** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Khimaira
Pikaviesti töiden ohessa :saint: : jos meikäläistä ei näy muutamaan päivään, niin meidän kotikone on tiltannut :| Aamulla haisi ihan palaneelle kun mies sen aukaisi :eek: En tiedä mikä kunot nyt on..

Mukavat viikonloput, ellei "nähdä" :wave:
 
Kaa
Tiedoksi Red:lle; tuumailtuani tätä asiaa tarkkaan ja harkitusti ( :LOL: ) aloitan tämän yrityksen yk 1:stä. On jotenkin positiivisempi olo, kun ei ole niitä kahta siinä alla. Vaikkakin lasken nuo yk:t vasta kun ne menkat ovat alkaneet. Eli nyt elellään yk 0:aa. :D Kerron sitten, kun on jotain kerrottavaa. Kiitos taas suuresti listan ylläpitämisestä! HCG on niin korkea vielä, ettei raskautuminen ole mahdollista ennen niitä menkkoja.
 
Täällä on taas yksi joka on aivan pihalla :$ Nyt on kp 14/27-28, mut eipä juuri oo merkkejä oviksesta.. Toivottavasti nyt ei kierto lähtisi heittämään aivan härän pyllyä! :headwall: Mulla on nyt toinen kierto ilman pillereitä ja tiedän kokemuksesta, että kierto saattaa mennä sekaisin pillereiden jälkeen :| On tää ihan hullun hommaa tää lapsen yrittäminen :kieh: En olis koskaan ennen uskonut, että tästä saa jonkun ihme pakkomielteen itelleen.. Mulla on kyl nyt niin paljon stressiä koulussakin, et ihmekös toi jos koko ovulaatio jäis tulematta ja stressaan tätä vauvaprojektiakin sen verran, et ei varmaan mitkään munasolut irtoo tällä menolla |O :LOL:

Onneks joulu tulee, niin saapa muuta ajateltavaa! :xmas:
 
moikka kaverit. anteeksi kun tulen taas tänne narisemaan.. tuntuu vain kivemmalta kysyä apua täältä kun olette tuttuja.. eli onko teillä tietoa voinko ottaa jäykkäkouristus rokotteen raskaana ollessani? mulla on nyt 10 vuotta niistä rokotteista mitkä pitäis uusia 10 vuoden välein niin onkohan siitä haittaa jos käyn ottamassa rokotteet nyt...? ja onkohan haittaa jos en ota sitä ? anteeks vielä kun kyselen, teillä omiakin murheita täällä paljon..
 
no hei hei nyt nea85!! Tottakai sä voit täältä kysellä kun ei muualla tuttuja olisi! ja mä ainaski vastaisin jos tietäisin mut en tiä :LOL: mut ei noin saa aatella..eiköhän kaikki oo iloisia et oot raskaana ja täältä me toisetki viel tullaan ennemmi tai myöhemmi! =) ei kai toisen onni voi olla toiselta pois??
 
haavekuva: kiitos. harmittaa vaan tulla tänne kitisemään.. joka päivä täältä käyn ensimmäisenä kuulumisia katselemassa.. ja teiltä saa niin fiksuja ja kivoja vastauksia. onneks te tuutte kaikki kohta tonne odottajiin niin voin sit siellä piinata teitä paremmalla omalla tunnolla :LOL:
 
mä en oikee luota netin juttuihi aina ku mä osaan aina ehtii just ne epäluotettavimmat tiedot ni en viihtiny ettii :D mut hyvä et ny selvyyttä sait ja eiköhä se alkuvaihees oo iha ok jos ottaa rokotuksen, ja muuteski. Pittäähä se vauva suojata :) mä onneks KAIKETI oon ottanu, mielestäni kyl :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
hyvä RD et sä jaksoit vaivautua ettiin tietoa! =) huva huva :)
En mie vaivautunut =). Ihan mielelläni etsin, ku ihteänikin kiinnosti asia. En vain tiedä milloin itse olen rokotukset ottanut :whistle:
juu miulla tuli vähä hoono ilmaus :D en miekää varsinaisesti sitä tuollain tarkoittanu vaa just sitä et ite ei joteskii ees viihti alkaa ettii ku tuntuu et löytää iha vääriä sivustoja :D mut huva et löyty! :heart:
 
Ihan hirvee makeanhimo ollut nyt pari päivää, ihan hävettää ajatellakin mitä tänäänkin on tullut syötyä! Kaupasta oli töitten jälkeen muka PAKKO ostaa pari suklaapatukkaa ja molemmat oli syöty jo ennenkuin pääsin kaupasta kotiin asti. :ashamed: Eikä se siihen suklaansyöntiin tyssännyt, kotona löysin kaapista tiramisuvanukasjauhepussin ja tein itelleni ISOOON annoksen sitä vanukasta ja söin kaikki yhdeltä istumalta! Yäk, nyt kyllä tekee pahaa kun ajattelenkin!
Ehkä mä olen raskaana tai sit tää on vaan pahemman luokan pms-oireita, ehkäisyrenkaan kanssa nää pms-oireetkin pysy paremmin kurissa.
 
mua taas väsyttää ihan mielettömästi.. mutta johtunee siitä, et tuli nukuttua niin vähä viime yönä.. mut siis en ymmärrä, mulla on ollu yleensä kerran kuussa tuo "limakausi" viimeks oli viime viikon alus, sitte se loppu ja nyt on taas ollu eilen ja toissapäivän, mut niin ku ei sitä klimppimäisyyttä vaan toisella lailla.... (ällöä..)
 
iltasia!

rouses, kiitos toivotuksista, napattu talteen tähän uuteen kiertoon! sun olo nyt taitaa olla juu aikaste samanlainen ku mulla menneet kaks viikkoa. mulla yleensä kierto 28-30 mut joskus saattanut heittää viiellä "lisäpäivällä" :D mut aina kun mensujomotukset alkaneet, niin viimeistään vuorokauden sisällä myös vuoto tullut ja kivut koventuneet, siksi olinkin niin ihmeissäni viime kierrossa kun kaks viikkoa ihme kipuiluu ja rinnat arkoina, taisin olla jo aika varma et oltaisiin raskaana mut negaa mulla näytti testikki kp:nä 30,35 ja 38. mut juu, nyt ihan uusin voimin uuteen kiertoon! sinulle oikein kovasti plussatuulahduksia, toivotaan että sulla nuo jomotukset ilman vuotoa ois plussainen merkki :heart: :heart:
haavekuva, kiitos myös sinulle tsempatuksista tähän uuteen kiertoon, piristää heti niin mieltä kun ootte muistaneet :heart: sinulle parempia olotiloja ja jännitystä tulevaan testaukseen!!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++ :heart:
 
ja hei kaverrrriiiiiiit.. eiks kukkaa haluis mesees höpötellä näitä kaikkii jutskii kans? =) et jos tää palsta vaiks alkais taas jumii ni ei ois iha hädissää :D ilmoittautukaa jos haluvatte, mie ainaskii toivosin hirmusti mut ei mu meilailu ilmotuksii vastata tuol meilailupuolel! :whistle: et kertokees jos haluutte sielkii höpistä :wave:
 

Yhteistyössä