** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

piksu: Onnea onnea! :flower: Mukava kuulla ilouutisia =)

sirpula: :hug: Kyllä se siitä

skorpioni07: Ei tuo nega vielä mitään tarkoita! :D Uutta testiä vaan tekemään viikonloppuna ;)

Luru Lude: En ole minäkään edes miehelle kertonut noista :ashamed: Onneksi täällä on muita jota ymmärtävät millaista tämä on :p Netistä saa edullisesti tilattua ovistikkuja (varmasti tiesitkin), apteekissa ovat todella kalliit.

Luin eilen illalla www.peeonastick.com (täällä paljon mainostettu sivu, mutta uskokaa vaan niin se on tosi hauska :D ) että edes ovistikun vahva plussa ei vielä takaa että ovis todella tapahtuu!! |O Vasta jos tikku on plussa, lämmöt nousee ja limaa tulee on todennäköistä, että ovuloi :headwall: Miten aika riittää tuohon kaikkeen?! Mittailla lämpöjä, tutkia limoja ja pissata tikkuihin :| Tänään on taas sellainen olo, että taidan jättää nuo kaikki tekemättä :snotty:
 
Huomenta kaikille!

Oli jo eilen illalla/viime yönä kovat pelot, että nyt se täti tulee
kun tällä kertaa oli aivan menkkamaisia kipuja :(

Mutta eipä ole nyt enää mitään. Ei vuotoa, ei kipuja.

Eli kp 42/30

Eilen käytiin miehen kanssa Prismalla ja samassa talossa on myös apteekki. Mies alkoi pohtimaan siinä sitten, että pitäisiköhän käydä apteekista testi ostamassa :D Minä siihen, että kaipa sitä voi, että ihan miten vaan. Sitten mies sano, että ei. Ei käydä vaan tilataan netistä useampi testi kerralla :D

Ihan outoa kun sekin on niin aidosti mukana tässä jutussa, outoa mutta niin ihanaa :) Niinpä me sitten tilattiin testejä, tosin, että miehelle ei kelvannut, että testaan sitten herkillä raskaustesteillä vaan niiden täytyi kuulema olla erittäin herkkiä :D

Voi sitä minun miestä.. :heart:
 
:flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Täällä paukkuu kohta jo kp 50... Pieniä vatsakipuja on ollut, nyt naama hiukan kukkii, mutta tätiä ei vaan näy! En jaksa enää oikeastaan edes toivoa, että olisinkin jotenkin ihmeen kaupalla raskaana. Tulisi se täti edes!
 
Alkuperäinen kirjoittaja piksu:
Huomenet kaikille!
Olipas mulla jo päivät pitkällä...millonkohan tohtis ajatella että jos testais..vai tohtiiko testata ollenkaan.... uskon että mulla on nyt viime aikoina ollut niin stressiä (päättötyön teko) niin ei tohdi toivoa liikoja...
Mutta onneksi edes jotain positiivista...menimme eilen avopuolison kanssa kihloihin...ja vieläpä mun syntymäpäivänä... :D :heart:
Paljon Onnea Kihlauksen Johdosta! :flower:
 
Taitaa olla niin, että minulla ei tässä kierrossa ole mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Ilmeisesti siihen nimittäin tarvisi peittoja heilutella.. :eek: Mies on ollut mahdollisen ovisajan kipeenä :snotty: . Oon kyllä yrittänyt kysellä, että koska sitä taas vois aloitella ja mies on ottanut painostuksena. Mälsää.
:headwall:

Elikkäs siis enpä usko, että tarvitsee testailla lainkaan, vaikka mulla on pari kyllä jo odottamassa kaapissa. Ehkä sitten ensi kierrosta.


piksu
: Onnea! Onko häät jo suunnitteilla? Niiden suunnitteleminen on niiin kivaa! :flower:
 
