Miten saisin miehen suostumaan avoimeen suhteeseen ?

"anouk"
että jos edes ehdotat,saattaa olla kohta suhde pilalla.miehes huomaa kyllä ettet oo täysillä mukana ja haluat muita.kohta sillä on huono itsetunto ja se tarvii tasan yhden uuden tuttavuuden joka sen itsetunnon saa nousemaan ja sit se lähtee sen matkaan ja ohops.olitki sit yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23868955:
Miten ap:n nykyinen parisuhde? Mä en periaatteessa ole vapaita suhteita vastaan, mutta ne eivät sovi ainakaan tilanteeseen, jossa vakisuhde on heiveröisellä perustalla (paitsi, jos haluaa eron).
Pitkässä parisuhteessa vaihtelun kaipuuta. En halua erota vaan vaihtelua. Mun mies on varmasti yks parhaimmista mitä maa päällään kantaa ja upea isä lapsilleen mutta saan kai naisena haluta muutakin ?
 
[
QUOTE=PölyEsteri;23868974]Mä olen miettinyt, miten saan suhteen sitten tuomaan sitä vaihtelua. Mutta lapsilla on oletus, että äiti ja isä on yhdessä, joten kokisin huijaavani heitä, jos mula oliskin joku muu.[/QUOTE]

Siksipä mä haluaisinkin luvan mieheltäni. Parisuhde on mun ja miehen välinen suhde, en mä siitä ole tilivelvollinen lapsilleni.
 
"sinna"
mun mielestä täytyy olla korvien välissä vikaa jos ei oma mies kelpaa.. jos suhde kaipaa piristystä, ei se sillä ratkea että saa uutta miestä kokeilla. mikä nykypäivän ihmisiä riivaa....
 
No et ole ajatellut hakea suhteen piristämistä jostain muusta, kuin vieraasta munasta? Jotain kivaa jossain jännittävässä paikassa, niin kyl se intohimo siittä heräilee jälleen.. ;)
Kaikkea muuta oon jo miettinytkin mutta ei toimi. Tää tunne on kestänyt jo vuosia, ei siis mikään hetken päähänpisto. Mä en valitettavasti usko enää mihinkään intohimoon mieheni kanssa.
 
Åke
Zoolandiassa saattavat jotku x-eläinlajit olla moniavioisia, mutta en kyllä kannata tätä touhuamista ihmisten kesken. Se joku avoimeen suhteeseen kurkottaa, se monesti cactukseen valahtaa ja saa piikkejä banaanin. Noin kiertoilmauksilla mainittuna.
 
Et saa miestä suostumaan mitenkään jos hän ei tuota hyväksy eikä halua panna muita eikä kumppaninsakaan panevan muita. Kuten joku jo tuolla mainitti niin voit pilata suhteen peruuttamattomasti jos ehdotat tuollaasta.

Mulle jos mies ehdottas avoonta suhdetta, niin käskisin painua helvettiin ja suhde olis siinä.
 
[QUOTE="sinna";23869014]mun mielestä täytyy olla korvien välissä vikaa jos ei oma mies kelpaa.. jos suhde kaipaa piristystä, ei se sillä ratkea että saa uutta miestä kokeilla. mikä nykypäivän ihmisiä riivaa....[/QUOTE]

Mä en hetkeäkään väitä ettei mulla olis korvien välissä vikaa vikaa vikaa ;)
 

Yhteistyössä