** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

kiharapää: Olen haavekuvan kanssa samaa mieltä, että rohkeasti vain juttuihin mukaan, niin pääsee eroon ulkopuolisena olon tunteesta.

Tänne saa jakaa kaiken, sekä ilot että surut. Ja ehdotuksiakin otetaan vastaan, olisiko jotain parannettavaa yms!
 
haavekuva: Kyllähän toiset on niitä puolittanut. Itse en osaa :ashamed: Mutta hyvin ovat toimineet, ainakin niin olen kuullut.

Pahoittelen kaikkia kirjoitusvirheitä! Laitetaan ne flunssan piikkiin :p

tikruliini: Kuinka herkällä testillä olet testannut?
 
Kaa
KP Näissä ketjuissa kysellään paljon ja moneen kysymykseen jää vastaamatta ihan senkin takia, ettei kukaan osaa vastata. Näin tässäkin ketjussa monesti. Eli ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti, en ainakaan minä ota. Tässä laajassa palstassa on se hyvä puoli, että vastauksia voi etsiä myös muista ketjuista. Ehkä niissä on enemmän tietävämpiä. Itselleni koko ovis on ollut niin helppo havaita, että en osaa ongelmatilanteisiin vastata. Kiertokin kun on mitä sattuu...

Eli jatkahan toki ketjuun kirjoittelua. =)
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Esittää Tyhmän Kysymyksen Uudestaan:
Voiko oviksen merkki olla kuvotus, huono olo ja vatsakipuilua?
Kun jossain kohtaa aina on ollut välillä sellaista ja ajoittain selkäkipua..

KP
Ja etsimpä tuon kysymyksen sitten.

Ja oma vastaukseni; itselläni ovikseen liittyy vain pientä nipistelyä munasarjojen kohdalla ja suuren suurta halua ( :p ). Plus se selvääkin selvempi lima. Mutta noita mainitsemiasi oireita olen lukenut muista ketjuista ihmisillä olevan. Omaa kokemusta ei niistä siis kuitenkaan ole.
 
kiharapää älä lähde.. mulla on ihan sama tunne välillä.. oon joskus saanu kysyy monta kertaa jotain eikä välttämättä oo vastausta tullu.. mä en ainakaan osannu vastata sun kysymykseen niin en sit vastannut.. joskus tuntuu et ihan sama mitä tänne laittaa niin kukaan ei vastaa mitään.. on tainnut tulla tänne sellainen "sisäpiiri" ryhmä jotka keskustelee enemmän keskenään.. ei millään pahalla ketään kohtaan.. nyt on mieli maassa muutenkin mutta.. esim. r-testien haamuista muut saa paljon vastauksia ym mä ehkä pari.. mutta ehkäpä mustakaan ei täällä olla niin kiinnostuneita että viitsitään mitään vastata.. tai mistäs sen tietää.. anteeksi "pieni" purkaus :ashamed: välillä vaan tuntuu tältä.. välillä taas ei..
 
Kaa
^ purkaudu rauhassa. Parempi antaa palaa kerralla kuin kyteä kauan. :D Itsekkin seurailen tätä lähinnä lukemalla, vähemmän kirjoittelen. Ehkä syy onkin sitten siinä, ettei mieli ole aivan kauhean positiivinen tuon keskenmenon vuoksi. Mutta taustalla pysyttelen. En takuulla lähde mihinkään, en varmasti ennen plussaa. =)
 
weiss
Anteeksi, kun mie tuun teiän pinoa häiritsemään, mutta on ollu kovin vaikiaa olla seuraamatta teistä muutamien matkaa.. Suikku: Mie oon niin kovin pahoillani, jos tuo täti nyt saapuikin, toivotaan vielä, että se nopiaan pois lähtisi! Jos mie jotain positiivista haluan siun kohalla löytää, niin se mistä ollaankin juteltu, niin ainakin sie sait nyt tietää, että siulla mahollisuudet on se pieni nyytti vielä saada. Sie oot ollu ajatuksissa ja sydämessä, vaikka en ole pahemmin jaksannu tuota yv:täkään kirjoitella, oon kuitenkin sinuu "vaklannu"!! Mie toivon sinulle niiiin paljon hyvää ja vielä sen pienen syliin.. Kyllä sen aika vielä tulee.. :heart: Plussatuulia teille ihan jokaiselle!!!
:whistle:
weiss ja pompula rv 18+6
 
Suikku: juuri tuo tunne tulee.. vaikka välillä yritin kirjoitella, mutta musta tuntuu, että ihan sama kirjoitteleeko tänne vai ei.. Ja ehkä parempi vain pysyä noissa parissa pinossa joihin olen kuulunut koko ajan ja toivoa, että niihinkin joku tulee mun kanssa juttelemaan.. Kun nimenomaan tulin tänne sitä varten, että "meidän" pinossa ollut aika hiljaista viime aikoina, että ajattelin saavani jutella ja saisi vastauksia.. Kun meillä kuitenkin vasta aika alussa, niin ei voi tietää asioita.. Ja kuitenkin ajattelin, kun täällä on jo aika monellakin aiemmin lapsia, että joku edes osaisi vastata..
Mutta ehken tee enää muutakaan kuin käy lukemassa..

KP
 
niin ja weiss kiitos :) oot ollu mielessä myös.. on pitänyt yv:täkin kirjoittaa.. monesti olen miettiny et mitä sulle kuuluu.. ajatuksissa ja sydämessä oot :heart: sulla onkin jo pitkällä tuo raskaus.. onnea :heart:
 
ja vielä mitä arvon naiset!!
tännehän just pitää saada purkautua...mä ainakin niin oon tehnyt!
:ashamed:
ja sama homma täälläkin, ett lukemaan kerkii just ja just, ku tääl tapahtuu niin paljon, ja sit vaan omia kuulumisiaan laitteleepi...
(noi lapsukaiset pitää mut sen verran menossa etten niin kauheesti kerkiä täällä, en koko viikonloppunakaan...) ja just sekin että ei vastailla kun ei oo tietoa...
mut silti haluan olla täällä ja kun sen pienen hetken omaa aikaa saa, suuntaan tänne teitä kurkkaamaan!


KP, mulla varmoja ovisoireita on olleet ihan menkkamaiset alavatsa nippailut, alaselkä tulessa...ja pieni rusehtava vuoto, sitä en tiiä ett onks silloin jo ovis ns ohi, vaiko vasta tulonpäällä...
pahaaoloa ei oo ollu.
:D elikkäs kannattaa kysyä ja kysyä uudestaan niin koitetaan keritä vastailla
:wave:
 
Khimaira
Ninnu :wave: Jepjep- huomenna testataan :eek: :snotty: :whistle: :ashamed: :p Kääk kääk! Tuskimpa mitään näkyy, mut kun se testaaminen on niin kivvoo :D

KP: mullakin on samanlainen olo vähän väliä- sitä kysyy itselleen tärkeää juttua eikä kukaan vastaa :/ Sitten pitää vain kysyä uudelleen tai sitten etsiä vastausta muualta :whistle:
Mulle ainakin tulee sellainen olo, että jos olen vaikka päivän poissa palstalta ja viestejä on tullut huru mycket paljon, niin en jaksa keskittyä jokaiseen viestiin :ashamed: Sitten vastailen ihan sekoja:snotty:

Niin joo: kyllä niitä liuskatestejä voi puolittaa- ainakin mulla näkyville tulee ihan kunnollinen tumma kontrolliviiva :) Että siitä voisi ajatella testin toimivan ihan hyvin.

 

Yhteistyössä