Joku hiukan kiehuu!!! |O

Heräsin klo 6.55 ja 7.25 lähdin autolle, että pääsen ajoissa kouluun (koulu alkaa klo 8.15). Sitten
ovet on jäässä, ettei sisään pääse. :headwall: Kyllä keskuslukko aukes mutta ne nupit jää puolitiehen.. Damn.. Mutta: Vänkärin takaovi aukiaa :LOL:

Käynnistinpäs sit takaa auton ja menin raappaa ikkunat, koska luulin, että siinä ajassa ovet kerkiää sulaa sen verran, että aukiaa kuskin ovi myös. Mutta ei! |O

Menin kuskin paikalle sitten takapenkiltä ja puskin sen oven auki. Hauskaa oli. Toivottavasti oli paljon katsojiakin :LOL: .

Siinä sitten lähdin kouluun.. Opettajaa ei näy eikä kuulu. Kävin kaverin cd:n hakee autosta Ja eihän se kuskin ovi siltikään aukia, vaikka vastahan minä parkkiin tulin :eek: . Sain mie sen taas takapenkiltä otettua.

Tulee luokanvalvoja sanoen: "eikö teille ole kukaan ilmoittanut, että opettaja on sairaslomalla?"

Eihän meistä kukaan tiennyt.. :headwall:

Joka kerta, kun jakso alkaa, opettajat harmittelee sitä, että tunteja on niin vähän.. Mutta silti on just silloin, kun meillä on koulupäivät, opettajilla kokoukset tai opettaja puuttuu kokonaan :headwall:

Tulin sitten kotiin ja klo 12.15 matikan tunneille.. Tosi hauskaa.. Ja aamulla oli niin lähellä, että jään kotiin..
 
Red Dragon Sinulla on yhtä hyvä tuuri kun minulla :) Eilen mies vei mut koululle klo 8.. Luokassa ilmoitetaan, että tunnit peruttu :kieh: Mies just kerennyt ajaa kotiin (5km suuntaansa) ja ei kun takas.. Noh, sitten pesin pyykkiä ja nukkumaan.. Klo 12 seuraavat tunnit.. Lähden 11 ajamaan ja menin veljeltä lainatulla autolla parkkipaikalle, jossa 10 tunnin kiekkorajoitus.. Noh, ei kiekkoa.. Sitten juoksemaan lähimmälle ärrälle ostamaan kiekko, noin 500m suuntaansa, ettei ehdi sakot tulemaan.. Sitten hengästyneenä koululle, vaihtamaan harjoitusvaatteet ja luokan eteen.. Tulee puhelu, tunnit peruttu.. Prkl!! :kieh: Eli 8-16 päivä muuttui vapaapäiväksi, mutta silti v*tutti aika rankasti!

Muoks: Ja meillä laina-auto, koska oma auto ei käynnisty plussakelillä :LOL:
 
Onnea Piksu kihlauksesta ja pahoittelut Pamu k:lle :hug:

Sitähän sanotaan ettei stressi olisi hyväksi vauvapuuhia silmällä pitäen. |O Kaikki joululahjat ostamatta, ja häätouhut puolitiessä! Tänään mennään pastoria/pappia tapaamaan, saadaanpahan jotain eteenpäin.. mutta kyllä, stressiä pukkaa :|

No mutta toivottavasti ovis ajoittuisi vaikkapa tuohon vuoden loppuun, kun hääyötä vietellään ja rentoudutaan. Tosin näillä kierroilla liian aikaista sekin...

