** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

http://img209.imageshack.us/img209/3880/kuva0112tu3.jpg

alimmasta testistä varmaan huomaa selvästi testiviivan kohdalla tummemman viivan. Tässä justiinsa tein uuden testin ja samanlaista näytti. Lima oli myöskin verensekaista, normaalia??
 
Mä kusin tänään OVIS testiin kaksi viivaa!!! :eek:
Ja ovishan oli mun ymmärtääkseen viikonloppuna.
Ei se toinen viiva niin tumma ollu ku kontrolliviiva mutta aivan kertakaikkisen selkeä viiva.Ei tarvinnu tihrustaa vaan sen näki heti ku testiin vilkas :snotty:
Joten arvakkaa kuka tääl on nyt ihan tuli persiin alla kun odottaa ja toivoo että voisko se tarkottaa sitä että raskaustestiinki tulis 2 viivaa :whistle:
Ei sais vieläkä liikaa odottaa ja toivoo mutta....... :ashamed:
Ja veskissä kun kävin ni limaa oli koko värkki täynnä,oli hyvin pitkälti erittäin liukasta... :whistle:
Että kai mä sitte ovuloin viikon välein.... :LOL:
Tai sitten..... :snotty:
Ei hitto...tän tyypin yöunet taitaa ens yönä mennä harakoille.
Toivottavasti nukkuvat hyvin :D
Multa ei nyt vaan tuu mitään järkevää lausetta kun ajatukset on jossain ihan mahdottomissa....
Huh huh... :headwall: =) :x :ashamed: :whistle:
Ja heti mulla on nännitki olevinaan aremmat kun eilen... :ashamed:
Vaikka ei ne varmaan oikeesti oo...
 
amalia81 kiitos sinulle! :flower: Plussatuuuuulahduksia sinullekin!! :hug: niin, tämä oli tosiaan ihan uutta,siis nuo mitä olen kertonut, esikoisen aikana ei mitään oireita ollut, ei siis minkäänlaisia, nyt oli nuo oireet niin outoja, sanoin jo miehelle monta kertaa että taitaa alkaa tätiaika, mut ei vielä mitn.ole alkanut! mulla nimittäin myös heittää nuo kp:t ihan härän p***ä, viime kuun alkupuolel on viimeks täti käyny, nyt on menty jo sen ohi, eikä mikään ihmeiden ihme olisi, että alkaisi vasta ensi kuussa (näinkin on käynyt!) mutta rsfu:n testi näytti negaa. se myös mikä on tullut on hirvee finni-iho (myönnän, että varmasti johtuu suklaasta jota on tullut märsyttyä ihan liikaa! :ashamed: ) esikoista odottaessa ihon finnisyys meni ihan hirveäksi loppuajasta. ja ummetus.... :x sitä oiretta on ollut aiemmin mutta nyt tuntuu että on vaan pahentunut. toivon kuitenkin että jos negaa aina vaan tulee, niin tulis sitte täti edes..eikä ole vielä ollut niitä hirmuisia "repäisyvihlauksia" mitä on ollut nykysin ennen tädin tuloa.. sori, pakko purkaa jollekin ajatuksia..mies on iltavuorossa, eikä se niinkään ymmärrä jos sille selittäisin.. myös tuntuu että jos tekee vaikka ihan pienen asian tai jos on pitkähihainen paita päällä ja puen esikoista niin saattaa hiki virrata ihan hetkessä! tässä näitä, yritän olla ajattelematta asiaa jos täti tulee niin ei pettyisi niin kovasti... toivon että jokainen plussaamme pian!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
http://img209.imageshack.us/img209/3880/kuva0112tu3.jpg

alimmasta testistä varmaan huomaa selvästi testiviivan kohdalla tummemman viivan. Tässä justiinsa tein uuden testin ja samanlaista näytti. Lima oli myöskin verensekaista, normaalia??
Mä tein siis ovistestin. :)
 
Moi!
Tinttara ihmettelit sitä veristä (vuotoa).. mulla samoihin aikoihin kp:t , limat oli ruskehtavaa. Kesti pari päivää. Tosi outoa... Nyt ei mitään. Jotain kai ovikseen liittyvää..tai en mä vaan tiedä!! :whistle:

Nyt pukkaa hiivaa!!! Jippii :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Moi!
Tinttara ihmettelit sitä veristä (vuotoa).. mulla samoihin aikoihin kp:t , limat oli ruskehtavaa. Kesti pari päivää. Tosi outoa... Nyt ei mitään. Jotain kai ovikseen liittyvää..tai en mä vaan tiedä!! :whistle:

