taitaa se olla Jutan ideoima haittaakse ? Mä oon ihan valmis kokeilemaan tätäkin. Toivottavasti toimii...Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182280:Ei kai se oo mikään Jutta dietti....
Mä tartten aina jonkun kuurin , muuten ei onnistu. Selkäranka on kuin kastemadolla.Ihan vaan herkut pois ja töppöstä toisen eteen pikkasen rivakammin, eikhään muutama karise, ainakin joka kevät/kesä onnistunut. Toivottavasti nytkin..
Mikäs vika Jutassa ? Mä ihailen kaikkia ihmisiä joilla on rautainen itsekuri , mulla tosiaan semmoista ylellisyyttä ei löydyAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182700:Kyl se haittaa!!!!! Mä olisin mielummin vedellä ja leivällä, kun Jutan ideoimalla dietillä :ashamed:
Mä ihailen ihmisiä jotka on älykkäitä, lempeitä, äidillisiä ( jos on kyseessä äiti), ei itseääntäynnä olevia eikä rahanahneita ja roskalehtien palstoilla viihtyviä.Rautainen itsekuri ei kuulu niihin arvoihin jotka muhun kolahtaa. Ja jos totta puhutaan, musta ylitrimmattu vartalo, niin miehen kun naisen on kaikkea muuta kun viehättävä.Mikäs vika Jutassa ? Mä ihailen kaikkia ihmisiä joilla on rautainen itsekuri , mulla tosiaan semmoista ylellisyyttä ei löydy
Nyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajastiAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182756:Mä ihailen ihmisiä jotka on älykkäitä, lempeitä, äidillisiä ( jos on kyseessä äiti), ei itseääntäynnä olevia eikä rahanahneita ja roskalehtien palstoilla viihtyviä.Rautainen itsekuri ei kuulu niihin arvoihin jotka muhun kolahtaa. Ja jos totta puhutaan, musta ylitrimmattu vartalo, niin miehen kun naisen on kaikkea muuta kun viehättävä.
Mä myönnän ajattelevani tätä asiaa ehkä hieman liian laajastiNyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajasti
Mulle on ihan sama millainen persoona joku Jutta on jos se vaan on keksinyt hyvän laihdutusohjelman.
Juurikin näin.Nyt sä ajattelet tätä asiaa liian laajasti
Mulle on ihan sama millainen persoona joku Jutta on jos se vaan on keksinyt hyvän laihdutusohjelman. Kunhan netistä löysin sen ohjelman ja ajattelin kokeilla. Tähän ei liity mitään filosofiaa , puolesta tai vastaan
.
Onhan sillä sen verran väliä, että netti on pullollaan diettejä joista valita. Ei siis ole pakko valita diettiä jonka juuri Jutta on laatinut.Juurikin näin.
Mitä sen on väliä jos Jutta on ollut sitä diettiä ideoimassa? Eikö pääasia ole se, että se toimii. Ja tuo siis nimenomaan toimii.
Totta kai on maksuton ! Mä en maksullisiin systeemeihin edes lähde mukaan.Juurikin näin.
Mitä sen on väliä jos Jutta on ollut sitä diettiä ideoimassa? Eikö pääasia ole se, että se toimii. Ja tuo siis nimenomaan toimii.
Ja jos nyt pilkkua nusastaan, niin tuo dietti on kyllä ihan kaikille maksuton.
En mä kuukausitolkulla tätä aiokaan noudattaa ! Muutama viikko korkeintaan oli suunnitelmissa.
En mä kuukausitolkulla tätä aiokaan noudattaa ! Muutama viikko korkeintaan oli suunnitelmissa.