´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Noni, nyt on sit Suunnistaja listalla :)

Kyllä oot oikeessa koiris, jo huominenkin on jännä. Ihan uskomatonta, että ylihuomenna olen rouva =) En tiedä ehdinkö enää huomenissa kirjoittamaan, mutta palaan sitten elokuun loppupuolella rustaamaan kuulumisia. Jos tällä välillä tulee uusia, joku voi tehdä tänne välille vaikka väliaikaista listaa, laitan sit etusivulle kun tuun takas? Kukas olis vapaaehtoinen sijainen :D Yritän huomenna tulla laittaan vielä ne rakenneultrakuulumiset, mut en usko et ehdin.

Zoe-F
Suunnistaja Miä lopetin kahvin juonnin heti. Silloin ku menkkojen olis pitänny alkaa nii kahvin ajatteleminen sai minut yökkii ni se nyt ei ollu vaikeeta. Tupakan polton vähensin heti yli 20kpl/pv alle 10kpl/pv ja aion lopettaa kokonaan aikanaan.En oo laihtun tähän mennes ku puoltoist kiloo, ja seki johtuu varmaa vaa siitä et oon ruvennu syömää terveellisemmin. Ei oikeen toi tavallinen ruoka maistu ni syön vaa vihanneksii ja hedelmii ja marjoi ja salaattii. Ja jäätelöö. Se alko kyl maistuu, joutu käymää ihan jäätelöautol, mut enimmäksee vaa mehujäitä syön :p
Zoe ja Öttiäinen 5+5

koiramamma sain ajan lääkärille jo tänään. Saa nähdä laittaako tuo lähetteen ultraan vai mikä mahtaa olla "tuomio".

Onnea DD häihin ja ultraan. Hienoa säätä on ainakin luvattu joten nauttikaa suuresta päivästä ja toisistanne. :flower: :heart:

Zoe-F
Nanniina Toivotaan niin! Miä yritän olla panikoimatta. Silti oon jo soittan kahdelle lääkärille :p Ei tää oo tästä ainakaan mihinkään suuntaan muuttunut.
Zoe ja Öttiäinen 5+5

Chamorphis
DD kiitos kannustuksesta! Sulla oli kyllä aika lennokkaat polttarit. Onnex kaikki on hyvin! :hug: Ja toivotaan, et vaavi pysyy mukana loppuun asti! =) Sulla on onnex aivan ihana mies, joka on tukena ja turvana. Oot oikees et niistä pitää pitää kiinni! Ei ne hyvät miehet puissa kasva! :D
Koirikselle kans kiitokset kannustuksesta! Pakko pitää pää kylmänä ja positiivisena muutenhan sitä menis pitkin seiniä! :LOL:

suunnistaja tervetuloa! :flower: Ja oikein paljon onnea plussasta! Mulla pahoinvointi alko pian plussan jälkeen ja kesti ekan kolmanneksen. Vieläkin sitä on, mutta se on vähentynyt. Oksensin joitakin kertoja, mutta kaikki ne kerrat oli sellasia, jolloin en ollut syöny mitään ennen kun nousin sängystä.. Kirotut paastoverikokeet! :kieh: :D Eli kannattaa syödä jotain pientä ennen ku edes nouset ylös niin se auttaa....

Nyt vaan lisää plussanneita joukkoon! Mä keksin jo meille seuraavan pinonkin... Esikoishaaveista synnyttäneet... Tosin Koirista voitas pitää vähä hulluna jos siellä ittekseen keskustelis, kun me muut tullaan sen verran jälkijunas peräs sinne! :D :LOL:

Chamorphis ja Nasu 14+2

Ai, enks mä olekaan vielä tehnyt teille selväksi että mä olen ihan menetetty tapaus!? Hullu mikä hullu! :LOL: Joo voi ola että mä tässä teitin pinossa pörräilen kunhan ensin räjähtelette kukin vuorollaan! Varmaan menee tuonne ensivuoteen ennen kuin kannattaa semmoista syntymäpinoa laittaa pystyyn, jos siis se mun yksinpuhelu pino ei ollutkaan niin hyvä juttu :saint: :D