Nyt pukkaa hiivaa!!! Jippii :kieh:
Mä oon lukenut jostain, että ovulaation aikana saattaa tulla vähän veristä tai ruskehtavaa vuotoa sen takia, kun munasolu irtoaa niin siinä samalla verta vuotaa jotenkin vatsaonteloon. Tuo vuoto voisi siis liittyä hyvin ovulaatioon :wave:
 
Khimaira
Ninnurainen: vasta kysyin apteekista- ovistesti ei näytä jälkikäteen ovisplussaa. Eli jos ovis meni, niin testiin tulee nega. Paitsi jos olet raskaana, silloinhan Lh arvo voi jäädä ylös pitäen testin plussana, kunnes myös r- testi havaitsee hcg- arvot. Eli ymmärtääkseni tästä syystä ovistestiin voi jäädä plussa raskautumisen myötä.
Siksi minäkin arvelin ostaa ovistestejä joilla voisi kokeilla, että tuleeko viiva :whistle:
 
en oo kerennä täällä käymään ku päivät vaan hurahtaa ohi.
en ois tänäänkää oikeen kerenny mut piti tulla katsastamaan monesko kp on menossa. kiitos RD ylläpitämästäsi listasta :)

ostan huomenna greippimehuu ja lipittelen sitä. pikkuhiljaa aletaan taas konnolla peittojen pöllytys. jouluun mennessä on kait oviski jo ollut. toivottavasti.

nyt joulukortteja rustaamaan :wave:
 
No sittenhän tää varsin jännäksi menee :whistle:
Kiitokset Luru Ludelle vastauksesta =)
Sunnuntaina ovistesti näyti aivan toooosi vaaleeta viivaa,ja oletin siis että ovis on ohi.Maanantaina en enää testannut.
Kunnes tänään ihmettelin sitä limaa,ja kaksi viivaa tuli justiin.
Nyt voi jo kysyä että kuinka pidetään hullua jännityksessä... :kieh:
Tää on inhottavaa sitten tosiaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rapu83:
en oo kerennä täällä käymään ku päivät vaan hurahtaa ohi.
en ois tänäänkää oikeen kerenny mut piti tulla katsastamaan monesko kp on menossa. kiitos RD ylläpitämästäsi listasta :)

ostan huomenna greippimehuu ja lipittelen sitä. pikkuhiljaa aletaan taas konnolla peittojen pöllytys. jouluun mennessä on kait oviski jo ollut. toivottavasti.

nyt joulukortteja rustaamaan :wave:
Ollos hyvä vaan! Mie tykkään, että minusta on jotain hyötyäkin =).
Tuntuu aina välillä siltä, että mitä mie oikein täällä teen.. Siis kokonaan täällä maapallolla, en tarkoita tätä palstaa :D .

Tietokoneet ja lapset on minun intohimoni. :D
 
Onnittelut kihlautuneelle :flower: :flower: Joo en koskaan muista nimimerkkejä :ashamed:
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tippuneille!!
On tää hyvä kun tuolta listalta saa tarkistettua kp:t,muutenhan en olisi kärryillä ollenkaan. =) Pian alkaa varmaan ajat oleen käsillä että vois peittoja alkaa heiluttaa,muttei siitä varmaan haittaa aiemminkaan.Koskaan en oo päiviä miettinyt ja lapset tehty,tjot tyylisesti.Nyt toki vanhemmiten sitä miettii koska sitä olis "se"hetki...

Tsemppejä kaikille ja paljoooon plussia tähän pinoon :heart:
 
Kaa
Huomenta!

Yöllä tuli ekaa kertaa sellainen olo, että olisipa jo "oikea yritysaika", eli tulisivatpa menkat mahdollisimman pian! Harvoin näin paljon tätiä kylään odottaa... :D Sitten päästään tositoimiin.

Nyt nukkumaan, kolme yövuoroa takana ja uni kolkuttelee jo ovella.

Hyvää torstaipäivää ( kai tänään on torstai? ) kaikille! Laittakaa sille tätille meikäläisen osoite, niin ei tule teille. :D
 
Tinttara: Voisko olla kiinnittymisvuotoja?

Mulla on kyllä ovis ihan kadoksissa. Viime kierrossa oviksen löysin, kun yhtenä päivänä vaan tuli limoja. Nyt on tullut jo viikon ihan kunnolla! Tietääkö joku noista? Missä vaiheessa "märkää kautta" :/ ovis yleensä on? Vai onko se ihan yksilöllistä?

Tuossa jo jossain vaiheessa ajattelin, että tän kierron jälkeen lopetan palstailun.. Tyhmä minä! Tämähän on hauskaa! Yksin yrittäessähän saa jännitellä vaan ittensä puolesta! Näin yhdessä on kyllä paljon jännempää. Niin kuin RD sanoi, täällä ollaan haamaan loppuun! :wave:
 

Yhteistyössä