** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
KP: miksi haluat vaihtaa alaa? Minäkin olen lähis ja ihan olen tykännyt, vanhuspuolella olen työskennellyt. Entä sinä?

Olen todellakin jouluihminen, mutta tänä jouluna jäävät valmistelut viime tippaan kun olen vielä lauantainakin töissä |O Olisi ihana rauhassa kuunnella joululauluja, paistaa lasten kanssa pipapareita ja koristella kotia :xmas:
 
RD: Voi ei!!! Ei sulla sattuis olemaan kaverina ketään tietokoneneroa, jolla vois soittaa? Joskus niitä pystyy jostain kaivamaan! Yliopistolla kuulemma käy monta kertaa vuodessa niin, että gradu on tallennettu vain yhteen paikkaan ja se tuhoutuu. Se mahtaa nyppiä.. Itse olen ollut ihan raivoissani jo parin sivun menettämisestä!
 
Khimaira


Pamu: meillä "paras" autokuumetarina on se, kun mies kävi koeajamassa kaksiovista fiiattia kun odotin kolmatta lasta :whistle: Olisi kuulemma ollut niin pieniruokainen :eek:

tatomira: Siinä ovistestejen mukana pitäisi olla taulukko jonka mukaan aletaan testaamaan. Mulla se oli ohjeessa muistaakseni 3vrk ennen kierrosta pääteltyä ovista. Mutta jos on kovin epäsäännöllinen kannattaa varmaana aloittaa aiemmin.
Sen testiviivan pitää kuulemma olla paksumpi kuin kontrollin, muuten on nega. Olen kylläkin lukenut että on sitä raskauduttu, vaikka olisi näyttänyt koko kierron negaakin :/ Että ainakin minun osalta ovistestit jäävät jatkossa ostamatta, eivät anna kuitenkaan mitään "varmuutta" ja sitten tulee vain suorituspaineita :ashamed:

Pixie: mulla on ihan samat fiilikset..Kyllä aiotaan yrittää vielä tämänkin jälkeen, mutta, mutta..Pudotus on kova jos nega tulee..Taidan odottaa nyt siihen aattoaamuun- testausinto meni jo..

Orion: olettepa molemmat isosta perheestä! Minä olen ainoa lapsi, joten ehkä siksi toivon itse paljon lapsia :p Oikein superihana haavehan olisi saada nyt kaksoset, niin saataisiin 5 lasta :p Mullehan se sormustesti näytti 5 lasta ja kaksi viimeistä olsivat tyttöjä :heart:

Voi eiRD :eek: Entä jos tämä valmis versio onkin entistä ehompi- olet saanut tiivistettyä sen olennaisen pieneen tilaan :saint: Eiväthän opet tykkää sellaisista 100-sivuisista pumaskoista :xmas: Kerrohan sit miten arvioitiin =)

Tiedän ettei kirvestä pidä heittää kaivoon heti ja olen muille aina toitottamassa sitä että niin pitkään kun menkat on pois on toivoa :LOL: , mutta silti vetää mielen matalaksi :ashamed: Tiedän että taas testataan ihan turhaan ja sitten kärvistellään menkkakivuissa joulu :kieh: :kieh:

Tiedän että testausajankohta oli aikainen.. Harmittelin yhdessä kierrossa kaverille kun testi ei näytä plussaa ja hän kysyi että paljon menkat ovat myöhässä. MYöhässä?? MItä se on? JOtain syötävääkö :p Olisittepa nähneet sen ilmeen kun sanoin ettei ole vielä myöhässä ollenkaan :ashamed: Jatkoi vielä että hänelle on aina tullut ihan selvä tulos- testannut sitten kun menkat viikon myöhässä :snotty: :eek: Että näin- onneksi täällä ymmärretään että voihan sitä r-testiä jo tehdä vaikka viikko ennen menkkojen alkua :LOL: :LOL:

Oikein aurinkoista päivää :wave:
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
joops, mulla alkoi nyt sit uudestaan valuttaa...
_hypätkää huoletta tän osion yli jos siltä tuntuu_
Pixie, onko tuttua sulle? Nyt olis siitä km mennyt 10 päivää...

