´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Voi ei Nanniina! :( Jaksamista teille... en voi kuvitellakaan tunnettasi. Musertuisin itse varmaan täysin! :hug: :hug: Toivon, että pian tärpää uudelleen!
Kiitos koiramamma, ajattelen kanssa samalla tavalla. Toi satanen on aika paljon siitä, että ei saa kuitenkaan mitään tietoa, koska enää ei ole kuitenkaan, kun 5 viikkoa ultraan. Niin ja lääkäri kuuntelee sydänäänet 4 vkon päästä suunnilleen. Oonkohan päivissä sekaisin.
ONNEKSI huomenna on perjantai!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower:

minä ja muru 8+5
 
Nostellaampas vähän meidän pinoa :attn:

Tääl ei mitään ihmeitä. Huomaa, et on joku hellyyden kaipuu koko ajan; mies lähti to ralleihin ja heti oli sitä ikävä, ku ties, et tulee vasta tänään illasta takasin :ashamed: :heart:
Sit tuol kohdussa, alhaalla on välillä sellanen paineen/ painon tunne :eek: Vauvakohan siellä painaa, vai mitä, häh täh?

No mutta, ei siis ihmeitä. Rakenne ultraa odotamme jännityksellä; viel vajaa kk aikaa ja odottavan aikahan on tunnetusti pitkä :D Mut kyl helpottaa kuunnella tolla dopplerilla pirpanan :heart: ääniä :heart: :heart: :heart:
 
Miracle upee juttu! Paljon onnea! Koska sun laskettu aika on?

Mä oon varmaan aika näky kaupassa käydessä, kuvottaa niin olla siellä. Ja mun mielipiteet ruuan suhteen muuttuu koko ajan. Mies tulossa kohta ralleista kotiin ja teen ruokaa. Mietin kauan mitä voisin syyä ja keksin makkarakeiton. Nyt koko ajatuskin kuvottaa :/
 
Miracle voi vitsit sentään ja onnea ihan kilokaupalla. Jostain syystä muistan sut erityisen hyvin tuolta kuumeilu puolelta :D Oikein mahtavaa että pääset taas pykälän eteemmäs kohti omaa vauvaa, mä siirrynkin itse jo kohta seuraavalle "tasolle" :LOL: Tälläistä tasopomppupeliähän tämä elämä on!

Koiruus ja pentunen rv 34+3
 
koiris, niinpä!! Ihanan pitkällä kyl olet! Ja mie oon kyl enempi ku onnellinen, et ny pääsin jo odottajiin :heart: Ny iloitsen! km pelon en anna ees tulla lähellekää minuu! Mie saan sen vauvan ja rakastan sitä enempi ko kukaan koskaan ketään! :heart:
 
Zoe-F
miracle Onnea :flower:

Mulle puhuttii jo pari viikkoo sitte ku soitin lääkärii rusehtavast vuodost joka muuttu äkkii ruskeeksi ja sit tuli paljon et mul olis menny kesken ja toinen lääkäri sano et ei välttämättä. Ei oikeen osannu enää iloita mut ei voinnu olla surullinenkaa. Kävin sit ultras 6+0 ja siäl oli pallo. Eli kaikki ok. Huh.

Suunnistaja Mulla on kans ihan samanlaista ton ruuan kaa. Kaupas en tiiä enää mitää mitä vois syyä ku kaikki on vaa et yök hyi pahaa.
Kyl miä syön mut oon viäl enemmän ronkeli ku koskaan.

Napa Ainut mikä tulee nyt mieleen on se että maha ollu jo pari päivää ihan lurul. Aika moni on puhun ummetuksest? Väsyttää koko ajan ja paljon.

