Miten saisin miehen suostumaan avoimeen suhteeseen ?

"janna"
Älä pilaa sitä hyvää mitä elämässäsi on. Loukkaat miestä kysyessäsi, eikä mikään enää ennallaan. Ole kiitollinen, että sinulla hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Vaali sitä!! Mikään ei ole koskaan täydellistä parisuhteessa ja aina kannattaa laittaa asioita puntariin. Omassa liitossani ärsyttää myös moni asia, mutta silti eteenpäin mennään. Moni asia kuitenkin hyvin ja yksinkään ei ole helppo lapsia kasvattaa.Tsemppiä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23869012:
Miltä susta tuntuis, jos sun mies sanois, että ei viitsi enää harrastaa sun kanssa seksiä, vaan tarttee vaihtelua, kun on käynyt niin tylsäksi? Eikö loukkais?
Kuka idiootti noin sanoisikaan toiselle ???? Mä en missään nimessä muotoilisi asiaa noin. Herra jumala, eihän noin voi toiselle sanoa !!!!!!
 
[QUOTE="janna";23869074]Älä pilaa sitä hyvää mitä elämässäsi on. Loukkaat miestä kysyessäsi, eikä mikään enää ennallaan. Ole kiitollinen, että sinulla hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Vaali sitä!! Mikään ei ole koskaan täydellistä parisuhteessa ja aina kannattaa laittaa asioita puntariin. Omassa liitossani ärsyttää myös moni asia, mutta silti eteenpäin mennään. Moni asia kuitenkin hyvin ja yksinkään ei ole helppo lapsia kasvattaa.Tsemppiä!![/QUOTE]

Kiitos janna !! Viisaita sanoja ! Näitä mäkin usein mietin enkä siksi ole tehnyt vielä mitään. Mutta voiko ihminen vaan unohtaa omat tarpeensa vuosiksi ??
 
"Saara"
Oikeastaan, miehelläs voi olla jo toinen suhde jos teidän parisuhde ei enää ole innostava. Että kun vaan avaat suusi ja haluat että asiasta keskustellaan niin voitte olla samaa mieltä. Mutta miten se vapaa suhde eroaa siitä että miehes kävisi huorissa? paneehan hän siinä vapaankin suhteen aikana muuta naista.
 
No. Mä aikanaan ehdotin isännälle vapaata suhdetta osin samoista syistä kuin sinä nyt. Isäntä on parhain isä lapsillemme ja paras mies minulle, rakastin ja rakastan häntä hyvin paljon, mutta silloin kaipasin vaihtelua. Syynä näin jälkeenpäin huomaan olleen mun 30-kriisini ja sen, että olemme olleet yhdessä 15-vuotiaista saakka. Isäntä ei suostunut, koska ei halunnut jakaa mua kenenkään kanssa. Hyväksyin hänen päätöksensä, vaikka koko systeemiin taisi mennä aikaa melkein vuosi.

Näin jälkeenpäin olen hyvin tyytyväinen, ettei hän suostunut vapaaseen suhteeseen. Ei suhteemme olisi enää ollut samanlainen, jos olisimme saaneet vapaat kädet.

Jokin ikäkriisi se taitaa sullakin olla nyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23869260:
Onko ehjä koti semmoinen, missä olette vaan tavan vuoksi?
Mietipä moniakin perheitä : onko siellä suurta rakkautta vielä ilmassa vai ollaanko samassa osoitteessa kun kerraan naimisiin ollaan menty. Ehkä alkuaan on ollutkin suuria tunteita mutta valitettavasti ne laimenee, kiva jos sulla ei. Mä en ole niitä jotka heittää ukon pihalle ja pompottelee lapsiaan kodista toiseen kun tulee huonoja fiiliksiä . Ja joo, tämä on silti ehjä koti.
 
"ipo"
niin no siis tokihan VOI olla niinkin että jos sun mies myös haaveilee että saa painaa niin monia kun tahtoo ja tahtoo piristystä esim nuoremmista naisista salaa,niin kun otat asian puheeksi niin sehän voi olla ihan että joo,I`m in!!
 
