Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
oli mitä oli mutta en minä rahakirjeitä pöydillä säilyttelisi (vaikka meillä ei rosvoja eikä epäluotettavai ihmisiä käy). Laittaisin kirjoituspöydän laatikkoon tai käsilaukkuuni odottamaan rahankäyttöä tai lapsen tilille laittamista.
.

En minäkään säilyttelisi, ehkä ei moni muukaan säilyttelisi, mutta ap teki niin ja miksi tuota pitää tuossa nyt vatvoa?

Ja tiedätkö varmasti, että koskaan sinun kynnyksesi ylittäneistä ei tilaisuuden tullen tule varasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
oli mitä oli mutta en minä rahakirjeitä pöydillä säilyttelisi (vaikka meillä ei rosvoja eikä epäluotettavai ihmisiä käy). Laittaisin kirjoituspöydän laatikkoon tai käsilaukkuuni odottamaan rahankäyttöä tai lapsen tilille laittamista.
.

En minäkään säilyttelisi, ehkä ei moni muukaan säilyttelisi, mutta ap teki niin ja miksi tuota pitää tuossa nyt vatvoa?

Ja tiedätkö varmasti, että koskaan sinun kynnyksesi ylittäneistä ei tilaisuuden tullen tule varasta?

en vannomaan voi mennä. Mutta en myöskään kiellä sitä että itse voisin hukata jotakin.
Kukaan ei ole täydellinen....
Ja vatvoihan tässä joku muukin en yksin minä!!! minä vaan satun olemaan nikillä enkä harmaana huutele juttujani puun takaa.
mutta sitä minä aika usein ihmettelen kun ihmiset täällä syyttelee ja haukkuu ties ketä ja itse ovat itse täydellisyyksiä..... ;) :whistle:
 
ohikulkija
tämä jää varmaan ikuiseksi arvoitukseksi että miten tässä kävi..Ei se mun mielestä oo paha jos raha on löytynyt kotoa, kunhan asiallisesti asianosaisilta osaa anteeksi pyytää.
 
Ap
Rahat löytyivät!!! Meiltä kotoa. Mummo oli laittanut siirtänyt ne käydessään tytön valokuva albumin taskuun! Anteeksi pyydetty niiltä, joita epäilimme. Mutta tuskin koskaan enää tulee tyttöä vahtimaan. Poliisillekkin ilmoitettu rahojen löytyneen.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Rahat löytyivät!!! Meiltä kotoa. Mummo oli laittanut siirtänyt ne käydessään tytön valokuva albumin taskuun! Anteeksi pyydetty niiltä, joita epäilimme. Mutta tuskin koskaan enää tulee tyttöä vahtimaan. Poliisillekkin ilmoitettu rahojen löytyneen.
Onko tämä lähettäjä nyt oikea potkuri?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Rahat löytyivät!!! Meiltä kotoa. Mummo oli laittanut siirtänyt ne käydessään tytön valokuva albumin taskuun! Anteeksi pyydetty niiltä, joita epäilimme. Mutta tuskin koskaan enää tulee tyttöä vahtimaan. Poliisillekkin ilmoitettu rahojen löytyneen.
Onko tämä lähettäjä nyt oikea potkuri?
Eipä ole..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Rahat löytyivät!!! Meiltä kotoa. Mummo oli laittanut siirtänyt ne käydessään tytön valokuva albumin taskuun! Anteeksi pyydetty niiltä, joita epäilimme. Mutta tuskin koskaan enää tulee tyttöä vahtimaan. Poliisillekkin ilmoitettu rahojen löytyneen.
Onko tämä lähettäjä nyt oikea potkuri?
näitä mahtuu joka ketjuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Ettei vaan lapsi olisi jemmannut sitä jonnekin? Tyyliin printterin sisään....
Tai voisiko olla mahdollista, että mies on jostain syystä ottanut ne rahat? :/
Ei sillä, etteikö se voisi lapsenvahtikin olla...
Kröhöm...toi printteri oli kyllä oiva piilopaikka :whistle: Ei ihan heti hokattu sieltä etsiä :D
 
harmailen
No miksei oikea ap voi tulla kertomaan mistä rahat sitten löytyi (ilmeisesti ovat löytyneet, jos tästä hiljaisuudesta voi niin päätellä...)
Ensin vouhkataan poliiseilla sun muilla, kyllähän siinä mielenkiinto herää yhdellä jos toisellakin, kun tätäkin ketjua katsoo.
Pitää vaan osata niellä oma ylpeytensä, ja myöntää erehtyneensä, jos näin on päässyt käymään. Ei kukaan ole täydellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa tai älkää:
Mistä vetoa niin aapeelle tuli nyt palstailutauko tai nikin vaihto eteen! *reps*
Miten niin? Etkö ite olisi vittuuntunut jos vastaava tilanne kävis sulle? Mä' ainakin olisin ja varmasti tekisin ihan samoinkuin ap.
Hmm... virppu, aika sopivast uus nikki ilmaantu ketjuun antamaan näkemyksiään. :xmas: Miettii voisiko olla.... :whistle: :saint:
 
joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa tai älkää:
Mistä vetoa niin aapeelle tuli nyt palstailutauko tai nikin vaihto eteen! *reps*
Miten niin? Etkö ite olisi vittuuntunut jos vastaava tilanne kävis sulle? Mä' ainakin olisin ja varmasti tekisin ihan samoinkuin ap.
Hmm... virppu, aika sopivast uus nikki ilmaantu ketjuun antamaan näkemyksiään. :xmas: Miettii voisiko olla.... :whistle: :saint:
erittäin vahvasti siltä vaikuttaa...
 
virppu
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja uskokaa tai älkää:
Mistä vetoa niin aapeelle tuli nyt palstailutauko tai nikin vaihto eteen! *reps*
Miten niin? Etkö ite olisi vittuuntunut jos vastaava tilanne kävis sulle? Mä' ainakin olisin ja varmasti tekisin ihan samoinkuin ap.
Hmm... virppu, aika sopivast uus nikki ilmaantu ketjuun antamaan näkemyksiään. :xmas: Miettii voisiko olla.... :whistle: :saint:
erittäin vahvasti siltä vaikuttaa...
Vallitettavasti en oo potkuri, mutta mulle voisi käydä just noin.

 

Yhteistyössä