Zoe ja Öttiäinen 7+2 :heart:
 
Zoe, kiitos! Ja onneks siel ol pienellä kuitenki kaikki hyvin!! :hug: :heart:

Ny mä alan vaa enempi ja enempi tunteen, et me saatais vauva :heart: Viime raskaudes mul oli iha olo, et ei musta tuu äitiä marraskuussa. Se ol jotenkii jo sillo alussa se tunne. Toivot. tää tunne kantais ja ois totta ja pikkunen ois oikeassa paikassa sekä kaikki ois hyvin! Pitää vaa jaksaa uskoa, eikä pelätä km:ää B)

**miracle & mytty 4+3**
 
Zoe-F
miracle Mie oli jo menettän toivoni kaikkien puheitten ja juttujen takii. Ehkä sadast jutust 95 oli sitä et varma keskenmeno, tuulimuna tms. Ja ne loput viis oli et se on ihan normaalii. Usko siin sit..
Mut mitens teil kun eikös teijän pitänny mennä naimisii ja sit vast taas yrittää vai ootteks työ jo menny?
Zoe ja Öttiäinen 7+2 :heart:
 
Zoe, ei ko oli puhetta vähäse vaa siittä. Ei siis mittää sovittu ja jatkettii edellee yrittämistä :) Ja häät on siis syyskuun alussa :heart:

Sillo ois vkot 9+2 tms. Mut yks juttu mua pelottaa... Vaikken haluais pelätä enkä miettiä km:ää, ni entä jos km tuliski just ko on häät :eek: mitä mä sit tekisin....
 
Mitähän muute ootte mieltä: Ko eilen tein siis haamun vartin yli kolme (rakossa 4h)ja sit tänää aamul tein aamuvirtsasta (rakossa 6,5h) haamun, ni eiks sen tulis jo vahvistua enempi? Ko ny toi toinen on vaa vähäsen vahvempi ko toinen, mut ei olleskaa merkitsevästi... :ashamed:
 
Miracle mä en usko että noitten testien sävy eroissa on ihan kauheesti mitään merkitystä. Ainut mitä sillä on väliä on että tuleeko väriä siihen plussan kohdalle :hug: koitahan nyt vaan sopeutua siihen että haikara kurvailee teille kevään mittaan :D

Koiruus ja pentunen rv 34+4
 
Miracle mä tein ekan testin jo dpo 11 ja sit kanssa seuraavana päivänä ja niitten välillä ei ollu kauheesti eroa. Mutta sitten lähti siitä pikkuhiljaa vahvistumaan. ja kun tein dpo 18 niin se viiva meinas räjähtää :D Kyllä se vahvistuu, oota vaan =)
 
Onnea miraclelle!! Älä siitä haamusta huoli :). Ite tein testit 2pv siitä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa illalla ja heti aamulla 3pv ja ihan samanlaiset haamut. Seuraavan kerran tein testin vasta 6pv siitä ja sillon oli kyllä jo selvempi. Samaa mieltä, kun koiramamma, pääasia, että viiva tulee, sillä tummuudella ei oo lainkaan väliä!! Ei kahta haamua tulisi ikinä jollei siellä tuota "myttyä" olisi. ;)

minä ja muru 9+1
 
miracle paljon onnea...nyt vaan paljon tarrasukkia matkalle mukaan :heart:

täällä ei mitään uutta...kaks työpäivää jäljellä ja sitten KESÄLOMALLE!!! B)
Tähystys ens viikolla, seuraavalla viikolla siitä rakenneultra ja viel siitä viikko nii neuvola...joka viikolle jotain jännäämistä. Elokuun viimenen v-loppu meneekin sitten mukavasti laivalla :D

vauvis 19+0 :heart:

niin, ja liikkeitä en vielä tunne :ashamed: ....noh, kaippa ne tässä kohta alkaa tuntumaan...
 
Kiitos xAnnax ja vaavis!! :heart: :heart:

Miulla siis tuli tuhrua suht runsaastiki (ei tarvinnu arpoo et tuhruttaako vai ei) sillo torstaina, ko ois pitänä menkkojen alkaa. Sit se loppu. Mut tänää sit tul semmost vaaleenpunasta roipetta tuolta ni se kyl pelästytti!!! :eek: Mut sen jälkeen ei oo taas tullu kuin valkovuotoa. Sillo pelkäsin, et taasko kesken menee jo het alusta... Mut jospa tää pikkunen ny pitelis kiinni lujasti ain huhtikuuhu asti ja kaik menis hyvi se jälkeenki :heart:
 

Yhteistyössä