Greippimehua olen juonut (varmaan liikaakin, kun maistuu niin hyvältä :p ) ja tuolta halpa-testit.fi tilasin 25? maksavan setin, missä oli 21 ovulaatiotestiä ja 3 raskaustestiä. (Noita jälkimmäisiä tuskin lähiaikoina tarvitaan)

Suurin toive tällä hetkellä on, että kierto tasaantuisi ja lyhenisi! En taida "säännöllisesti" ruveta ovista bongaamaan, tässä kaiken muun hässäkän keskellä, vaan kuten viimeksikin, kuulostelen ensin tuntemuksia ja sitten testaan jos tuntuu siltä... Järeemmät aseet käyttöön sitten ensi vuonna :D

Ja paljon plussia toivon vielä tälle vuodelle! Niitä uutisia on niin kiva käydä lukemassa :heart:
 
Onnea piksu kihlauksen johdosta!! :flower:



Minulla ainaki riittää aikaa mittailla lämmöt, tehä ovistestit ja tutkia limoja/kohdunnapukkaa. Aamulla lämmöt, päivällä testi ja illalla tutkimukset. :D En minäkään oo kavereille (ei mulla kyllä semmosia ookaan..) kertonu, mutta mies tietää kaikki mun keinot. Monesti havainnoistani hälle kerronki. ;) Eli kaikki ovistestitulokset, lämmön muutokset..

Tänään pitäs tehä torttu- ja piparitaikinat. :) Huomena sitten leipoa. Tulloo rankka päivä huomisesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Red Dragon Sinulla on yhtä hyvä tuuri kun minulla :) Eilen mies vei mut koululle klo 8.. Luokassa ilmoitetaan, että tunnit peruttu :kieh: Mies just kerennyt ajaa kotiin (5km suuntaansa) ja ei kun takas.. Noh, sitten pesin pyykkiä ja nukkumaan.. Klo 12 seuraavat tunnit.. Lähden 11 ajamaan ja menin veljeltä lainatulla autolla parkkipaikalle, jossa 10 tunnin kiekkorajoitus.. Noh, ei kiekkoa.. Sitten juoksemaan lähimmälle ärrälle ostamaan kiekko, noin 500m suuntaansa, ettei ehdi sakot tulemaan.. Sitten hengästyneenä koululle, vaihtamaan harjoitusvaatteet ja luokan eteen.. Tulee puhelu, tunnit peruttu.. Prkl!! :kieh: Eli 8-16 päivä muuttui vapaapäiväksi, mutta silti v*tutti aika rankasti!

Muoks: Ja meillä laina-auto, koska oma auto ei käynnisty plussakelillä :LOL:

Onneksi en oo ainut, jolle on käynyt näin =). Tein aamulla sitten sellaisenkin kokeilun: Menin takapenkille.. Ja tottakai hölmöydessäni laitoin oven perässäni kiinni ja takaovet on lapsilukossa :whistle: . Päätin katso kokeilla sellaista, että painan kuskin oven napin pohjaan, ku siitä sit napsahtaa muutkin automaattisesti lukkoon.. Sitten, kun olin sen painanut, niin hoksasin, että oisko kannattanu jättää ovi auki, että jos sitten en saa auki sitä kuskin ovea. Olisin ollut nalkissa autossa ja ukko nukkuu, ettei ois voinu tulla pelastamaankaan :LOL:

Mutta onneksi sitten napsahti oven nuppi ylös asti ja sain puskemalla kuskin oven auki :LOL:

Itse pelkään kanssa, että kunhan ei ole matikan tunnit myös peruttu.. Ei ole.. Tuli viesti: tunnit alkaa 11.45.. Puol tuntii aikaisemmin!!! :headwall:
Pitääpä tästä siis lähteä.. Myöhästyn kyl vähän, mutta ei voi mitään.
 
Pamu k:lle voimia ja tikruliinille negapahoittelut. :hug:
Ja Piksulle onnea kihlauksen johdosta! Onko hääpäivä sovittu jo?