No. Mä aikanaan ehdotin isännälle vapaata suhdetta osin samoista syistä kuin sinä nyt. Isäntä on parhain isä lapsillemme ja paras mies minulle, rakastin ja rakastan häntä hyvin paljon, mutta silloin kaipasin vaihtelua. Syynä näin jälkeenpäin huomaan olleen mun 30-kriisini ja sen, että olemme olleet yhdessä 15-vuotiaista saakka. Isäntä ei suostunut, koska ei halunnut jakaa mua kenenkään kanssa. Hyväksyin hänen päätöksensä, vaikka koko systeemiin taisi mennä aikaa melkein vuosi.

Näin jälkeenpäin olen hyvin tyytyväinen, ettei hän suostunut vapaaseen suhteeseen. Ei suhteemme olisi enää ollut samanlainen, jos olisimme saaneet vapaat kädet.

Jokin ikäkriisi se taitaa sullakin olla nyt?
Voi rohkea sinä kun uskalsit puhua !!!! Sekin on jo iso askel, Mä en usko että tää on ikään liittyvää , mulla ei koskaan ole ollut mitään ikäkriisiä.
 
[QUOTE="ipo";23869321]niin no siis tokihan VOI olla niinkin että jos sun mies myös haaveilee että saa painaa niin monia kun tahtoo ja tahtoo piristystä esim nuoremmista naisista salaa,niin kun otat asian puheeksi niin sehän voi olla ihan että joo,I`m in!![/QUOTE]

Niin ajattele että hänkin pääsis toteuttamaan villeimmätkin unelmansa ;)
 
Saraldo
Meillä on 18 vuoden suhde takana ja voin sanoa, että välillä on kyllästyttänyt ja kunnolla. Eroakin ollaan joskus mietitty, mutta ei koskaan avointa suhdetta. Ensinnäkin: se, että haluaa jotain toista muttei omaa puolisoaan, loukkaa. Toisekseen: avoimessa suhteessa on huomattava tautiriski. Kolmanneksi: avoimessa suhteessa on suuri riski rakastua johonkin toiseen ja sitten avoin sudhe muuttuukin avioeroksi.

Me ratkaistiin asia sillä, että alettiin määrätietoisesti elvyttää väljähtänyttä suhdetta. Askel kerrallaan, pikku hiljaa. Ja nyt ollaan siinä pisteessä, että kaikki illat eivät kulukaan enää tietokoneella, vaan lapsen nukahdettua siirrytäänkin samaan huoneeseen ;).
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
Mietipä moniakin perheitä : onko siellä suurta rakkautta vielä ilmassa vai ollaanko samassa osoitteessa kun kerraan naimisiin ollaan menty. Ehkä alkuaan on ollutkin suuria tunteita mutta valitettavasti ne laimenee, kiva jos sulla ei. Mä en ole niitä jotka heittää ukon pihalle ja pompottelee lapsiaan kodista toiseen kun tulee huonoja fiiliksiä . Ja joo, tämä on silti ehjä koti.
mutta onko sekään hyvä että äiti ja isä iskee naisia/miehiä ja vehtaa muiden kanssa.Lapsetkin kasvaa ja juorut liikkuu.maineen saa valitettavan helposti: /
 
Meillä on 18 vuoden suhde takana ja voin sanoa, että välillä on kyllästyttänyt ja kunnolla. Eroakin ollaan joskus mietitty, mutta ei koskaan avointa suhdetta. Ensinnäkin: se, että haluaa jotain toista muttei omaa puolisoaan, loukkaa. Toisekseen: avoimessa suhteessa on huomattava tautiriski. Kolmanneksi: avoimessa suhteessa on suuri riski rakastua johonkin toiseen ja sitten avoin sudhe muuttuukin avioeroksi.

Me ratkaistiin asia sillä, että alettiin määrätietoisesti elvyttää väljähtänyttä suhdetta. Askel kerrallaan, pikku hiljaa. Ja nyt ollaan siinä pisteessä, että kaikki illat eivät kulukaan enää tietokoneella, vaan lapsen nukahdettua siirrytäänkin samaan huoneeseen ;).
Hieno juttu, onnea teille :heart:
 

Yhteistyössä