Hakutulokset

  1. H

    Kehonkuva testi

    Koen olevani 6 tahtoisin olla 4 olen 5
  2. H

    Saanko juoda hiukan punaviiniä raskauden aikana..???

    Miksi riskeereta? Oletteko miettineet esim kun sanotaan että nykyään on "ongelma lapsia" niin paljon, on AD/HDta, AAD:ta, allergiaa, häiriökäyttäytymistä ym ym lasten psykiatrian puolen hoito monessa kunnassa tökkii kun hoidettavia on niin paljon. Minkä verran syynä on oikeasti ajattelu että...
  3. H

    oonko ainoo tähän aikaa hereillä?

    Minutkin sitten herätitte :D
  4. H

    Hih!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Me oltiin kassa jonossa lauantaina ja jono kulki hitaasti....meitä ennen oli rouva joka kyseli koko ajan kassala jotain niin että kassan piti ottaa kolme puhelua. Meidän 4-v tyttö alkoi laulamaan "vittu kun vituttaa, vituttaa...
  5. H

    28.10.03

    onko italiassa mitään virastoa mistä voisi löytää ihmisen? Isäni on italialainen, on kotoisin pohjois italiasta. En ole ollut häneen yhteydessä 20-vuoteen ja nt harmittaa. Haluaisin tietää onko minulla sisaruksia ym ja varsinkin onko suvussa jotain peritytyviä sairauksia. (meillä sairaslapsi)...
  6. H

    28.10.03

    onnea teillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: mullakin oli laskettuun aikaan pari viikkoa... osaatko italiaa? Asuitko siellä kauan? Minulla olisi "salapoliisi" työ jollekin joka osaa italiaa ja tietää italiasta...... :D

Yhteistyössä