella työharjoitteluun, minne nyt sattuisi pääsemään.. Mieluiten jotain lähihoitajan ammattiin liittyvää.. Sitten työharjoittelun jälkeen jatkaisin koulua tai jos vaikka pääsisi oppisopimuksella esim. vanhainkotiin. Tietysti jos hyvin käy niin voi olla, että perhe kasvaa ennen suunnitelmiani :)

Tällainen puhelias/hieman hiljainen/ujo/mille päälle satun - ihminen olen minä. RD:n kanssa tunnemmekin jo toisemme pidemmältä aikaa :)

Saa kysyä jos jotain mieleen tulee.. Ja hihasta vaan kiskomaan jos juttuseuraa joku kaipailee :) Meseosoitteenkin voin halukkaille antaa.


**

Plussaonnea kaikille! :)
 
olo jo vähän parempi, pikkunuttua olen kutonut innolla tänään, nyt enää hupun toinen puoli kesken, aika söpö tulee vaikka itse kudoin! :heart:

Jännittää se pe ultra ja kun en voi kenenkään kanssa puhua aiheesta, kun en vielä ole kertonut töissä. Mies kovasti suunnittelee jo minun masuni kasvua, kuulemma helmikuussa hän arvioi, että vuvamasua alkaa näkymään! saapi nähdä, meneekö niin? :heart:

ihanat illanjatkot kaikille!

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Missä Pixie??Miltäs ne viivat tänään näyttää??
Mä nyt päätin hetkeks aikaa vaipua ojanpohjalle kurjuuteen.
Empä usko että sitä plussaa r-testiin tulee vaikka o-testi oli kyllä tänäkin aamuna positiivinen.
Kun ei tullu tänään minkään näköstä viivaa eikä haamua..
Ja kaksi testiä tänään tein :ashamed:
Aconin ja Clear Bluen.
Niin selviä negoja ettei oo epäilylle aihetta.
Huomen ja Pe ja La meinaan vielä aamulla testaa,mutta sitten luovutan.
Kyllä mä edelleen toivon niin hartaasti että se yhtäkkiä tuliskin se plussa.
Mutta jotenkin mä oon varma että jos sielä masussa joku ois,niin kyllä se ois haamun mulle jo lykänny...
Ja mä en enää koskaanikinä ala tälläin tätä asiaa hoitaan!
Siis mitään oviksia bongaan tms...Tää on niin veen rankkaa että ei tämmöstä jännittämistä ja odottamista jaksa.
Niin liikaa on kyllä tekemisen makua.
Pah!
Mä en oo nyt kauheen hyvällä päällä ja mun päätäki särkee... |O


:(
 
[quote="Ninnurainen
Huomen ja Pe ja La meinaan vielä aamulla testaa,mutta sitten luovutan.
Kyllä mä edelleen toivon niin hartaasti että se yhtäkkiä tuliskin se plussa.
Mutta jotenkin mä oon varma että jos sielä masussa joku ois,niin kyllä se ois haamun mulle jo lykänny...
Ja mä en enää koskaanikinä ala tälläin tätä asiaa hoitaan!
Siis mitään oviksia bongaan tms...Tää on niin veen rankkaa että ei tämmöstä jännittämistä ja odottamista jaksa.
Niin liikaa on kyllä tekemisen makua.
Pah!
Mä en oo nyt kauheen hyvällä päällä ja mun päätäki särkee... |O
:( [/quote]
-----------------------
ninnurainen,
mulle tuli ihan samanlainen olo itelle ovistesteistä vaikka sen r-testiplussan sainkin...että tekemisen meininkiä ihan liikaa, no thanks, ja sit se loppuikin ihan alkuunsa...
tulee jos tulee niin ku nämä edellisetkin.
Niin se vaan on, vaikka tekisit ite ihan mitä vaan niin tää on kaikki Korkeemmassa kädessä.

eli r-testiä kehiin tällä suunnalla vasta sit ku menkat on tooooooooooooodellakin myöhässä.

ja muille, että älkää hermostuko näistä purkauksista, kukin tyylillään ja sama meillä kaikilla on päämääränä.
tortut on namnam hyviä!

huomiseen...
 
Päätin että otetaan ensi kierrossa terot käyttöön. Kp34 huomenna ja niiiiiiin rasittavaa kun kierto on aina näin pitkä. Tai vielä pidempi, eihän sitä tiedä. On sitten ainakin helpompaa päätellä millon on täti myöhässä. Jos on myöhässä ;)

Täällä mä vaan roikun vaikka pitäisi mennä nukkumaan |O Testasiko moni tänään?
 

Yhteistyössä