** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Onneksi nyt on ti, ke, to vapaa..

Huomenna illalla tulen taas aiheuttamaan myrskyn tänne.. Jos saataisiin huomenna yhtä paljon keskustelua..

Hyvää yötä kaikille!!

KP
Tervetuloa vaan! :wave: Eikä täällä kukaan myrskyjä aiheuttele! :whistle: Vaan asiallista keskustelua!

Hyvää Yötä Sinulle! :wave:
 
Minä oon ollu lomalla jo pari viikkoa. :xmas: Takas kouluun vasta tammikuun puolenvälin jälkeen. Otin omaa lomaa (hermolomaa), skippasin työharjottelujakson, suoritan sen sitten joskus - eli toivottavasti en koskaan. :LOL:

Onnea huomisen testaajille!!!!!!!! ++++++++++
 
Hejjj muuten, minkä ikäsiä te ootta? Kauanko yhdessä?
Ja mistä päin?

Minä 20v (ja puoli päälle :D) , Pohjois-Pohjanmaalta, melkein Keski-Pohjanmaalta. Ukko on 26v. Yhdessä ollaan oltu kohta 2,5v josta kohta 1,5v naimisissa. :heart:
 
Mie en saa lomia pitkään aikaan.. Onneksi lomapäiviä kertyy koko ajan, mutta jotenkin tämä oppisopimus on osiltaan tosi rankkaa.. Varsinkin, kun pitää viel koulun ja työn ohella hoitaa lapsia ja pitäähän tuota miestäkin muistaa helliä :D
 
Orion: Mie oon 24 vuotias ja mies on 26 vuotta. Pohjois-Savosta, Iisalmesta tarkalleen. Yhdessä ollaan oltu hmm.. 7 vuotta, josta naimisissa 1v4kk ja kihloissa 3v9kk :heart: .

Ollaan miehen kanssa tunnettu siitä lähtien, kun ite olin ekalla ja mies kolmannella. Meidän juttu lähti sinä kesänä liikenteeseen, kun olin miehen pikkuveljen riparilla isosena :D
 
Orion: Mä olen 24 v ja mies 26 v.. Juuri marras ja lokakuussa vietettiin synttäreitä..
Ollaan varsinais-suomesta. Yhdessä oltu 10 ½ vuotta.. Kihloihin mennään varmaan ensi vuoden aikana.. Mieskin on painottanut, et kun hän menee kihloihin, se on lupaus avioliitosta ja olen samaa mieltä.. Ja siis siksi emme vielä ole kihloissa.. Yhdessä ollaan asuttu 6 kk. Sitä ennen mies kyllä periaatteessa asui mun luona..
 
Kyllä kai sitä ihtenikin ois vain nukkumaan mentävä, koska ei tuosta toimintasuunnitelman teosta tuu enää yhtään mitään.. Pitäisihän tässä viel jaksaa nousta töihin..

Toivottavasti ei olis yhtä kiireinen päivä kuin mitä oli viime viikon perjantaina.

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:

 
Khimaira


Ninnurainen: olen todellakin pahoillani puolestasi :hug: Minä kun vielä oikein yllytin testaanaan :ashamed:

Sama tulos täälläkin ja pitääpä sanoa, että veti mielen matalaksi :( Nyt on kuitenkin jo sen verran päiviä kasassa, että olisi se plussa näkynyt :/ Voihan sitä spekuloida, että ovis olisi ollut myöhemmin jne. Mutta tuskimpa :(
Sieltä se tätskä saapuu, juuri aatoksi :kieh: Kiva- joulu menkkakivuissa :(

Edelleen sellaista pientä tuhrua tulee lähes joka päivä- pikkuisen väriä pyyhkiessä, mutta harvakseltaan. Tätä ei ole aiemmin ollut!!

