Hakutulokset

  1. M

    Mitä tekisit tässä tilanteessa ? Tapaus tosielämästä

    Nainen on n 45 vuotias , mies n 35 v. Ovat seurustelleet jonkin aikaa mutta eivät asu yhdessä. Naisella on parikymppinen tytär. Eräänä päivänä tytär menee äitinsä poikaystävän asunnolle ja he päätyvät sänkyyn.... Paikalle tulee miehen sisko joka näkee tapahtuneen ja soittaa tytön äidille. Mitä...
  2. M

    Ostin mustat nahkasohvat

    Totesin että kun on talossa lapsia ja koiria niin helppohoitoisin taitaa olla nahkaiset sohvat. Ja mustat väriltään vielä :D
  3. M

    Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

    Vai onko rahan hukkaan heittoa ??
  4. M

    Huomenna alkaa dieetti nro 102548525 tai jotain sinne päin

    Eväät valmiina huomiselle ja motivaatio kunnossa ! Pala läski pala : )
  5. M

    Heli Kajon biisi Jos mä kuolen nuorena

    Todella kaunis laulu, ajatuksia herättävät sanat, surullisetkin ehkä.
  6. M

    Miten ihminen voikaan olla näin erakoitunut : (

    Vuosi vuodelta kaverit ja tuttavat ovat kadonneet ja nyt huomaan ettei ole ketään jolle soittaa... Ja kun on tosi vähän ihmisten kanssa tekemisissä niin kynnys tavata ketään kasvaa. Sain kutsun naapurin synttäreille ja nyt tuntuu siltä että en halua mennä sinne tuntemattomien ihmisten joukkoon...
  7. M

    Poistettiinko se raiskausketju heti kun tekijät paljastui somaleiksi ?

    Siihen asti sai puhua ja puida mutta kun paljastui että tummat pojat ovat asialla niin ketju katosi. Selittäkääs nyt vähän modet !
  8. M

    Remmirähjästä herrasmieheksi

    Mun tulevan kesän tavoite on opettaa tää meidän koiraherra pois rähjäämisestä muille koirille. Olisko antaa vinkkejä koulutukseen vai kannattaako mennä kouluttajalle suoraan ?
  9. M

    Suositelkaa mulle puhelinta !!!!

    Haussa olis älypuhelin, suht iso näyttö ja tietty mahd vähävikainen . Mikä siis ?
  10. M

    Uusperheelliset, neuvokaas nyt tässä tilanteessa

    Miehen sisko on eronnut ja aloitteli uutta suhdetta puoli vuotta sitten. Hän , lapset ja uusi mies lapsineen viettävät aikaa niin tiiviisti yhdessä että meidän lapset eivät ole serkkujaan tavanneet tämän jälkeen kertaakaan. Olen useasti maininnut että lapseni kaipaavat kovasti serkkujaan ja...
  11. M

    Miten voisin varatua irti oleviin, hyökkääviin koiriin ?

    Mulla on kohta melkoine kynnys lähteä ulkoiluttamaan omaa koiraani kun tässä lähistöllä asuu muutamia koiria jotka pääsee irti ulkoiluttajaltaan ja pihaltaan ja tulevat täysillä päälle. Pippurisumute kuulemma toimii mutta mistä mä nyt semmoisen hankin ?
  12. M

    Mitä ajatella tästä kommentista ?

    Mennään tapaamaan kaverin uutta poikaystävää. Kaveri varoitti miehestä että se ei ole mikään mensan jäsen... Siis mitä ?? Varoitti siis meitä että mies on tyhmä ? Vai mitä ?
  13. M

    Uskaltaako miehen siskolle avautua ongelmista miehen kanssa ?

    Pointti on se että olnko hän kumminkin lojaali enemmän veljelleen kuin minulle ? Kannattaako miestä koskevat vitutukset purkaa hänelle ?
  14. M

    Tietääkö kukaan millainen paikka Botta on ?

    Oon käynyt siellä paljon vuosia sitten mutta millainenhan se on nykyään ? Tekis mieli mennä verestämään muistoja :)
  15. M

    5 viikkoa ja - 6 kg !!!!!!!!!!!!!

    Ja vyötäröltä lähtenyt 4 cm ! Mutta matka kohti ohuempaa minää jatkuu :)
  16. M

    Kertokaa mulle miten tää on mahdollista !!!

    Nainen seurustelee miehen kanssa ja mies pettää naista tämän naisen tyttären kanssa. Nainen antaa anteeksi miehelle ja hylkää tyttärensä. Ote elävästä elämästä. Mutta miten helvetissä tämä voi olla mahdollista ???
  17. M

    Miksi jotkut ihmiset puhuvat itsestään kolmennessa persoonassa ?

    Eli siis kun esim Leena kertoo mulle tekemisistään niin hän sanoo että Leena kävi kaupassa jne. Esim Topi Sukari tekee tätä... Mulla on eräs ystävä jonka takia pohdin tätä.
  18. M

    Kenellä ripsien pidennykset ?

    Oletteko olleet tyytyväisiä ? Mulla takana jo pari huoltoa ja kyllä näihin jäin koukkuun =)
  19. M

    Poden elämäni ensimmäistä vauvakuumetta 42- vuotiaana

    Kerroin aamulla miehelle että mulla taitaa olla vauvakuume... kaupassa hiplaan jatkuvasti pieniä vauvanvaatteita ja kenkiä. Huh heijaa :xmas:
  20. M

    Miten saisin miehen suostumaan avoimeen suhteeseen ?

    Mä en uskalla edes ehdottaa ...

Yhteistyössä