Koiruus ja pentunen rv 33+1

Chamorphis
koiris juu no nyt ainakin on selvillä et oot hullu! :LOL: :D
Me muut räjähdelläänkin sitten vähän niinku liukuhihnalta peräjälkeen... Tosin onhan siinä väliä aina pikkasen mut anyway...
mä oon sortunu kattoon Faktalta sellasta vauvatalo ohjelmaa, mis joka ohjelmas synnyttää pari naista ja on niinku ihan karsee hinku saada oma Nasu jo syliin! :ashamed: Tahtoo!!! Noo enää 26 viikkoa... Heh! :D

Hei tänään tulee FSTS:tä klo 22.20 Kätilöt niminen sarja. Mä oon sitä tollotellut, meillä kun tuota Faktaa ei näy... Mä en tiedä aiheuttaako se enemmän ahditusta vai helpottaako se sitä :whistle: mutta kuvaa Norjassa sijaitsevan synnärin arkea...

Koiramamma siinä ohjelmassa ne kätilöt on aivan ihania. Toivottavasti itse sais joskus yhtä ihanan.
Tänä aamuna ei kahvi enää maistunut. Oon syöny muutaman päivän niitä Multivita Raskaus monivitamiineja, jospa ne ehkäsis pahimman huonon olon.. (toiveajattelua) :D

Heip! Rakenneultrakuulumisia:

Kaikki loistavasti, ultraaja innostui ottamaan 12 kuvaa meidän pikkuisesta. Se möyri siellä tavalliseen tapaansa, esitteli sääriään ja käsiään, potki ja hakkas :) Oli niin söpösti ihan pienenä pallona kippurassa, tätikin naurahteli, että miten se voi noin rullana tykätä olla. Mut semmonen masukki se on. :heart: Mitoiltaan vastasi jopa mittoja 19+1, LA:ta ei muutettu 4 pvän takia, mutta taidampa laskea uusilla vkoilla, pitäen kuitenkin mielessä edellisen LA:n. Uudet viikot kuitenkin perustu niin moniin eri mittoihin, että pitäisi pitää paikkansa.

Niin, ja ilmeisesti melkein täydellä varmuudelle meille on tulossa tyttö :) Ei oo mun äidinvaistossa sit kehumista :LOL: Ei vaan, rakas pieni prinsessahan se on :heart:

DD ja potkuri-neiti 19+1 :heart:

Juli05: Kättärillä joo, ja itse täti kysy halutaanko tietää :) Nykyään kyllä kertovat, jos siis haluaa tietää. Meillä jopa etsi ja odotteli aika kauan, et tuli näkyviin. Tyttö oli niin siveellisesti jalat ristissä :) Mies sano, että hyvä vaan ku jo varhain oppii ettei jalkoja parane levitellä :LOL: Tsemppiä rakenneultraan!

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Juli05: Kättärillä joo, ja itse täti kysy halutaanko tietää :) Nykyään kyllä kertovat, jos siis haluaa tietää. Meillä jopa etsi ja odotteli aika kauan, et tuli näkyviin. Tyttö oli niin siveellisesti jalat ristissä :) Mies sano, että hyvä vaan ku jo varhain oppii ettei jalkoja parane levitellä :LOL: Tsemppiä rakenneultraan!
Hyvä tietää! olis nimittäin kiva tietää...

Juli: Eiköhän ne kerro kun pyydät :) Ja tärkeimmän tiedonhan saat ihan varmasti, että onko pikkuinen kehittynyt hyvin.

Mie tästä häippäsen, palailen sitten elokuun puolen välin jälkeen. Onnea kaikille odotukseen, toivotaan että meillä jokaisella masukit jatkavat kasvuaan ja että koiris ei ehdi poksahtaa ennen kuin palaan :D Elkää unohtako sit minnuu! :wave:

DD vai tyttö siellä masussa möyri :D :hug: Todella ihana kuulla että kaikki oli muutoinkin hyvin. Täähän on ihan legenda juttu mutta pojat nayttelee yleensä ultrissa jaloväliää polleena ja tytöt ristii kinttunsa :) Tiedä sitten onko näin aina mutta usein kuulee... Ei me sua unohdeta, tulet sitten entistä ehompana ja rouvamaisempana takaisin!!!! En onnittele etukäteen mutta lykkyä tykö toivottelen!

