Hakutulokset

  1. H

    Ketä paikalla? Kun tuntuu niin hiljaiselta...

    :wave: :wave: :wave: :wave: töihin lähdössä :wave: :wave: :wave:
  2. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    Ei le missään nimessä, en sitä tarkoittanut. Täällä päin vaan ainakin oli tosi vaikea päästä tutkimusiin ja saada hoitoa. TK lääkärin asenne voi olla juuri tuo että onko ongelmia mitkä vaikuttavat elämään kovasti. Aikuisen kohdalla ajatellaan että kun on pärjännyt tännekin asti niin pärjää...
  3. H

    Vauva nukkuu, tulkaa pelaamaan :)

    pitääkö rekkautua?
  4. H

    Vauva nukkuu, tulkaa pelaamaan :)

    tullaan kurkkaamaan
  5. H

    digitv vai digiboxi?

    Molemmat mutta meille ei ole ötyä digitv:stä kun kuulutaan kaapelitalouteen. Digiboxin kannalla kuitenkin.jos siihen tulee vika niin ei tarvitse koko tv:tä viedä huoltoon....
  6. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    ap tarkoititko diagnoosin saamista miehellesi vai lapsellesi? Minä ymmärsin että miehellesi. Lapsesi on turhan pieni vielä, äläkä turhaa tuollaista mieti onko lapsellasi oireita. Neuvolan kautta pääsee sitten aikanaan tutkimuksiin jos olisi tarvetta.
  7. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    Miksi pitäisi diagnisoida? Vaivaao asia? Eiö tule toimeen ireiden kanssa? Onko oireet niin pahat että tarvitsee lääkityksen? Tuskin yleislääkäri ottaa kantaa jos oireiden kanssa pärjää eikä niistä ole haittaa normaali elämässä.
  8. H

    tää ei kyllä tänne kuulu mutta laitan nyt kuitenkin....

    aita apulaan ilmoitus, timii varmasti. Meille on tullut varmaan 100 yhteydenottoa kun laitettiin ilmoitus sinne.
  9. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    Meilä oli ennen niin tarkka että kun siivottiin niin piti mattjen hapsutkin kammalla vetää suoraksi. Vaihdatinkin sitten matot hapsuttomattomiin :D Samin un siivottiin niin huonekalujen piti olla juuri samoilla paikoilla.viivottimella mittasi että tuli oikeille paikoille. Lopetin siivoamisen...
  10. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    Meilä samoja juttuja.....ja perheessä ad/hd sekä ts lapsia..mä tiedän jo että ovat isältään perineet :D
  11. H

    mitä meltä tästä työnantaja ei vastaa työntekijän

    syrjintää! Työnantajan on kohdeltava saman arvoisesti kaikkia työntekijöitä!
  12. H

    mihin hävisi yht äkkiä A shadieeyah aloitus?!?

    En ollutkaan sitä mieltä etteikö saisi poistaa omia viestejä. Vaan ihmettelin sitä kun joku laittoi että ei olisi enää mode..lähinnä syytä siihen. Mutta asia siis selvä :D
  13. H

    Partyliten kynttilöitä lahjaks?

    Ei ole idiootti varmaa tuoksua, muuta kuin tuoksuton. Vanilja n monelle aiheuttanut oireita eli sitä en suosittele. Mango-mandariinia taas moni astmaatikko on kestänyt
  14. H

    ADHD/ADD tai Asperger-potilas miehenäsi?

    Meidän mieheltä löytyy varmaan kaikki oireyhtymät (oikeasti jokin on mutta ei vielä tiedetä mikä. Tutkimukset menossa) Raha-asioissa muistuttaa yleensä AD/HD tyyppiä (ei siis osaa käyttää rahaa) ei osaa saattaa yhtä aikaa aloitettuja juttuja loppuun asti hermostuu pienistä äkkinäiset...
  15. H

    mihin hävisi yht äkkiä A shadieeyah aloitus?!?

    Vaan sipulin luettelosta nimi vielä löytyy.....lainaten sipulia: Palstan moderaattoreina toimivat; Jätkä, sipuli, kookosta, Meduusa, A shadieeyah ja Pinki. Että onko vain halunnut poistaa omat viestinsä? Hullulta kuulostaisi jos hänet olisi poistettu, kun vastahan sai "oikeudet". Ellei...
  16. H

    mihin hävisi yht äkkiä A shadieeyah aloitus?!?

    siis minä takia? Jos itse halunnut lopettaa niin minusta ok. Mutta jos hänet potkittiin pois niin en oikein ymmärrä miksi? Eilisen ketjun takia? :o
  17. H

    visainen kysymys, miten asian ratkaisisi? (kamalaa pohdinta perheenlisäyksestä)

    Tuota minäkin nyt mietin että elämä koko ajan helpottuu kun lapset kasvaa. noi koululaiset on niin itsenäisiä jo. Se viiden olisi pitänyt tehdä heti putkeen...ehkä...
  18. H

    Tupperware silikonivuoan-käyttö

    Saa pestä koneessakin mutta kone pesun jälkeen kannattaa pikkuisen rasvata. Itse en huuhtele ollenkaan kun otan käyttöön. Käytön jälkeen vaan pesen käsin.
  19. H

    visainen kysymys, miten asian ratkaisisi? (kamalaa pohdinta perheenlisäyksestä)

    No kun ne tuttujen vauvat vaan kasvattaa sitä kuumetta. Siksi yritän vältellä. Mun elämä rauhoittuisi aika kovasti vauvan myötä..nim. kahta työtä tekevä, opiskelija äiti.....

Yhteistyössä