Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
16v tehdä rikosilmoitus jostain hikisestä 120 ?, hohhoijaa
Hikisestä? 120 e on kyllä aika iso raha!
Ja ihan periaatteesta minä ainakin tekisin rikosilmoituksen ap:n sijassa
No mun mielestä ei ole iso raha
no jos ei ole susta iso raha ni anna sinä sitten ap:lle ne 120?:tä :kieh: :kieh: ei muuta kun kyttikselle tekee ilotus jos kerran vie ni vie aina :/ :/
 
Vieras
Mun mielestä olisi ihan kohtuullista tulla kertomaan kuinka kävi. Inhoan muutenkin "tosi elämässä" sitä että juttua edes aloitetaan jos ei aiota kertoa loppuun.
Oikeastaan ei tässä ole edes mitään hävettävää, pääasia että juttu selvis(?)

Mutta jos/kun täältä saa neuvoa ja tukea niin vastavuoroisesti voisi kertoa loppunkin. Montaa ihmistä tämä ketju kuitenkin kiinnosti ja moni tähän vastasi.
 
opitko?
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Tosi patti tilanne..
Ei voi muuta sanoa. Vielä varmistat joka paikan ja jos ei löydy niin otat yhteyden lapsenvahtiin ja ystävällisesti kysyt onko hänellä tietoa kirjekuoresta.
Inhottavaa :eek:
Ei se vastaa ees puhelimeen kun yritetään soittaa tai laittaa tekstiviestiä...
Ja kaikki mahdollinen on koluttu aamusta asti läpi, monesti...
Kyllä oikeen itkettää että pieneltä viedään rahat... :/
 
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että rahat oli lähteneet miehen matkaan ryyppyreissulle tms...sillä jos ne olisi löytyneet, niin kai senkin vielä kehtaisi käydä kertomassa täällä, kun kerran ketjun aloitti? :whistle:
 
annetaan jo niiden rahojen olla missä ovat. Onhan aikasemminkin joku kirjoittanut kärkkäästi jostakin ja sitten asia ei olekaan osoittanut olevan juuri niin. Mutta miksi kaivella niitä rahoja enää kun ei ap taida myöskään penkoa enää niitä.
vaihdetaan puheenaihetta.... Kenen tenavat nauttii talven ensimmäisestä pakkassäästä? meidän menivät ihan kirjaimellisesti kokeilemaan kepillä (ojan) jäätä
 
annetaan jo niiden rahojen olla missä ovat. Onhan aikasemminkin joku kirjoittanut kärkkäästi jostakin ja sitten asia ei olekaan osoittanut olevan juuri niin. Mutta miksi kaivella niitä rahoja enää kun ei ap taida myöskään penkoa enää niitä.
vaihdetaan puheenaihetta.... Kenen tenavat nauttii talven ensimmäisestä pakkassäästä? meidän menivät ihan kirjaimellisesti kokeilemaan kepillä (ojan) jäätä
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
16v tehdä rikosilmoitus jostain hikisestä 120 ?, hohhoijaa
Se oli vissiin sun likka joka oli ap:n luona lapsenvahtina? :D :whistle:
Ei satu oleen noin isoo penskaa viä



Vai itse et ole vielä noin iso penska??Minusta vähän tuntuu...
Hahhaa, kyllä teitä ottaa koville jos jollekkin ei ole 120 ? iso raha, köyhille on, muahaa
 
Rötväles
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Pitäis olla kyllä sata varma asiasta ennekuin menee poliisille sanomaan ja syyttämään varkaudesta.Hiemanko noloa jos rahat putkahtavatkin jostain vaikkapa sun omasta lelulaatikosta esiin.
Eikö poliisit oo periaatteessa sitä varten että ne selvittää rikoksia?

Ja mun mielestä tytön vanhempienkin tulisi ymmärtää (vaikka itse uskovatkin syyttömyyteen) että tytärtä epäillään jos on kerran ollut ainut mahdollinen "varas" paikalla.

Ja tietenkin jos Potkuri rahat jostain löytää niin hän myös kertoo sen asianomaisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Pitäis olla kyllä sata varma asiasta ennekuin menee poliisille sanomaan ja syyttämään varkaudesta.Hiemanko noloa jos rahat putkahtavatkin jostain vaikkapa sun omasta lelulaatikosta esiin.
Eikö poliisit oo periaatteessa sitä varten että ne selvittää rikoksia?

Ja mun mielestä tytön vanhempienkin tulisi ymmärtää (vaikka itse uskovatkin syyttömyyteen) että tytärtä epäillään jos on kerran ollut ainut mahdollinen "varas" paikalla.

Ja tietenkin jos Potkuri rahat jostain löytää niin hän myös kertoo sen asianomaisille.
telkkarisarjat ja elävä elämä on vähän eri asioita. Itse ole poliisille parikin rikosilmoitusta tehnyt. sattumoisin kerran saivat murtautujat kiinni, mutta yleensä se on ollut sitä että saapahan paperit kuntoon vakuutusyhtiötä varten. Miten sen todistaa veikö joku jotakin jos väittää toista, ei ole valvontakameraa kotona katossa eikä rahat ole merkittyjä???
 
Rötväles
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
telkkarisarjat ja elävä elämä on vähän eri asioita. Itse ole poliisille parikin rikosilmoitusta tehnyt. sattumoisin kerran saivat murtautujat kiinni, mutta yleensä se on ollut sitä että saapahan paperit kuntoon vakuutusyhtiötä varten. Miten sen todistaa veikö joku jotakin jos väittää toista, ei ole valvontakameraa kotona katossa eikä rahat ole merkittyjä???
Tarkoitinkin että poliisin ovat periaatteessa rikoksen selvittelyä varten. Eli niille mun tiettäkseni saa kyllä mennä kantelemaan kaikesta mahdollisesta vilpistä. Eri asia että reagoiko ne mitenkään pikku juttuihin. Tässä tapauksessa tuskin kukaan syytettä saisi kun on vain sana sanaa vastaan.
 
Minä en kyllä poliisille ilmoittaisi ellen olisi omin silmin nähnyt että neiti X olisi pöllinyt rahaa. Mitäs jos hän olisikin syytön ?
Jos minua epäiltäisiin ja syytettäisiin turhaan rikoksesta jota en ole tehnyt niin siitähän kuulkaa helvetti irtoaisi epäilijälle, saisi olla aika monena mun syytöksiäni vastaan.
Mutta niin se kai nykyään on että nuoria ei kunnioiteta samoin kuin vanhempia ihmisiä. Ja sitten vaaditaan nuorilta kunnoitusta... hmm.
 

Yhteistyössä