´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´





Täällä saattaa koiris joku muukin kohta huidella yläkäyrillä.. :whistle: :whistle:
Siis miten mä voin olla tän kokonen jo nyt? En syö sokeria tai muutenkaan herkkuja, tai sellaista mikä turvottas. Oon tosi tarkka terveellisestä ja monipuolisesta ruokavaliosta. Ja vielä siis se, että miten paljon isompi tää on viime vkon tilanteeseen verrattuna.. onhan kaikki varmasti silti ok? :eek:

Hyvältä kuulostaa koiriksen kuulumiset! Vaikka tuo sf-mitta pientä järkälettä taitaakin povata ;)

DD ja potkuri 17+3
 
Zoe-F
DD Joku tyylii tutuntutuntuttu josku kasvo ihan valtavaks raskauden aikana.
Mut mä en nyt pelottele mut sil oli joku kilpirauhas toiminnan häiriö.
Oot siä varma ettei oo kaks tulos?
 
Zoe-F: Miulla ei oo mitään tollasta ikinä todettu, ja lueskelin tossa just et nopeesti raskautuneilla on sitä erittäin harvoin, kun se vaikuttaa alentavasti hedelmällisyyten. Et en tiedä, huolestunut kyllä olen todella :/ Kaksosolo oli aluksi, mutta varhais- ja np-ultrassa siellä oli vain yksi, joten sen pitäisi olla mahdotonta. Pitäisköhän tästä ihan soittaa neuvolaan? Pelkään kuollakseni että rakenneultrassa vkon päästä paljastuu jotain kamalaa :(
 
DD aivan ihana masu sulla! :heart: :D Aikas kookas rv:n nähden, mut uskon et siellä on kaikki kunnossa, etkä näytä kyllä muuten paksulta, vain masu. Voihan sitä varmaan kysästä neuvolasta että onko normaalia :hug: Mut jos siellä onkin toinen, ei vaan näkynyt kuvissa :whistle:
 
DD, mä kävin kurkkii teidän joulukuisten palstaa... Soita ihmeessä neuvolaan tai äpkl:lle, kun se kuitenkin noin kovasti vaivaa mieltäsi. Tuskin siellä kukaan alkaa sulle tai sun asialle nauramaan. Saat sitten itsellesi mielenrauhan. Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä :hug:
Nyt vaan soitat rohkeasti =)
 
Jouskis: Kiitos kehuista. Onpahan ainaki muotoja :p

Ajattelin toivis katsoa sinne rakenneultraan asti, ku kuitenkin ultrattiin siellä äippäpolilla viime vkolla. Siellä näky oikeen kokonen sikiö, jolla oli erilliset aivolohkot ja muutenki kaikinpuolin perustarkastelulla ok. Kai ne ois siellä jtn sanoneet jos ois ollu liikaa lapsivettä? Ja tuskin sitä enää viikossa sit kasaantuis ylenpalttisesti. Niin mie ainakin toivon. Eli sinne koitan nyt malttaa, ku taitaa tää vaan tosta mun kohdun etunojasta johtua. Vauva kuitenkin potkii jatkuvasti, päätäkin jo työntelee innollaan tuohon eteen alas. :eek:

Kiitos teille molemmille tuesta :hug:
 
Oukhei DD =) Kyllä varmasti oisivat sanoneet, näin mä ainakin uskon :/
Seki varmasti vaikuttaa paljon asiaan, kun se sun kohtu on eteenpäin nojaava.
Aika jännä muuten, miten jo vkossa masu saattaa "pullahtaa" enemmän näkyviin :eek:

 
DD ystäväni joka myöskin odottaa esikoista, oli alkuun ettei juuri näkynyt mut just 17-18vk sillä oli tullut hirmusesti masua jo näkyviin, et uskon että toi on normaalia :D Voih kun itsekin pääsis tänne jossain vaiheessa linkittää omaa masua :saint: Hei millos toivis sä laitat meille kuvia? B)
 
