Onko apteekin omassa viivanpaikkaa???

Tiedän, tiedän, oli liian hätäinen, ja testailin ennen aikojaan.. :ashamed: Olis pitäny vielä odottaa, mutkun... (kp 27-28/32)

Mutta siis onko siinä viivanpaikka??? Kun katson testiä hyvässä valossa siinä testi-ikkunassa näkyy sellainen punertava viivanaavistus.. Siis voiskohan tää olla... vai näkyykö siinä vaan se viivanpaikka?!?!?!?

Ja lisätäkseni että koetin kyllä haulla etsiä josko tästä asiasta ois ollu keskustelua aiemminkin mutten törmänny vastaavaan..
 
vieras
Eikö sulla ole "käyttöohjetta" tallella?

APTEEKIN OMA RASKAUSTESTI

* hinta n. 4,30-5,70 ?
* Käyttäjän kommentti: Tosi herkkä. Monilla, kuten minulla, se näytti plussaa jo kp 26/25 vaikka Predictor näytti miinusta. Halpa ja luotettava. Selkeä ja helppo käyttää.
* Käyttäjän kommentti: Ei toiminut heti kuukautisten jäätyä pois, vasta viikon useamman päivän viiveellä, mutta kyse voi omassa tapauksessani olla myös ovulaation myöhästymisestä.

http://metku.net/~pesu/raskaustestit.php
 
vieras
Luotettavat Apteekin Raskaus- ja Ovulaatiotestit

Apteekin Raskaus- ja Ovulaatiotestien pakkausten ulkoasu on uudistunut.

Apteekin Raskaustesti on luotettava, helppokäyttöinen ja hygieeninen itse tehtävä virtsasuihkutesti. Se on erittäin herkkä ja voidaankin suorittaa heti ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä.

Tulos on helppo tulkita muutaman minuutin kuluttua testi-ikkunasta, jossa kaksi punaista viivaa viittaa positiiviseen tulokseen ja yksi viiva negatiiviseen.

Apteekin Ovulaatiotestillä voi selvittää hedelmöittymisajankohdan luotettavasti ja helposti.

Apteekin Ovulaatiotestipakkauksessa on 7 testiä.

Apteekin Raskaus- ja Ovulaatiotestit on kehitetty ja valmistettu suomessa. Niitä voi ostaa apteekeista.

 
No joo, kiitos vaan nyt ohjeista ym.. Tiedän toki nuo, en sitä kysellytkään! Viiva ei ole selvä eikä tummanpunainen, erottuu kuitenkin testi-ikkunasta katsomalla hyvässä valossa. Ei tarvi tihrustaa eikä käännellä puikkoa.

Sitä kun on niin monissa testeissä näitä roskishaamuja ja viivanpaikkoja, jotka eivät ole oikeita plussia, niin sillä kyselin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
No joo, kiitos vaan nyt ohjeista ym.. Tiedän toki nuo, en sitä kysellytkään! Viiva ei ole selvä eikä tummanpunainen, erottuu kuitenkin testi-ikkunasta katsomalla hyvässä valossa. Ei tarvi tihrustaa eikä käännellä puikkoa.

Sitä kun on niin monissa testeissä näitä roskishaamuja ja viivanpaikkoja, jotka eivät ole oikeita plussia, niin sillä kyselin..
Laita kuva!? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
No joo, kiitos vaan nyt ohjeista ym.. Tiedän toki nuo, en sitä kysellytkään! Viiva ei ole selvä eikä tummanpunainen, erottuu kuitenkin testi-ikkunasta katsomalla hyvässä valossa. Ei tarvi tihrustaa eikä käännellä puikkoa.
Sitä kun on niin monissa testeissä näitä roskishaamuja ja viivanpaikkoja, jotka eivät ole oikeita plussia, niin sillä kyselin..
Sittenhän se on selvä haamuplussa eikä viivanpaikka!! varovainen onnittelu.. :D :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Tee uusi testi! (mä olisin jo juossut hakemaa uutta testiä, niin kärsimätön olisin ollut)
toivottavasti siinä ei ole viivanpaikkaa :D Tietää silloin sulle ++++++++ :D :flower: Peukutuksia!
Kiitti! Kyllähän mä juoksisin, muttei taida apteekki eikä kaupat olla auki just nyt.. Ja jos ei tullu selvää +aamupisusta, niin ei sitä järkee ole uutta testiä tehdä kun vasta parin päivän päästä kait..
 
minime
..enkä ollut raskaana. Siis selvän punaisen viivan sain pari kuukautta sitten, enkä ollut raskaana tai sitten meni kesken, tiedä häntä. Toivottavasti sinun viivasi vahvistuu!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
..enkä ollut raskaana. Siis selvän punaisen viivan sain pari kuukautta sitten, enkä ollut raskaana tai sitten meni kesken, tiedä häntä. Toivottavasti sinun viivasi vahvistuu!:)
Pahoitteluni. Sitä mieltä sinun tapauksestasi, että jos selvä viiva on tullut olet ollut raskaana, ja saanut keskenmenon. :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
En omista kamerakännyä, enkä digikameraa.. Tolla filmiversiolla vois kestää ennekö kuvan tähän saisin!! :D
Juu aika vanha juttu olis jo ;)

Tuli mieleen tosta filmiversiosta ja digikameroista.

Olin mun kummitytön synttäreillä 1,5v sitten (täytti 3v) ja mulla oli silloin vanha kamera ja näpsin kuvia, tyttö tuli ja sanoi, täti näytä, ja kun sanoin ettei voi kun nää ensin kehitetään liikkeessä, johon tyttö sanoi että se on vanha kuva jo ei se enää silloin ketään kiinnosta =) Joten silloin tuli ostettua kunnollinen digikamera.. Lapset kehittyy tähän maailmaan nopeammin kuin me jotka jo eletään täällä asioiden ympärillä.. :attn:

Kummiskin, onnea! :heart:
 
Kyllä se nyt vaan on se viiva siihen selvemmäksi piirtynyt kun puikko kuivi. Haamuviivaksi silti sanoisin, on niin hento.. Voi hitsi!! Nyt sitä vasta alkaakin jännittää! Mitähän sitä on tullutkaan tehtyä?!? Voiko kaikki mennä hyvin?!? Entäs jos... Ääh!! :|

Ja sit oon kuitenkin jännittyneen onnellinen, ja ehdin jo olla maassa kun olin niin varma negasta! Voi hitsi! =)
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Kyllä se nyt vaan on se viiva siihen selvemmäksi piirtynyt kun puikko kuivi. Haamuviivaksi silti sanoisin, on niin hento.. Voi hitsi!! Nyt sitä vasta alkaakin jännittää! Mitähän sitä on tullutkaan tehtyä?!? Voiko kaikki mennä hyvin?!? Entäs jos... Ääh!! :|

Ja sit oon kuitenkin jännittyneen onnellinen, ja ehdin jo olla maassa kun olin niin varma negasta! Voi hitsi! =)
Onneksi olkoon!
 

Yhteistyössä