Hakutulokset

  1. H

    visainen kysymys, miten asian ratkaisisi? (kamalaa pohdinta perheenlisäyksestä)

    Meillä on neljä lasta, minulla krooninen vauva kuume (pikku hiljaa olen kyllä huomannut että vauvat kasvavat yllättäen nopeasti.) :D Mies haluaa kovasti viidennen lapsen. Raskaus olisi taas riskiraskaus. Mutta haluan itsekin kovasti vielä lapsen. Lapsella riski syntyä sairaana. Sama riski on...
  2. H

    Auttakaas,F-secure internet security 2007 :päättynyt,näin lukee koneella kun

    Mulle ainakin tarjosi tänään uuden päivityksen..
  3. H

    Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

    Ja nyt luin ketjun loppuun ja totesin että liian aikaisin aukaisin suuren suuni. AP toivottavasti rahat on löytynyt!
  4. H

    Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

    luin eka sivun vasta (luen myöhemmin ketjun loppuun) mutta tuli mieleen että olisiko tyttö luullut että kuoressa on palkka? Tietenkin tyhmää jos ei maininnut lähtiessä siitä mitään.....
  5. H

    KAUPAT ON TÄNÄÄN KIINNI (KOKO PÄIVÄN)!!!!!!!!!

    No antakaa nyt meidäkin viettää rauhassa pyhäpäivää! (ja surkutella kun menetämme lauantai lisät) :laugh: Huomenna pääsette kauppaan, syökää tänään vaikka makaroni velliä! nim. kaupan täti :D
  6. H

    k-18 SALKKARIT

    Kyllähän toi silloin joskus oli.....
  7. H

    Onko kaupat tänään auki, koska tulee lapsilisät...

    Mitä lasissa? Kestätkö jos miehesi pettäisi sinua halloween haamun kanssa? Noi pitää ehdottomasti lisätä tohon listaan :D
  8. H

    Onko apteekin omassa viivanpaikkaa???

    Tee uusi testi! (mä olisin jo juossut hakemaa uutta testiä, niin kärsimätön olisin ollut) toivottavasti siinä ei ole viivanpaikkaa :D Tietää silloin sulle ++++++++ :D :flower: Peukutuksia!
  9. H

    Itku tuli kun käytin meidän 1v3kk ikäistä poitsua hammaslääkärissä..

    Olen kokenut tuon saman :hug: :hug: :hug: Minä imetin melkein 2-v asti ja sain hammaslääkäreiltä ihmetystä, valitusta, valistusta..kuinka imettäminen aiheuttanut reikiä. tytöllä reikiintyy ylähampaat. Kaksi kertaa on korjattu nukutuksessa sairaalassa hampaita, osa on jouduttu poistamaan...
  10. H

    MATIKKANEROT HUOMIO!

    r=? k=80 000? i=euribor+07% t=? r=tik
  11. H

    Tehdääs tälläinen gallub Kaikille jotka ovat olleet raskaana

    No saat sanoa..tämän kerran :D Ensinnäkään tämä ei ole mikään viallinen gallup Tällä ei ole tarkoitus syyllistää ketään Vaan laittaa ajattelemaan. Vaikka neuvolassa ohjataan ja suositellaan että alkoholia ei käytetä ollenkaan raskaana ollessa niin silti tuntuu että on yleinen käsitys...
  12. H

    joko pitäs käydä lääkärissä, yskiny 2kk:tta

    mulla oli joskus useamman kuukauden kestävä yskä johon aloitettiin astmalääkitys mikä ei kuitenkaan auttanut. Selvisi että oli hinkuyskä. Yskitti kokoajan mutta kun meni pitkälleen niin oli tosi pahana, tuntui että tukehtuu ihan oikeasti
  13. H

    Töllin Ruusa

    Erehdyin sitten henkilöstä.... no eipä sattunut vahinkoa :D Terkkuja sinne.siellä päin asuu sukulaisiammekin :wave:
  14. H

    joko pitäs käydä lääkärissä, yskiny 2kk:tta

    Alkaako yskiminen kun menet pitkälleen?
  15. H

    Töllin Ruusa

    Anteeksi tungen tähän samaan ketjuun kun en viittis uutta aloitusta tehdä....Töllin Ruusa mistä päin olet?
  16. H

    Tehdääs tälläinen gallub Kaikille jotka ovat olleet raskaana

    Niin varmaan voikin olla. Jotain nyky yhteiskunnassamme aiheuttaa näitä lasten sairauksia/ongelmia. Se nyt voi olla vaikka ilmansaasteet, mistä sitä tietää. Mutta jos se onkin jokin mihin itse voimme vaikuttaa niin miksi riskeeraamme? Voihan olla että se on ne irtokarkit ja niiden...
  17. H

    Saanko juoda hiukan punaviiniä raskauden aikana..???

    Hiusvärjäystä on jo tutkittu että imeytyy verenkiertoon ja sitä kautta sikiöön. En kyllä muista mikä vaikutus oli sikiöön, mutta kuiteskin. Itselläni neljä lasta ja jokaisen raskauden aikana olen jossain vaiheessa ottanut sen yhden lasillisen, jonkun kohdalla toisen, kolmannenkin kerran yhden...
  18. H

    Tehdääs tälläinen gallub Kaikille jotka ovat olleet raskaana

    Vastaa tähän käsi sydämellä. Vaikka harmaana jos et mustana kehtaa. pääasia että tulee rehellinen vastaus. Totuutta ei saa kaunistella. 1. oletko ollut raskaana? 2. käytitkö missään vaiheessa yhtään alkoholia? (yhtäkään lasia? alkuvaiheessakaan?) (REHELINEN vastaus!) 3. Onko...
  19. H

    Mirene

    oliko suunniteltu raskaus? Vai vahinko? (seuraa jatko kysymys riippuen ensin vastauksestasi.)

Yhteistyössä