Joo-o. Meillä sit on tainu käydä varkaita...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tunteeko kukaan irl aapeetä? Jos vaivihkaa kysäsis niin et hei mites löytykö muuten ne rahat... :D
Tunnen irl mut eipä ollu löytyny ainakaan ku viimeks oltiin yhteyksissä... Ja hei, antakaa jo olla... mua niin huvittaa miten joitaki voi kiinnostaa tuntemattoman ihmisen asiat noin paljon, sorppa vaan.
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tunteeko kukaan irl aapeetä? Jos vaivihkaa kysäsis niin et hei mites löytykö muuten ne rahat... :D
Tunnen irl mut eipä ollu löytyny ainakaan ku viimeks oltiin yhteyksissä... Ja hei, antakaa jo olla... mua niin huvittaa miten joitaki voi kiinnostaa tuntemattoman ihmisen asiat noin paljon, sorppa vaan.
:whistle:
no kyllä mua ainaki kiinnostaa että kuinka juttu päätty ku siitä täällä kerto ja syytti lapsenvahtia ja teki jopa rikosilmotuksen,niin tietty sit kiinnostaa että kui juttu päätty :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tunteeko kukaan irl aapeetä? Jos vaivihkaa kysäsis niin et hei mites löytykö muuten ne rahat... :D
Tunnen irl mut eipä ollu löytyny ainakaan ku viimeks oltiin yhteyksissä... Ja hei, antakaa jo olla... mua niin huvittaa miten joitaki voi kiinnostaa tuntemattoman ihmisen asiat noin paljon, sorppa vaan.
:whistle:
No, tuo tuntematon ihminen teki ihan itse aiheesta aloituksen tänne, ja kertoi asiasta useampaan otteeseen...ja jätti sitten stoorin kesken. Sorppa vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aloituksen luin ihan tuoreeltaan, nyt oli pakko tulla katsomaan, mistä juttua riittää jo kymmenettä sivua.
Ap vois muoksia otsikoksi: Uteliaat pinoon! ;)
Edelleen uteliaat pinossa?


Viimeksi kirjautunut
02.11.2007 klo 16.21

Mikähän tämä juttu oikein oli?
Onko aplla nyt uusi nikki, vai eikö todellakaan ole käynyt täällä tuon jälkeen? Ettei vaan olis sattunut jotain? Varkaaksi epäillyn tytön isä vaikka raivostunut epäilyistä...
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aloituksen luin ihan tuoreeltaan, nyt oli pakko tulla katsomaan, mistä juttua riittää jo kymmenettä sivua.
Ap vois muoksia otsikoksi: Uteliaat pinoon! ;)
Edelleen uteliaat pinossa?


Viimeksi kirjautunut
02.11.2007 klo 16.21

Mikähän tämä juttu oikein oli?
Onko aplla nyt uusi nikki, vai eikö todellakaan ole käynyt täällä tuon jälkeen? Ettei vaan olis sattunut jotain? Varkaaksi epäillyn tytön isä vaikka raivostunut epäilyistä...
Hehheh, todella joo. Ei tässä muu ole tapahtunut kuin että joko rahat löytyivät kotoa tai koko juttu oli alunperin provo.
 

Yhteistyössä