Ja vieläkö luulet KP että sun pitäisi häippäistä palstalta?? Ikinä ole ollut tuollaista keskustelua täällä :whistle: Että jatka vaan samaan malliin :D

Muille tänään testaaville plussa munkin puolesta :heart:
 
ninnurainen: :hug: Älä luovuta! Sulla on vasta kp 23, täti ei ole tullut, kaikki on mahdollista. Testaat sitten kun täti on kunnolla myöhässä niin plussa siihen testiin paukahtaa! :heart:

Luru Lude: :hug: Eikö sullakin vielä ole useampi päivä tädin tuloon? Ei ne herkimmätkään testit aina näytä noin aikaisin. Voipi olla, että saatte sen parhaan mahdollisen joululahjan ;)

tikruliini: :hug: Tuo on kaikista piinaavinta, kun testit näyttää negaa ja kierto vaan venyy :( Jos ei tässä kierrossa niin seuraavassa sitten :)

Aamulämpö oli vain 36,5 joten täti tulee viimeistään huomenna. Jos sitä yrittäisi aamupalaa syödä. Kurkku on niin kipeä, että ei syömisestä tahdo tulla mitään |O
 
Huh huh..On tullut niin paljon tekstiä, ettei pysty kommentoimaan edes murto-osaan! Hyvähän se tietty on. Mitenköhän käy, kun meen viikon lomalle.. Oon varmaan ihan out! :eek:

Pahoittelut negoista! :hug: Ehkä se plussa vielä tulee..

Alunperin mulla oli suunnitelmana ottaa testi mukaan sinne viikon lomalle johon lähden sunnuntaina. Mutta luulen, että oviksen aikaa ei tullut harrastettua yhdyntää, niin on varmaan aika turhaa.. Mutta jos kuitenkin olisi käynyt sellainen ihme, että ovis ois ollut viikon ajoissa, niin voisin testata jo loppuviikosta (oonko ihan hullu?). Eli siis suunnittelin testata ennen matkalle lähtöä, niin saisi 100 prosenttisen varmuuden, ettei ole raskaana ja vois nauttua jouluviininsä huoletta!

RD: Miten kävi toimintasuunnitelman kanssa? Älä nyt sano, että oot aivan varma, ettet oo raskaana! Muistaakseni teidän perheessä tuli niitä peittoja heiluteltua, toisin kuin täällä! :LOL:
 


Eilen lueskelin viestit päivällä, mutta illalla oli tullut lisää ihan hirveä määrä :)

ninnurainen ja Luru Lude :hug: Voihan olla, että se plussa tulee vasta myöhemmin, kun ettekös vähän ajoissa testanneet?

Orion kyseli ikää, minä olen 24 alkuvuodesta 25, mies on 28. Yhdessä ollaan oltu 7,5vuotta josta naimisissa 5,5vuotta

Ihanaa, mun ylihuono-oloni on kadonnut, oli jo aikakin! 2pva ihan hirveä olo+parintunnin oksentaminen, sain esimakua raskaudesta :LOL: Eilen illalla sitten suklaatankkasin itseni (ja kiloja tulee lisää) ja paha olo meni pois, suklaanvieroitusoireita ihan selkeästi :LOL:

Mites te joilla on jo isompia lapsia, jotka hoidossa, aiotteko pitää ne hoidossa vauvan synnyttyä vai otatteko kotiin? Minä sitä olen jo pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että meillä lapset jatkaisivat hoidossa, tosin eivät täysipäiväisesti vaan esim. 10pva/kk syinä on ihan oma jaksaminen ja se, että saisi olla vauvan kanssa, lisäksi se, että meillä esikoinen on tosi arka ja sillä sopeutuminen kestää yleensä aika kauan oli asia mikä hyvänsä joten kun eskari alkaa -09 syksyllä niin on parempi, että hän menee sinne sitten tutussa porukassa. Kuopus taasen rakastaa hoidossa oloa, jos hän on esim. kipeä ja esikoinen menee hoitoon niin kuopus jää kotiin itkemään, että hän tahtoo hoitoon, en siis haluaisi viedä häneltä sitä mistä kovasti tykkää :)

Mä olen ihan mahdoton, olen katsellut jo netistä vaunuja ja harmittelin kovasti kun emmaljungalla oli hienoimmat värit poistettu ja tilalle tullut aivan kauheita kuoseja, onneksi siellä vielä oli parit sellaset, mistä tykkään tosi paljon. Vaunuostoksia jo siis haaveilen :D
Meillä on sillai huono juttu, että ollaan myyty KAIKKI vauvan tarvikkeet pois, kun aateltiin, että lapsiluku jää kahteen, sinäänsä se on kivaa, että saa taas shoppailla... mutta; olisi rahaa millä shoppailla. Oho... kylläpäs minä menen asioiden edelle
 