JJ-t olen todella pahoillani. muutahan tässä ei osaa sanoa...
mulla meni kesken kun olin raskaudestani muutaman päivänä iloinnut...
silti, ajattelen nyt jälkeenpäin mielummin, että olin vaan tosi paljon myöhässä...olen kyllä tätä asiaa paljonkin käsitellyt mutta kun moni on niin paljon rankempaa kokenut eikä mulle tarvinnu mitään edes tehdä...
mutta tänään alko nyt sit uudestaan valuttaan....yök.:$
~huokaus, voimia Sinulle!~

muuten toivon että päivästä tulee kiva ulkoilun merkeissä että olis edelleen kuivaa!
on niin paljon kivempaa lasten kanssa touhuta.
eli mukavaa keskiviikkoa kaikille tänne! :wave:

 
Kaa
JJ-t; pahoittelut ja lämpimät ajatukset sinulle. Itsellänikin samoilla viikoilla keskeytynyt keskenmeno. (Huomasinkin sinut jo tuolta toisesta ketjusta... :( )

Dreamer-88
:lle lykkyä jatkoon, mulla kramppaa kohta sormet ja varpaat kun niitä niin tiukasti ristissä teille pidän! :)
 


JJ-t: voi ei :( Tuntuu, että nyt kaivataan pieniä enkeleitä paljon. :hug:

RD: uskomatonta, etkö tosiaan mistään enää löytänyt työtäsi? Toivottavasti sait jotain kursittua kasaan ja mistä sitä tietää, vaikka nyt saisit tärkeät asiat tiiviimmin? Opettajat eivät aina tosiaan arvosta pituutta vaan nimenomaan sisältöä.

Luru Lude: Kiitoksia vastauksesta :) Minä luovuin tuosta ovistesti ajatuksesta jo, aattelin sitten r-testit tilailla kun saa halvemmalla, mutta on sitä ennenkin raskauduttu ilman ovistestejä ja kun tuntuu, että monilla se on niin kovin epäselvää, nuo r-testit tilailen vasta ensi vuoden puolella, vaikka taisi olla kyseessä "joulutarjous" mutta ei ne normihinnallakaan mitään kalliita olleet.

Menkat alkaa ilmeisesti pikkuhiljaa loppumaan, eli seuraavaksi jännätään ovista, se on varmaan tuolla uudenvuoden tienoilla, joten mitään stressiä en sen kanssa ota :) Nyt vain valmistaudutaan täysillä joulunodotukseen. jotenkin vaan on fiilis niin kateissa, talo on pyörremyrskyn jäljiltä joten viimeistään viikonloppuna pitää alkaa siivoomaan kunnolla, viime viikolla vähän aloittelin joten eiköhän koti jouluna ole siisti :xmas: jos tänään töiden jälkeen jaksaisi vaikka kodinhoitohuoneen siivota, jotenkin on ollut niin veto poissa viime aikoina (ja oikein odottaa sitä keski- loppuraskauden energiaa jonka voisin pitää itselläni aina) ...kun nyt ensin edes raskautuisi :LOL:
 
Mä tahtoisin itkeä ja kiljua ja hakata päätä seinään. :headwall: Ei oo lämmöt noussu eli ei ovista. Jos ei tänäänkään (kp 16) ovis+ tule niin ei taida tulla ollenkaan. :'( Viimeksi tuli kp 15 samalla annoksella clomeja. Ei se voi olla että nyt jää kokonaan tulematta!!! |O |O |O :'(
Taidanpa ottaa kunnon löhöpäivän (=lihotuspäivän)...konvehtirasian kera. :/
 
Työ on palautettu opettajalle, kahtoo minkä arvosanan saan.. Mies löysi netistä ohjelman, joka etsi poistetut tiedostot.. Mutta mie väsymyksessä muistaakseni tein jonkin blondimaisen erheen.. (ihan kuin en osais tietokoneita käyttää.. Mutta virheitä sattuu kaikille, myös minulle).