Juli uskoisin että jos näkyy niin kertovat. Me ei kysytty sillon kun käytiin, vaikka 100e pulitettiinkin rakenteesta. Me ei osallistuttu veriseulaan niin halusin käydä katsomassa rakenteet että jos jotain todella hälyyttävää on niin siihen voisi valmistautua jo odotusaikana. Mulla on aika voimakas tyttöfiilis mutta sehän selviää reilun kk sisään onko kumpaa sukupuolta :D Molemmat käy!

Zoelle hyviä meripäiviä....

koiruus jälleen...

Zoe-F
Oli hieno paraati. Hevoset oli vauhkoi ja toinen pasko keskelle tietä. Laskettii siskon kanssa (katottii paraatii kuudennen kerroksen ikkunasta) kuinka moni tanssi kirjaimellisesti paskaan xD
Suunnilleen viis.
Ja varsinkin Hippo!
Zoe ja Öttiäinen 6+0

mä voin olla koiriksen seurana siellä synnyttäneissä B)
mulle on vaan iskenyt joku hirvee palstalaiskuus, vaikka käyn kovasti lukemassa juttujanne niin en vaan saa aikaseks rustailla... tuntuu ettei mitään uutta olis kumminkaan!

uusiakin on tänne tupsahdellut, kovasti onnea ja vauvaliimaa matkaan teille :heart:

tuntuu niiiiiiin hullulta että täällä sitä puksutellaan ihan viimesillään kun just vielä kuumeiltiin koiriksen ja muiden kanssa vauvakuume puolella! toisaalta tuntuu että on ikuisuus vielä synnytykseen ja toisaalta jännittää jo huominen :D <- sekopäinen tämä raskausmieli!

Hyviä vointeja kaikille, mä varmaan vaivun taas hetkelliseen palstahiljasuuteen mut oon kyl täällä hengessä mukana lähes joka päivä :)

Tini+Pingu-Rinsessa rv 34+1

DD:lle toivottelen vielä ihanaa reissua ja rouvautumista :heart:

Zoe-F
Hei kaikki!
Kävin tänään lääkärissä! Virtsanäyte ok. Tulehdus arvot ok.
Ja alakautta ultrassa. Pieni pallero siellä oli :heart:
Ja kuulemma vanhaa verta vähän. Lääkäri sano että todennäköisesti tullu raskautumisesta
Zoe ja Öttiäinen 6+0

Hirmusesti onnea Suunnistaja :flower: Ja tervetuloa :flower:
Mulla ekan ja tokan neuvolan välissä, 4 vkoa, oli tippunu paino vajaa 3 kiloa, nyt sit ku kävin neuvolassa ( eilen ) painoa oli tullu takas 100 g, eli 25 g/ vko :/ Täytyy vain yrittää syödä pieniä annoksia ja useemmin. Mulla teki/ tekee hirmusesti mieli kaikkea raikasta, kuten appelsiineja/ satsumoita, mansikoita... =)

koiramamma, tosi mahtava masu :heart: Malttamattomana odottelen oman kasvua :ashamed: :heart:

DD:llä on kyl ollu ikimuistoiset polttarit. Onneksi kaikki oli/ on hyvin. Tänään hää on sit Rouva :heart:

Zoe-F, ihana, et kaikki hyvin ja sait nähdä teidän pienokaisen, se on tosi mahtava kokemus :heart:

Eli siis, eilen oli neuvola... Paino oli noussu hurjat 100 g, pissa puhdas, hemoglobiini olikin sit tullu huimasti alas 148-> 119, et rautatabletit on nyt sit käytössä 3 viikon ajan; seuraava nvla 18.8 =)
:heart: äänistä sano, et on todella vahvat/ voimakkaat äänet, tosi ihanasti "jumputti", syke oli 150 :heart: :heart: :heart: Rakenne UÄ on kans varattu; 28.8 =)
Et kaikki hyvin :heart:

toiveilija & vili-vilperi 15+1 ( nvla 15+6 ) :heart:

Yhteistyössä