Aivan ihana ilma ulkona. Käytiin esikoisen kanssa oikein pitkällä lenkillä. Nyt se nukkuu parvekkeella ja mun pitäis kai imuroida, kun illalla tulee vieraita. Ei jaksais millään. Notkun mielummin netissä. :D

Nyt on lopultakin ovisoireet ohi ja dpo 1. Luulisin, että mun on nyt vasta imetyksen jälkeinen hormonitoiminta lähtenyt kunnolla käyntiin. Perusruumiinlämpö on kohonnut. Sen takia olin kierron alussa ihan pihalla, että menikö se ovulaatio jo. Lämpö oli kierron alussa jo yli 36, minkä se on yleensä ollut vasta oviksen jälkeen. Ja nyt se on 36,5. Myös ovistikkujen kanssa olin pihalla kun ne näytti "melkein plussaa" koko kierron. Ennen ne on näyttänyt ihan tyhjää ikkunaa paitsi oviksen aikaan. Eli luulisin, että se keltarauhanen lopultakin toimii. Sehän nostaa just lämpöä ja näkyy noissa ovistesteissa. Ehkä pärjäisin ilman Terojakin, mutta aloitan ne silti ylihuomenna.
Ja voi hel%&#*tti sitä ovisliman määrää... :headwall: Sitä tuli yli viikon! Johtuu kyllä ehkä siitä greippimehusta jota join kierron alussa ihan hirveesti, melkein puol litraa päivässä kahen viikon ajan. Ajattelin, että se on jotain taikauskoa, kuhan nyt huvikseni kokeilen, mutta kyllä se vaan jotain teki.

Testipäivä olis sitte dpo 9 ja sehän on ... ensi viikon torstaina. Siihen asti jännäillään. :wave:
 
moiksista! täällä tuli tänään täti aamusella kylään, eli kp:tä 1/30 elellään. tuli taas aamulla aikaiseen menkkajomotusta ja tällä kertaa sit alko myös vuoto (tähän asti mulla on tänä kahen viikon mensujen myöhässäolon aikana jomotellu mahaa aina minuutin parin jaksoissa päivässä ja olo ollu sellanen et jos vähän pinnistäis niin johan valuis mut ei vaan siis mitään tullu). mutta nyt siis valun ja kyllä nää varmasti ihan oikeat menkat on kun kivut sit vuodon alettua ylty niin koviks et maha meni ihan sekasin ja tartti ottaa lekurin määrämää vahvampaa särkylääkettä. ihmeen rauhallinen olin kun tätsy sit tulikin, tuli jotenkin sellainen olo että ainakin kroppa vielä toimii kun vuodot alko ja tuli heti tunne siitä, että nyt vaan ajatukset tähän kiertoon ja että kyllä sitä toivottavasti se plussa vielä tulee :xmas: muutoin aamu menny mukavasti joulukorteja askarrellessa ja kylpyhuonesuunnittelijan kans höpistessä, iltapäivällä sit taas raksalle! ihanaa kun on taas vähän pakkasta, toivottavasti tulee lumet pian perässä!!
:heart: ++++++++++++++ :heart:

onnea piksulle kihlauksen johdosta!! :heart:
 
Red Dragon: Huomasitko muuten, että Heroesin tuotanto on tauolla? Hajosin eilen kun huomasin, ettei uutta jaksoa oo tullutkaan. Kakkoskautta piti tulla 23 jaksoa, niinku ykköstäkin, mutta viimeviikkoinen 11. jakso olikin jo kauden lopetus. :'( Seuraavan jakson lähetysajasta ei tietoa... Vieroitusoireet pukkas päälle heti.
En tiedä mikä siellä mättää, johtuuko tää siitä käsikirjoittajien lakosta vai mistä?
 
heipputi kaikille! :wave: Piksulle onnea!