Kyseinen ohjelma palautti osan siitä työstä.. Ja lopuksi en enää jaksanut odottaa, että etsisi kaiken, joten kirjoitin suosiolla.

Nyt siinä työssä on 24 sivua.. Jossa on sisällysluetteloo 2 sivua + etu- ja takakansi.. Ja sitten 7 välilehteä.. Aina jokaiselle osa-alueelle omansa.

Ei siis silleen pitkä ole, vaan olen yrittänyt noilla välilehdillä lisätä pituutta ja joissakin sivuissa on paljon tyhjää, kun ei ollut asiaa.

klo 11.30 olisi matikankoe.. Ei tässä väsymyksessä kyllä keskitytä yhtään mihinkään, mutta ainahan sitä voi jotain yrittää!

Ja klo 14.00 olisi näppiskoe.. Eihän sitä pakko ois suorittaa, mutta kun minä haluan :D .

Ai, niin.. Ja yksi luokkalaisista ei ollut sitä viel tehnyt ja kysyi opettajalta, onko viimeinen palautuspäivä tänään. Opettaja: Ei sillä ole niin kiirettä. Joulun jälkeen, kun koulu jatkuu..

Että kiva, kiva! Toisaalta osasin arvata tuon vastauksen kyseiseltä opettajalta.. Mutta en halunnut, että aina olen myöhässä..

Itse haluaisin toisaalta jo huomenna testata, mutta en viitsi kuitenkaan..
 
Ensin pahoittelut JJ-t lle :hug: , itse en ole koskaan kokenut keskenmenoa, mutta se on aivan kauheaa jo mielikuvissanikin!Voimia sinulle ja teille ja Onnea uudelleen raskautumiseen, kun sen aika on! :heart:

Minulla lämpöä heti kun heräsin 37 astetta, tuo silmätulehdus kiusaa! :headwall: Nukuin 12 tunnin yöunet! :p

Ensin aloin aamun hedelmillä ja teellä ja nyt on munat porisemassa, harvoin tulee mihinkään ruokaan halua, että nyt haluan sitä, mutta nyt alkoi tekemään kananmunaa mieli! :p

Kaikkea pitäsi kodissa tehdä, mutta millään ei jaksaisi, on veto poissa. No se palautuu kun tervehdyn ja ihanaa kun se ultrapvkin jo lähenee! :heart:

Voikaamme kaikki oikein hyvin! :heart: :xmas:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme 6+2 :heart:
 
Mä alan heittään jo kirveen kaivoon...
Ovistesti näyttää kyllä edelleen ainaki aamupissasta plussaa(muusta pissasta en oo nyt kokeillu)
mutta raskaustestiin tulee niin selvä nega ku olla ja voi.
Clear Bluella testasin tänään,en tosin aamupissasta,mutta kuitenkin.Ei tuu haamua,ei roskishaamua,ei mitään aavetta,pelkästään tulee mörköjä mun omaan päähän... :kieh:
Nyt on kp25.
Eli vielä vois ehkä tulla se positiivinen tulos,mutta en jaksa uskoo...
Ja kun eihän mulla oo oireitakaan.
Paitsi hetkittäin nännit on oudon tuntuset,ja petipuuhat ei kiinnosta vähääkään :x
Ei tainnu vaan olla mun vuoro tännä vuonna raskautua :snotty:
 
RD:Nyt on kuitenkin työ palautettu ja ei tarvi sitten jouluna miettiä! Testaa jo huomenna tai mun kanssa lauantaina! Koskas bongasit sen oviksen? Näkyiskö jo?

Orion: :hug: Eikö enää ole toivoa? Ainahan ne testit ei näytä, vaikka ovis oiskin..

tatomira: Oispa ihanaa, jos ois ovis uutena vuotena ja sitten vielä tärppäis! Sitä vuoden vaihdetta ei kyllä koskaan unohtaisi!

tikruliini: Yritä parantua! Itsekkin olen kuumeessa kotona. Kurkku on niin kipeä, ettei nielemisestä meinaa tulla mitään. :snotty: Mies saa ostaa viimeiset joululahjat..
 
