Huomenna alkaa dieetti nro 102548525 tai jotain sinne päin

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182700:
Kyl se haittaa!!!!! Mä olisin mielummin vedellä ja leivällä, kun Jutan ideoimalla dietillä :ashamed:
Mikäs vika Jutassa ? Mä ihailen kaikkia ihmisiä joilla on rautainen itsekuri , mulla tosiaan semmoista ylellisyyttä ei löydy :(
 
Mikäs vika Jutassa ? Mä ihailen kaikkia ihmisiä joilla on rautainen itsekuri , mulla tosiaan semmoista ylellisyyttä ei löydy :(
Mä ihailen ihmisiä jotka on älykkäitä, lempeitä, äidillisiä ( jos on kyseessä äiti), ei itseääntäynnä olevia eikä rahanahneita ja roskalehtien palstoilla viihtyviä.Rautainen itsekuri ei kuulu niihin arvoihin jotka muhun kolahtaa. Ja jos totta puhutaan, musta ylitrimmattu vartalo, niin miehen kun naisen on kaikkea muuta kun viehättävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182756:
Mä ihailen ihmisiä jotka on älykkäitä, lempeitä, äidillisiä ( jos on kyseessä äiti), ei itseääntäynnä olevia eikä rahanahneita ja roskalehtien palstoilla viihtyviä.Rautainen itsekuri ei kuulu niihin arvoihin jotka muhun kolahtaa. Ja jos totta puhutaan, musta ylitrimmattu vartalo, niin miehen kun naisen on kaikkea muuta kun viehättävä.
Nyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajasti ;)
Mulle on ihan sama millainen persoona joku Jutta on jos se vaan on keksinyt hyvän laihdutusohjelman. Kunhan netistä löysin sen ohjelman ja ajattelin kokeilla. Tähän ei liity mitään filosofiaa , puolesta tai vastaan
.
 
Nyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajasti ;)
Mulle on ihan sama millainen persoona joku Jutta on jos se vaan on keksinyt hyvän laihdutusohjelman.
Mä myönnän ajattelevani tätä asiaa ehkä hieman liian laajasti :D
Mulla on vaan sellanen paha tapa, että jos joku ihminen nostattaa karvani pystyyn, niin taatusti boikotoin kaikkea mitä se edustaa. En siis aikanani kokeillut ternimaitoa, tai ostanut lapsilleni ökyleluja kun he olivat vauvoja. Saati en olisi päästänyt roskalehteä mieheni hautajaisiin, jos mieheni olisi sattunut kuolemaan machoilunsa vuoksi.
 
"vieras"
Tossa dieetissä on vaan se heikkous, että se on suurelle osalle ihmisiä liian tiukka ja rajoittava. Kuka jaksaa kuukausi tolkulla elellä jollain raejuustolla ja mehukeitoilla... No jutta jaksaa, mutta siis me tavalliset pulliaiset, joilla on perhe ruokittavana ja välillä on elämässä muutakin tärkeää kuin kropanmuokkaus. Ja sitten tulee repsahduksia ja motivaatio häviää, kilot tulevat takaisin kenties korkojen kera. Ei hyvä. Parempi olisi laihduttaa niin, että matkan varrella opetellaan terveellisemmät ruokailutottumukset, pienennetään annoskokoja, lisätään liikuntaa...
 
Nyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajasti ;)
Mulle on ihan sama millainen persoona joku Jutta on jos se vaan on keksinyt hyvän laihdutusohjelman. Kunhan netistä löysin sen ohjelman ja ajattelin kokeilla. Tähän ei liity mitään filosofiaa , puolesta tai vastaan
.
Juurikin näin.

Mitä sen on väliä jos Jutta on ollut sitä diettiä ideoimassa? Eikö pääasia ole se, että se toimii. Ja tuo siis nimenomaan toimii.

Ja jos nyt pilkkua nusastaan, niin tuo dietti on kyllä ihan kaikille maksuton.
 
Juurikin näin.

Mitä sen on väliä jos Jutta on ollut sitä diettiä ideoimassa? Eikö pääasia ole se, että se toimii. Ja tuo siis nimenomaan toimii.
Onhan sillä sen verran väliä, että netti on pullollaan diettejä joista valita. Ei siis ole pakko valita diettiä jonka juuri Jutta on laatinut.
Just tossa joku toinen totesi, että kyseinen dietti ei edes toimi....
 
[QUOTE="vieras";26182849]Tossa dieetissä on vaan se heikkous, että se on suurelle osalle ihmisiä liian tiukka ja rajoittava. Kuka jaksaa kuukausi tolkulla elellä jollain raejuustolla ja mehukeitoilla... No jutta jaksaa, mutta siis me tavalliset pulliaiset, joilla on perhe ruokittavana ja välillä on elämässä muutakin tärkeää kuin kropanmuokkaus. Ja sitten tulee repsahduksia ja motivaatio häviää, kilot tulevat takaisin kenties korkojen kera. Ei hyvä. Parempi olisi laihduttaa niin, että matkan varrella opetellaan terveellisemmät ruokailutottumukset, pienennetään annoskokoja, lisätään liikuntaa...[/QUOTE]

En mä kuukausitolkulla tätä aiokaan noudattaa ! Muutama viikko korkeintaan oli suunnitelmissa.
 
"vieras"
En mä kuukausitolkulla tätä aiokaan noudattaa ! Muutama viikko korkeintaan oli suunnitelmissa.

Eli miten olet ajatellut siitä eteenpäin jatkaa uutta elämäntapaa?? Ajattelitko, että laihdutetut kilot eivät tule takaisin kun palaat normaaliin ruokavalioon? Sehän se ongelma on, että kun ollaan tiukalla dieetillä, jossa saa syödä hyvin rajatusti mitään, niin miten siinä oppii syömään "normaalisti", mutta terveellisemmin ja vähemmän?? Siis kun kuitenkin ennen pitkää on tarkoitus palata tavalliseen ruokavalioon. Sori nyt, en halua masentaa, mutta tuo ei vaan tule toimimaan...
 
hyh
Oon kuukauden vetänyt joskus 1,5 vuotta sitten tota jutan dieettiä ja kyllä aika tiukkaa tekis vetää uusiksi. On se tosiaan sen verran rajoittava ja maultaan onneton, että saa olla rautainen motivaatio onnistuakseen. Mutta toisaalta niinhän se menee, että jos on motivaatio kunnossa niin mikään tavoite ei ole liian vaikea saavutettavaksi ja jos taas motivaatiota ei ole, niin helpoimmatkin tavoitteet jäävät täyttymättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Motha

Yhteistyössä