***

itse testailin ja negoja tuli. Mutta eilen oli kyllä niin semmosia oireita että täti tulee! olin ihan varma, massuun tuntu ja selkäpuolelle tuntu kun yritti autos istua. tänään kans välistä ollut semmosia outoja ei vihlaisua eikä kouraisuja vaan siltä väliltä..... :eek: vaikee selittää.. mutta just semmosia oireita mitä mulla pahimmillaan on ennen menkkoja, (muutaman kerran vuoteen onneks) ajattelin että nyt tulee tuskalliset tätipäivät mutta vieläkään ei ole mitään tätiä näkynyt.... aika jännä.. yleensä se alkaa melko heti kun alkaa nuo tuskaiset menkkaoireet, ei meinaan illalla meinannut saada unta kun jomotti niin massuun.
ihana sää, tekee mieli rueta siivoomaan ja laitella joulujuttuja! :xmas: pitäis vaan tehdä harkkatehtävät jotka on toosi vaikeet eikä mitään helppoja juttuja... ;( keskustelu ois siitä jo pe enkä ole edes aloittanut eikä minkäänlaista mielenkiintoa sitä kohtaan! :(
 
Onnea uuteen kiertoon amalia81 ja tikruliinille negapahoittelut! Ja ja.. mitäs täs muuta olikaan et piti sanoo.. nii piksulle hirrrmu paljo onnea kihlauksesta, hieno juttu :flower: !

Mulla tänää oli iha tosi outo olo koulussa, piti oikeen mennä istumaan ku tuli iha hirmu kuuma ja paha olo ja kouristeli mahasta.. mietin eka et olisko menkkaoireita mut en tiiä.. vai oisko sit ollu vaa ku ei ollu syöny.. mut masukipu sit kyl jatku ku olin syönyki.. et josko se täti sit kohta kylään tulis.. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red Dragon: Huomasitko muuten, että Heroesin tuotanto on tauolla? Hajosin eilen kun huomasin, ettei uutta jaksoa oo tullutkaan. Kakkoskautta piti tulla 23 jaksoa, niinku ykköstäkin, mutta viimeviikkoinen 11. jakso olikin jo kauden lopetus. :'( Seuraavan jakson lähetysajasta ei tietoa... Vieroitusoireet pukkas päälle heti.
En tiedä mikä siellä mättää, johtuuko tää siitä käsikirjoittajien lakosta vai mistä?

Heroes:ia pitäisi tulla 3 tuotantokautta.. Mutta käsikirjoittajat ovat riitautuneet ja ei tiedetä jatkosta :'( . Eli tiedä vaikka mihin asti ovat sitä tehneet, oisvat viimeiset jaksot. Näin olen lukenut.
 
..palaa Tinttara taas joukkoonne... :ashamed: Mä en voi olla täältä poissa! :) Vannoin niin tuolla vkon 44 jatkot-pinossa..
Nyt on sitäpaitsi jotain ihmeteltävää ja ehkä jännäämiseenkin on aihetta..Kuka ties?

Ihmettelyä:Nyt siis kp jotain 16-18/16-29,en oikeesti oo varma missä mennään,mutta siis:toissapäivänä hypättiin ukkelin kaa vällyihin.Yhdyntä sattui vasemmalle puolelle jonnekin kohdun-munasarjojen kohdalle.Tuo jo itsestään mua kummastutti,ei ollut mitään hurjaa toimintaa.. :ashamed: :snotty: Kun sitten eilen aamulla herättyäni menin vessaan luulin että menkat taas alkaa!Spermat valui pois,mutta se oli vaaleaa punaista?!Siis verta seassa?! :eek: Mikähän ihme tuo voi olla?Toissailtana kun jotain jo valui,se oli ihan "normaalia",mutta sitten eilen aamulla kun yhdynnästä oli melkein 24h..Mitäs ihmettä?Mitään kipuja ei ole tms. Voi luoja,että tämä ihmisruoto on niin outo ja varsinkin naisen!

Kp on siis 18/16-29,just tarkistelin ja yk 58,ovis kp 10.

Tuolta vkon 44-jatkoista kopsasin tän,en jaksanu kirjottaa samaa uusiks,kun nyt vasta huomasin tän pinon.. :ashamed:
 

Yhteistyössä