Uudestaan huomenta.
Sbt:Mullon siis kp 24,ei 23.
Oli siihen kasettitestiin tullu roskishaamu,johon en kyllä siis usko enkä luota,mutta antaa se sen verran toivon kipinää että ei mee synttäripäivä ihan pilalle :snotty:
Ja kiitokset kaikille haleista ja tsempeistä.
On varmaan pakko tehä huomenna testi uudestaan...
Josko se roskistosivaaleehaamu siitä vaikka vois muuttua oikeeks haamuks... :saint:
Luru Lude,älä nyt ota mitään henkisiä tästä mun testauksesta ja negasta.Jos en varmastikkaan ois halunnu testaa ni et sä ois saanu mua siihen purkkiin kuseen :LOL:
Kyllä se oli ihan minä ite omasta aloitteesta joka se kertakäyttömukin tuolta kaapista kaivo esille... :D
 
Hei naiset, mä en ehdi tehdä tehdä töitä ollenkaan, kun menee melkein ruokikseen asti, ennen kuin ehtii eilisen viestit lukemaan... :LOL:

Että onpa ollut harvinaisen vilkas ilta. Kiharapää: Kiva, että olet päässyt juttuihin mukaan. Mullakin on välillä ulkopuolinen olo, mutta sitkeästi vaan yritän tänne jotain kirjoitella... Tuskin kukaan haluaa ketään jättää ulkopuolelle, mutta tosiaan ilmeisesti jotkut tuntevat toisensa jo ennestään ja ovat varmaan palstailleet pitempään, niin onhan se selvää, että niille ihmisille tulee enempi vastailtua.

Tikruliini, Ninnurainen ja LuruLude: :hug:
Tuskin toivo on vielä menetetty, ehkä vaan testasitte liian aikaisin.

Mulla on, ihmeellistä kyllä, testausinto vähän laantunut - ainakin pariksi päiväksi :LOL:

Kp 50 paukkui jo ajat sitten, eikä mitään tapahdu. Ei menkkoja, ei plussaa. Eilen illalla vatsaa taas nipisteli ja juili ja ajattelin, että joko ne menkat nyt alkaa, mutta ei. Hullusi tässä tulee. :eek:

Orion kyselikin sitä, mitä itse meinasin! Minä olen 31, mies 38 ja toista siis toivotaan. Asumme pääkaupunkiseudulla. Yhdessä on oltu kymmenisen vuotta.

Jatkanpa galluppia: Mitä teet? Oletko opiskelija, kotiäiti vai työelämässä? Minkälainen on työtilanteesi?

Itse olen ilmeisesti ikuinen opiskelija, gradu on ollut työn alla herra ties kuinka kauan.. Olen vakityössä.. hmm.. toimihenkilö vissiin olen. Mites muut?
 
Tällä silmätulehduksen ja mahdollisesti poskiontelotulehduksen kourissa olen. :headwall:

Tulin vaan sanomaan, kun teillä noita kp:tä niin vähän, niin ei mitenkään välttämättä näytä, minunkin kp24/30 testaamani raskaustesti oli sellainen, että voisi kutsua roskishaamuksi, mutta määrätyn ajan sisällä siihen se plussa tuli, siis haamujen haamu, niin himmeä, että en saanut edes kuvatuksi muistoa itselleni, elkäähän siis olko ollenkaan huolissanne vielä!Minulla oli silloin kuitenkin jo 11 pvää oviksesta, ja ei siisä näyttänyt kunnolla vielä.26/30 vasta näkyi! :heart:
Tikruliini, minulla oli syyskuussa sellaiset menkat , että vuotoa todella vähän, mutta menkat ne oli silti, jos sinullakin oli tässä kierrossasi tuhrua, ne saattoivat olla silti menkat, että nyt vaan ovulaatioita pongaamaan! :heart:

Heippa ja älkäähän lannistuko kukaan, kyllä se plussa vielä kaikille tulee! :heart:

rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti 6+1 :heart:
 

Yhteistyössä