Hakutulokset

  1. X

    Mitä mieltä olette "BRITTON 3Style" vaunuista ???? en tiedä minkälaiset ostaisin

    Hyviltä näyttää vaunut. Jos kovin on tuulista ja nukutat vauvaa ulkona, voi päälle heittää vaikka vilttiä. Niin tein paukkupakkasilla, en tietenkään kovimmilla. Itse tilasin Gessleinit (olisko suomessa malli swing..)saksasta ja säästin piiitkän pennin. Vaunut tuli suoraan kotiovelle ja...
  2. X

    G: Pätkis, Suffeli, DaCapo vai Jim?

    Pätkis tai DaCapo....hmm..ehkä valitsen nyt DaCapon. Niitä ei tarvi syödä niin montaa kun pätkistä! :)
  3. X

    **PikkuKakkosta toivovat VOL19**

    Heipsulis! Oho..mikä ketju! :) Nyt kuukauden verran ollaan miehen kanssa kypsytelty ajatusta kakkosesta. Ykkönen, ihana poikamme on 10kk, eikä vielä reilu kk sitten käynyt kyllä mielessäkään aloittaa heti näitä yöheräilyjä alusta. hehee..hauska tää ihmisen mieli, kun nyt jo tekee pientä kääröä...
  4. X

    "Maissinaksut"

    meillä ei onnistu edes naksujen antaminen kahvipöydässä, kun pikkuherra 10kk on huomannut, että me syödään jotain parempaa. :p
  5. X

    Rokotetutkimus

    Ihana kuulla! Toivottavasti menee täällä yhtä hyvin! :)
  6. X

    Rokotetutkimus

    Onkos kukaan kerinnyt ottaa jo rokotetutkimuksen pneumakokki/Havrix-rokotetta? Huomenna mennään ottamaan 3kk rokotteet, tämä ja rotan toinen annos kaikki kerralla. Pelon sekaisin tuntein odottelen mitä tuleman pitää... :/
  7. X

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    1h44min, joista aktiivista 44min. Ajantaju onneksi katoaa..ja kivut unohtaa :)
  8. X

    Ilokaasua ei enää saa synnytyksessä

    Itse sain ainakin TAYSissa kolmisen viikkoa sitten naukkailla ilokaasua koko synnytyksen ajan, lukuunottamatta tietysti ponnistusvaihetta. Suosittelen kyllä, vaikka kivut ei vältsisti häviä, olo on ainakin kuin toisessa maailmassa ;).
  9. X

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Täällä taas pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille! :) En nyt jaksa kauheesti kirjotella, sanonpa vaan, kun tossa selasin ja näin DDn masun. Alkaa kyllä aina hymyilyttää. Ja mikä parasta, omakin masu on alkanut iiiihan vähän jo pyöristyä! Ei enää tavallista turvotusta. Hyvää jaksamista kaikille...
  10. X

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Onnea 12 viikkoisille! Mulla vielä 2 päivää siihen! :) Mun on pakko myöntää, että oon nyt niin poikki, etten jaksa kaikkea lukea :ashamed: . Jos viikonloppuna jaksais... Sängyistä ja muista puhuitte. Mua stressaa vaan vaunut...onneksi vielä on aikaa. =) muty: jos sun selkä on tulehtunut...
  11. X

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Heippa! Kävin taas pitkästä aikaa lukasemassa kuulumisianne. Kiva, että moni on jo päässyt ultraileenkin. Mulla vielä odotusta 3 pitkää viikkoa siihen. :) Eiköhän tää aika tästä kulu. Hyviä vointeja kaikille! minä ja muru 10+3
  12. X

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Itellä ei kissaa, mutta tuosta testistä tuli vielä mieleen. Mulle ehdotettiin neuvolassa testiä jolla selviää onko omassa syljessä jotakin sellasta bakteeria, mikä voi aiheuttaa vauvalle reikiä hampaisiin? Kyselin mitä hyötyä, niin sit vois välttää ettei esim. koskaan käyttäisi samaa lusikkaa...
  13. X

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Taas on tullut juttua. Huh...tää käy ihan työstä, kun tulee tänne lueskelemaan. :) Vaikka mukava lukee teijän juttuja. Kirjotusvaiheessa en vaan enää muista, kuka sanoi mitä.. =) upupaepops kuulostaa tutulta. Samaten olen ollut aina indeksien mukaan alipainoinen, joten neuvolassa sanottiin...
  14. X

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Onnea miraclelle!! Älä siitä haamusta huoli :). Ite tein testit 2pv siitä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa illalla ja heti aamulla 3pv ja ihan samanlaiset haamut. Seuraavan kerran tein testin vasta 6pv siitä ja sillon oli kyllä jo selvempi. Samaa mieltä, kun koiramamma, pääasia, että viiva...
  15. X

    Pillereiden jälkeen raskaaksi?

    Mulla meni reilu 7 vuoden pillereiden jälkeen ja tärppäsi yk 7. Kierto meni yk 4 paikkeilla sekasin, mutta kyllä se onneksi vihdoin tärppäs. :) En tikutellut enkä mitään, ajattelin, että turhaa stressiä vaan itelle ja miehelle. nyt mun kulta jo 9+1 =)
  16. X

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Voi ei Nanniina! :( Jaksamista teille... en voi kuvitellakaan tunnettasi. Musertuisin itse varmaan täysin! :hug: :hug: Toivon, että pian tärpää uudelleen! Kiitos koiramamma, ajattelen kanssa samalla tavalla. Toi satanen on aika paljon siitä, että ei saa kuitenkaan mitään tietoa, koska enää ei...
  17. X

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    No on kyllä tullut niin paljon taas tekstiä, etten varmaan muistakaan mitä piti kirjoittaa. Toivon kuitenkin Liinakko, että kyseessä ei mitään vakavempaa. Oon myös todella tyytyväinen, koska pärjään ton pahan oloni kanssa jo tosi hyvin! Hajut on ainoo ongelma, eli tupakan savu, juopot...
  18. X

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Nanniinalle voimia! Vielä on kuitenkin toivoa! :hug: Ootteko kaikki käynyt varhaisajan ultrassa? Yritän sinnitellä ja olla menemättä...Senkin satasen vois laittaa vaikka hmm...niin...ostettavaa kyllä riittää jos kaikki menee hyvin... muru 8+3
  19. X

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moikka! sori, en ole kerinnyt kirjottelemaan ja lätkäsin vain viimeksi sen viestin, että mulle oltiin sanottu neuvolassa, ettei sitä multitabs raskaustablettia saisi syödä vasta, kun vkolla 12 aikasintaan. Mutta tosiaan, jos joku oli maksamakkaraa ja a-vitamiinia syönyt, niin neuvolassakin...
  20. X

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    heippa! en kaikkia ehdi lukea, MUTTA mulle sanottiin neuvolassa ettei niitä Multitabsin raskausvitamiineja saisi syödä, kun aikasintaan vasta viikolla 12! Niissä rautaa, jota ei suositella! Niin Zoe-F:lle onnea hyvistä uutisista! =)

Yhteistyössä