Chamorphis
DD kuulin tos just hiljan et yhen tutun kaveri oli odottanu kaksosia viikolle 28 asti ja sitten oli löytyny ultras vielä kolmaskin! :eek: Nice! Varmaan kiva ylläri! :D
Mä vaan ootan innolla et maha rupeis kasvaan. Työvaatteet pikkasen kiristää jo... Mun mielestä mun rinnat ees ei oo vielä kasvanu. :/ Mies kyl meinas et hienoista kasvua saattas ollakin! :LOL: :D
 
Zoe-F
DD Nyt tietty kaikki pelottelee sua jo vähintää duuolla. :)
Minuu pelottaa vähän ku meijän perhees on aina ollu sillee et tulee kaksosii (isän puolel)
Mummin äiti oli toinen kaksosist ja mummi sai kaksoset ja nyt ootellaa et kuin monta mulla on tulossa :/
 
Moi!

Tänne pinoon en oo kirjoitellutkaan aikoihin.. Mulla oli np kerran ja sitten toisenkin, kun ekalla kerralla pikkuinen oli liian pikkuinen. Toisella kerralla se taas ei suostunut sellaiseen asentoon, että olisi saanut hyvin mitattua, mutta jonkinlainen mitta sieltä saatiin. Viime viikon perjantaina oli se viimeisin ultra, jolloin oli vkot 12+0. Nyt tulee sitten huomenna 13 viikkoa ja ihan hyvin on mennyt. Oksentanu oon tosiaan ja vieläki vähän, mutta pikkaisen on jo helpottanut. Pahinta on jatkuva selkäkipu, mutta siihenkin olen tottunut, kun sitä on ollut tosiaan ennenkin. Sairaslomalla olen ollut koko kesän ja varmaan vielä ens kuun ainakin, sitten olis "pakko" mennä suorittamaan yksi työharjoittelu, joka on jäänyt tekemättä opiskeluihin liittyen. On selkä vaan on tosi huono istumatyössä varsinkin. Välilevynpullistumat säteilee jalkoihin asti, mut odotan, että ihme tapahtuisi ja paranisi... Sellaista ihmettä kyllä saa odottaa, jumppamaan joutuu ainakin paljon! Leikata eivät meinaa, kun ei oo muka tarpeeks paha... Täytyy tyyliin mennä jalat alta ja paskoo housuihin et leikataan ne pullistumat...

Well, muuten kaikki odotuksen suhteen on kunnossa. Mahassa pieni kumpu ja vauvanvaatteita oli kiva hipelöidä kaupassa jo tässä vaiheessa :whistle: Mitään en kuitenkaan ostanut, koska on niin aikaista kuitenkin...

 
On kyllä ihana massu sulla DD!! Ei kannata murehtia, kaikki on varmasti hyvin!
Tervetuloa munkin puolestani uusille ja mielettömästi onnea! Oon ollut poissa koneen äärestä melkein viikon, joten ei musta ole kuulunut. Tiistaina ekaan neuvolaan =) .
Tohon hiustenvärjäykseen...iik, en tiedä kuinka pitkään pystyn oleen värjäämättä ettei hiukset näytä ihan kamalilta ja sit oon vielä asiakaspalvelussa..karkotan pian asiakkaatkin :D . Ehkä pystyn oottaan vko 12.... Vauva tärkein kuitenkin. Jos menis sit vaikka parturiin, niin selviäis helpommalla.
minä ja muru 6+6
 
Zoe-F
Mulla tuli vaalean ruskeaa vuotoa eilen pari kertaa kun kävin vessassa. Olin kyllä ihan paniikissa. Soitin heti lääkäriin. Se sano et ihan normaalii. Jos se on normaalii nii minkä takii sit ei kerrota missää et sit ei tarvi pelästyy :ashamed:
Ei sit kyl nyt oo paril viime vessareissul näkynykkää eikä toivottavast näy enää seuraavaa 8 kuukautee ainakaa :kieh:

Zoe ja Öttiäinen 5+2
 

Yhteistyössä