Kaa No nyt voit hellittää.. ei tule meille syysvauvaakaan..

Eli aukiolotutkimus oli tänään, molemmat puolet kiinni.. Laparoskopia tammi-helmikuussa, ennen sitä ei ole mitään tehtävissä.. :,( Pelottaa ihan älyttömästi, mua ei ole koskaan leikattu.. huoh.. se siitä joulun viimeisestä ilosta.. Lääkäri sanoi, että ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon, mutta jonkun verran tiedän ja huonolta näyttää..

muoks: Tiputtakaa vaan minut listalta..
 
JJ-T Olen pahoillani :hug:

caffee81 Sinäkö kysyit koska voi testata? Eikö herkimmät testit lupaile että näyttävät jo 8 päivää oviksen jälkeen? Moni on haamun saanut dpo10 tai 11. Sillon ehkä testaisin ensimmäisen kerran, vaikka olisikin nega se ei välttämättä vielä tarkoita mitään :D ;)

RD Hyvä että sait jotain palautettua! Kai kerroit opettajalle minkä vaivan joudut sen eteen näkemään? :D

Tuli sitten eilen illalla testattua apteekin omalla kun miehelle tarttui sellainen mukaan apteekkireissulla. Negaa näytti niin kuin arvelinkin. Tai no, viivanpaikkaa. Mutta mä tutkin jo ennen varsinaista testausta kaikki testit just tuon viivanpaikan takia. Ja tuo viivanpaikka näkyi kyllä jo heti kun paketista otin. Mies totesi että aattona sitten uudelleen :D

Itse olen pistänyt kaikki "oireet" flunssan piikkiin mutta mies kyseli eilen, ennen testiä ja siksi sen ostikin, että olenko raskaana. Valitus on kuulema ihan samanlaista kun oli odotusaikana :LOL: Kieltämättä, jos en olisi kipeä voisin uskoa tuohon, olo on aika sama ;) Aamulämpökin oli 36,8 mikä on mulle koholla. Tarkistin vielä odotuskirjasta ja raskaana aamulämpö oli juuri tuo 36,8 :/ Mutta flunssaa tämä kuitenkin vain on :headwall:

Nousiko muuten lämmöt vasta oviksen jälkeen että sillon on liian myöhäistä pupuilla? Laskin että lämmöt on ollut koholla nyt 10 päivää, mutta kun pupuilu ajottui juuri sille päivällä kun ensimmäisen kerran huomasin lämmöt. Sitä ennen ei mitään :ashamed: Sen puolesta en usko että vielä tässä kierrossa olisi tärpännyt.

Orion Kyllä se ovis voi vielä tulla. Kuinka pitkä kierto sulla olikaan?

Luru Lude Kuinka aikaisin on plussa näkynyt edellisten kohdalla? Jos todellakin näkyy vasta kun myöhemmin :)
 
Linna, kyllä ne mulla on näyttäny silloin harvoin kun ovis on ollu. Ja silloinkin kun ei ollut kunnolla... Lämmön nousu ja rintojen kipeytyminen on ollu selviä merkkejä oviksesta myös. Hätähousuhan minä oon ku hätäilen kun ei ovista vielä ole ollu...ehtiihän se vielä...
 
SadButTrue, viimeksi tuli ovis+ kp 15, ja kierron pituus oli öö..29 muistaakseni mut en mä tiedä normaalikierrosta mitään kun ne on heitelly ihan miten sattuu. Nyt siis clomit käytössä..

Dreamer-88 Voimia!! :hug:
 
JJ-t otan osaa.. Toivottavasti tärppäisi pian uudelleen.. olit aika pitkälle ehtinyt..

Tänään katsomaan kaveria, jolla la helmikuussa, mutta hänelle on sanottu, et voi olla ettei kestä sinne asti, kun on ollut jo laskeutuneena ainakin kk ja supistelee aika paljon.. Joten saa nähdä kuinka kauan kaveri saa olla yhtenä kappaleena..

Toivottavasti meillekkin joskus tärppää oma pienokainen..

KP
 

Yhteistyössä