Heli Kajon biisi Jos mä kuolen nuorena

"jaa"
Ai sekö? En ole kuullut biisiä enkä laulajastakaan ennen Iholla-sarjaa. Olen katsonut pari jaksoa, ja sen perusteella olis luullut ettei se saa ikinä mitään levyä ulos, kun oli niin jumalattoman itsekriittinen ja negatiivinen siellä studiossa. koko ajan tyyliin: ei tästä tuu mitään, en mä osaa, miten tää kohta pitäis vetää. Luulis että tollainen epäröinti kuuluu laulussa.
 
maj
Se Heli on niin huono! Luulee ponnahtavansa Iholla- sarjan myötä Chisun tai Jenni Vartiaisen kaltaiseksi starbaksi. Mutta ei, vetäköön niitä ruotsinlaivakeikkojaanl. Ketään ei kiinnosta.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Minä tykästyin tähän biisiin:

http://www.youtube.com/watch?v=9vSmQI-aRjE&feature=related

Mullekin oli tullut tuosta sarjasta mieleen että ei se edes osaa laulaa, sanoinkin jo täällä palstalla sitä "tekotaiteelliseksi", mutta nyt pakitan ja perun sanani. On sillä hyviä biisejä!
 
Anonyymitär
[QUOTE="ounou";26164959]Minä en tykkää: tylsä biisi ja kornit sanat. Keskinkertainen laulaja.[/QUOTE]

Minä tykkään oikeastaan juuri sen takia, että hän ei yritä mitään. Ei yritä tehdä ylitaiteellisia lyriikoita ja laulaa taidokkaasti. Laulaa vain lonkalta, peruskauniilla äänellään ihan perustyyliin, kikkailematta, ja kertoo ihan elävästä elämästä.Häneen on helppo samaistua, helpompi kuin diivamaisempiin, kauempana kuulijasta oleviin laulajiin kuten vaikka Jenni Vartiainen, Chisu ja Jippu.

Toinen kikkailematon, aito laulaja josta pidän, on aina ollut Jonna Tervomaa. Jonnan keikoilla olen ollut, Helin en, mutta aion korjata tilanteen mahdollisimman pian.
 
Anonyymitär
[QUOTE="jaa";26165201]no nyt kuuntelin sen biisin. on se ainakin parempi kuin en tahdo kuolla tänä yönä.[/QUOTE]

No nimenomaan. Minä en kyllä millään ymmärrä mitä joku saa irti Jenni Vartiaisen musiikista. Joo, on teknisesti parempi laulaja varmaan kuin Heli, ja lyriikatkin varmaan oikeaoppisemmin tehtyjä, ja levy kaikenkaikkiaan ammattimaisemmin tehty. Mutta silti jättää minut kylmäksi, en saa mitään mistään irti. Seili-levyllä on mielestäni muutama hyvä biisi siellä ihan loppupuolella, alkupuolella pelkkää ylituotettua massahöttöä.

Siis mutta tämä on vain minun, harrastelija- laulaja-biisintekijän mielipide. Ja toki tykkään siksikin Helin laulusta, koska itsekään en ole kuin keskitason laulaja ja biisintekijä. Ei tarvitse tuntea kateutta. Ja tämän myönnän han ilman häpeää. :D
 

Yhteistyössä