** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja SadButTrue:
Aina mä vaan tyrkytän vastauksiani joka kysymykseen. Sanokaa vaan että ole jo hiljaa! :ashamed: Mun käsityksen mukaan tuulimuna oireilee ihan samoin kun raskaus. Eli toisille tulee oireita ja toisille ei. Se että ei ole oireita ei tarkoita että olisi tuulimuna tai hirveät oireet ei vielä takaa ettei olisi tuulimuna. Hmm... olikohan tuo nyt ihan ymmärrettävästi selitetty? :/

RD: Miltä se kn tuntui? En ole vielä sitä löytänyt mutta yritys on kova! :D

Onnea kotiäiti ja lumipallo! :flower:

Luru Lude: Ei ole vielä mitään hätää! Jos edellinenkin näkyi vasta tuolloin :heart: Varmasti on ollut järkytys kun vasta ultralla selviää, siis ihan hyvässä mielessä kyllä =)
Kn oli jotenkin yletettävissä kosketella, mutta sen "suu" oli itseni mielestä todellakin kiinni ja oli todella kova. Pitää tutkiskella tänään lisää.

Minulla oli joskus aikoinaan tuulimunaraskaus. Ja vein virtsanäytteen neuvolaan, josta soittivat, että olet raskaana, paljon onnea.

Sitten lääkäri katsoi ultralla jonkin ajan päästä ja näytti minulle, missä sydän lyö yms..

Sitten tuli aika sinne ä-polille, jossa kahtoivat tarkemmin. Lääkäri sanoi minulle suoraan, että miten on voinut nähdä sydämen lyödä, koska ei täällä ole mikään sydän lyöny. Vaan on tuulimunaraskaus.

 
Khimaira
haavekuva: vaikka oma kuume on kova, niin toivon silti, että ensin ne saisivat plussan, joilla ei vielä ole lapsia ja jotka ovat yrittäneet kauan. Jos siis plussia olisi jaossa rajallinen määrä :whistle:
 
Hei tulin pikaiseen kirjoittelemaan ja kertomaan kuulumisia, joita ei paljoa uusia ole.. Ajattelin, et jos tässä pian testailis, kun pitäisi periaatteessa pikku hiljaa alkaa menkat..

Mutta toivon, ettei niitä menkkoja tule.. Vaan tulisi se pikkuinen meille..
Olin tänään moikkaamassa kaveriani, siis jonka la on helmikuussa.. Ja hänen kanssaan juteltiin, kuinka kivaa olisi olla kotona ja voitaisiin pitää toisillemme seuraa tarpeen vaatiessa..

Jos meille haluaa vauvan sängylle oman paikan, niin meillä pitäisi tämä tietokonepöytä siirtää olohuoneeseen, kun tästä kohdasta saisi niin ihanan lapsen nurkkauksen.. Nyt makuuhuoneessa on sähkökitara, iso vahvistin, iso työpöytä, lipasto ja telkkari sängyn lisäksi..

Mutta sellainen fiilis mulla, etten voi olla raskaana.. Mutta toivon tietenkin, että saisin todeta olevani väärässä.. Nyt pitäisi vielä vähän aikaa jatkaa siivoamista, kun sitten pitää mennä hakemaan mies töistä.. Pääsee 2130 ja pitää mennä sinne ennen sitä 15 km yhteen suuntaan.. Muuten en olisi saanut autoa päiväksi käyttööni..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Voi RD :hug: Aivan kamala ultrareissu :'(

KP: toivon todella että teille nyytti suodaan :heart:
Milloin meinaat testata?

Eipä suotta.. Mutta jälkeenpäin olen ajatellut, että lääkärin virhe.. Olisin ehkä pystynyt jonkin asian laittaa tuosta vireille. Koska ihmetteli todellakin, että miten on voinut noin sanoa.
 
Tässä huomenna tai ensi viikolla.. Pitäisi vain muistaa aamulla.. Mulla vähän sellainen olo, että parempi testata vasta jos menkat kunnolla myöhässä.. Kun viimekin kierrossa olis päivän tai jotain myöhässä.. Ja ehtisin meidän äidillekin sanoa, että menkat on myöhässä, kun ei "tulevat" isovanhemmat" edes tiedä, että meillä on "yritys" päällä..

Mä en ole kyllä moneen kuukauteen tehnyt yhtään testiä, kun aina menkat on tulleet.. Välillä mietityttää, et pitäisikö varmuuden vuoksi testata, et jos tuleekin menkat raskaudesta huolimatta..

Mä en jaksais siivota joka ikinen päivä..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
red
onko tuosta kauan aikaa? toivottavasti, ja ett oot päässy yli.
onneks nuo olemassaolevat muksut autta, eikö.
ja mitkä fiilikset nyt? koska aiot testata? vai oonko missanut tuon tiedon... :ashamed:
On siitä aikaa. En edes tarkalleen muista milloin se oli. Olikohan silloin, kun olin joko 19 tai 20 vuotias.

Mutta pienokaista ei ollut meille vielä silloin tarkoitettu.

Mieleni tekis testata jo huomenna, mutta kyllä minä luulen, että negatiivinen se on.
 
no en ole sitten testannut kun menkat ovat tulleet.. Välillä silti tuntuu, että olisi pitänyt testata.. Mutta katsotaan, jos saan huomenna aikaiseksi.. Meillä vaan olleet nämä aamut nykyään aika kiireisiä ja huomennakin pitäisi aikaisin herätä, että ehditään kauppaan käymään.. Ja siivotakin pitäisi, kun yksi kaveri tulee huomenna illalla käymään ja pitäisi saada makuuhuone siistiksi pikku hiljaa..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Hui KP, taidat olla poikkeava yksilö :whistle:
Käsi pystyyn kaikki, jotka ovat olleet monta kuukautta testaamatta :LOL: Välillä tuntuu että tämä on yksiä testineurootikkoja täys koko palsta :LOL:
Enhän mä ees muista milloin oon viimex testannut!
Tämän kierron alussa olisin testannut, mutta just alkoi menkat :LOL:
 
no ei ko mie vaa aattelin et jos sie käsitit mu viestit vääri ko yritin vaa sillo sitä sannoo et iha hyvinhä ne su kysymyksii vastaili ja asiallisesti.. mut juu, vanha juttu jo :) onneks ny kaikki hyvin ja koitahan piristyä :) ehk huomen vähä epä känkkäränkkämpi pvä :D jos se noin sanottais sit epä muodos :p

nii ja mul o ny vilunväreitäki, mut johtuu tost varmaa ko lämmöt suht korkeel ja osittain varmaa taas kuvittelen myös raskausoireitaki :p voi minua :kieh:
 
haavekuva: kyllä siihen pitää uskoa, mutta mulle ei käy yleensä mitään ihanaa.. Onneksi sentään sain tuon ihanan miehen, johon mulla oli siihenkin jo uskon puute iskenyt.. Siis ennenkuin tapasin hänet, olin ollut sinkku 2,5 vuotta ja olin jo ihan varma, ettei kukaan halua tällaista rumilusta..
Mutta tämä rakastui jo mun kuvaan..

KP
 

Yhteistyössä