Mitä mieltä olette "BRITTON 3Style" vaunuista ???? en tiedä minkälaiset ostaisin

  • Viestiketjun aloittaja haluan vaunut :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
oon nähny noi ennenkin. mieltä? toi kuomu näyttää ohuelta ja vaunut kylmiltä
Miten paksu kuomun pitäisi olla...?
No ehkä näihin Suomen olosuhteisiin hieman paksumpi ja muutenkin topatut vaunut. Tuuli ja tuisku menee äkkiä ohuiden kankaiden läpi
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
oon nähny noi ennenkin. mieltä? toi kuomu näyttää ohuelta ja vaunut kylmiltä
Miten paksu kuomun pitäisi olla...?
No ehkä näihin Suomen olosuhteisiin hieman paksumpi ja muutenkin topatut vaunut. Tuuli ja tuisku menee äkkiä ohuiden kankaiden läpi
Kesällä onkin sitten kiva hikoilla.

Jos ja kun on tuulenpitävä kangas, niin ei sen tarvitse paksua olla. Eihän se paksua ulkovaatteissakaan ole :)

Vauvalle tietty lämpöpussia, lampaantaljaa, makuupussia tms tarpeen mukaan talvella.
 
Hyviltä näyttää vaunut.
Jos kovin on tuulista ja nukutat vauvaa ulkona, voi päälle heittää vaikka vilttiä. Niin tein paukkupakkasilla, en tietenkään kovimmilla.
Itse tilasin Gessleinit (olisko suomessa malli swing..)saksasta ja säästin piiitkän pennin. Vaunut tuli suoraan kotiovelle ja muutenkin olleet mahtavat vaunut. Tavaraosa on vaan turhan pieni jos jotain miinusta.
 
omppu
Kuomu todella näyttää huonosti tuulta pitävältä ja runko melko heikkotekoiselta.

Itse en noita ostaisi, mielummin laatuvaunut käytettyinä. Tai satsaisin pari sataa lisää kohtuullisiin.
 

Yhteistyössä