Pillereiden jälkeen raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja JenPen
  • Ensimmäinen viesti
JenPen
Kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi yhdistelmäpillereiden käytön lopetuksen jälkeen? Mulla melkein 10 vuotta niiden syöntiä takana (muutamaa lyhyttä taukoa lukuunottamatta), ja mietityttää kauanka mahtaa kestää ennen kuin kiertokaan alkaa tulla normaaliksi niiden jäljiltä...
 
Syksyinen haave kirjoitti minun puolestani :) Eli söin kymmenisen vuotta pillereitä (välissä muutama tauko) ja tulin heti raskaaksi kun lopetin ne. Km tuli n. vkolla 6 ja km:n jälkeen nyt uudelleen raskaana 10+3.. toivottavasti vielä pitkään :)
 
Minäkin söin pillereitä kymmenisen vuotta. Raskautumiseen meni puoli vuotta tosin yritys ei ollut ihan kauheen aktiivista ja ilmeisesti mulla ovulaatio on vähän myöhemmin kuin tavanomaisesti sen pitäisi olla ja sit tietty se yrittäminen osui aina niihin todennäköisiin päiviin ja laantui sitten taas vähäksi aikaa, jolloin ei ollu ihan otollista saumaakaan tulla raskaaksi. Ostin ovulaatiotestin ja heti kun sitä kokeiltiin ja yritettiin oikeana päivänä, tärppäsi. Kaikki edellä mainittu ihan omaa spekulaatiota ja päättelyä.
 
Soin lahes 15v:tta!!!! lahes tauotta...lopetin maaliskuussa 08, plussasin toukokuun 08 alussa...Kylla minulle lahes kaikki sanoi etta VAHINTAAn 6kk:tta menee ennen kuin "onnistuu"....Nyt Mini jo touhottaa kovasti 11+4...Rakenneultrassa ja niskaturvotus, kaikki ok....ja ikaa minulla "jo" 39.....

Borboleta & Mini 11+4
 
onnea miracle :flower:
Itsellä kesti 8kk ennenkuin tärppäsi ja kierto tasoittui normiksi muistaakseni kahden kierron jälkeen. Toivon että nyt ei kestäisi yhtä kauan kun seuraavaa aloitamme tehtailemaan =)
 
12 vuoden pillereiden popsimisen jälkeen 2 kierrosta tärppäsi ja ennen tätä raskautta söin 2½ vuotta pillereitä ja 1 kierrosta tärppi, eli ihan parin kuukauden sisällä pillereiden lopetuksesta on molemmat raskaudet alkanut.
 
Mulla meni reilu 7 vuoden pillereiden jälkeen ja tärppäsi yk 7. Kierto meni yk 4 paikkeilla sekasin, mutta kyllä se onneksi vihdoin tärppäs. :) En tikutellut enkä mitään, ajattelin, että turhaa stressiä vaan itelle ja miehelle.
nyt mun kulta jo 9+1 =)
 

Yhteistyössä