Kertokaa mulle miten tää on mahdollista !!!

Nainen seurustelee miehen kanssa ja mies pettää naista tämän naisen tyttären kanssa. Nainen antaa anteeksi miehelle ja hylkää tyttärensä. Ote elävästä elämästä. Mutta miten helvetissä tämä voi olla mahdollista ???
 
"tyty"
Ei ole pakko pitää elämässään ikävää ihmistä, ei edes verisukulaista. (Oletan, että kyseessä aikuinen tytär, ei mikään teini.) Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Ihmettelen kyllä, mikä siinä miehessä voi olla niin ihmeellistä, että kannattaa jatkaa.
 
kaikki on mahdollista.
juu,osu ja uppos muhun. nimittäin melkein samanlainen tarina mulla mutta hiemna sitli erilainen... äitini asui erään miehen kanssa ja se mies rupes lähetteleen mulle seksistisiä tekstiviestejä. no me sit päätettiin kaverin kans pilailla..olin silloin 18v. vastailtiin kaikkea maan ja taivaan väälitlä sille ja ukko parka luuli että olin tosissaan. en sit voinu enään jatkaa ja kerroin äidilleni miten asiat on. äiti ei uskonu mua että tahallaan härnäsin ukkoa vaan usko sitä miestä mitä se sille sano. mulla ja äidillä meni moneksi vodeksi välit ja vasta nyt kun aikaa siitä on kulunut melkein kymmenenvuotta ja äiti ja sen mies eros niin on alkanut pitää yhetyttä muhun...en uskalla ottaa äidin kanssa asiaa puheeksi enään. jos itse aloittaa niin sitten puhun. todella ikävää tuollainen.
 
.....
Hyi HElvetti!!! Mä en koskis mieheen joka on nainut mun äitiä eroottisessa mielessä pitkällä tikullakaan! Ei voi olla kaikki kotona, sillä miehellä, tyttärellä tai äidilläkään, että ottaa miehen vielä takasin mutta hylkää tyttärensä.Pimeetä!
 

Yhteistyössä