28.10.03

Olin osastolla ollut jo pari päivää, piti olla käynnistys. Vauvan sydänäänissä oli laskua välillä supistusten aikana.
Mutta koska synnytyssali oli aivan täynnä lääkäri sanoi aamulla että aloitetaan klo 14 käynnistys. Edelleen täyttä, siirretään huomiseen. parin-kolmen tunnin välein pitää käyrillä kuitenkin maata.
Äiti tulee käymään ja tuo suklaata ja pienen vaalea tukkaisen tyttö nuken jonka mekossa lukee tytön nimi (jota olimme kaavailleet jos saisimme tytön). Hermostuin vähän ja sanoin mitä sinä tälläisiä, emmehän tiedä onko se tyttö.
Samassa tuli napakka supistus, 5 min uusi...lähdin huoneeseen. ajattelin että suklaa rauhoittaa. Ei suklaan syönnistä tullut mitään. Lähdin käytävälle kävelemään. Klo oli 18 ja sanoin hoitajalle että aika napakoita supistuksia tulee.
Hoitaja sanoi että käyrille, mutta soittaa vielä lääkärille. Pelkäsin että missä joudun synnyttämään kun salit oli kerran täynnä. Hoitaja tulee ja sanoo että lääkäri lupasi saliin jos synnytän äkkiä. Lupasin tehdä niin :D
jonkun äidin synnytys oli pysähtynyt ja siirsivät hänet osastolle
Klo oli 19 kun pääsin saliin, halusin suihkuun. Mutta siellä olosta ei tullut mitään. sisätutkimus paljasti että kanavaa ei enää ollut ja olin auki 2cm. jäätiin odottamaan epiduraalia että saataisiin kalvot puhki. puudutteen sain klo 21 ja samalla kalvot puhki Kiikuin välillä pallon päällä, välillä maaten sängyllä. Kiinni piti olla kokoajan seurannassa että nähtiin vauvan sydänäänet. klo 23:15 olin auki 6cm
23:30 sanoin että joko pissittää tai kakattaa. Menin pöntölle ja sanoin että ei tule kumpikaan vaan jotain isompaa. Äkkiä maaten ja sisätutkimus ja vauvahan oli jo tulossa. Tytär syntyi 23.40 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: 4-v sitten
tänään juhlimme häntä.
Ja tytär on vaalea hiuksinen, enkelin tukkainen. Ja hän sai nimekseen sen mikä luki nuken mekossa :D
vähänkö osastolla ihmettelivät että miten on jo ostettu nimellä varustettu nukke vauvan sängylle (sama nimi luki vauvan sänky kortissa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
:flower: :flower: onnea siis synttärisankarille ja äidilleen!
kiitos! Viime yönä muistelin tuota synnytystä ja olen varmaan nukkunut niin pää kallellaan että niska on niin kipeä ettei pää käänny mihinkään. Samoin selkä on kipeä..... Onneksi tänään ei ole synnytystä, ei tulisi mitään maata siellä kovalla synnytyspöydällä :LOL:
 
Meilla kanssa esikoinen syntyi 28.10 klo 18.02. Asuttiin silloin Italiassa Milanossa ja olin mennyt edellisena paivana sisaan, koska multa meni lapsivedet korkealta. Laakari oli sita mielta, etta saatan paasta viela kotiinkin. Mutta pimu oli toista mielta. Isakin kerkisi sairaalaan tyomatkalta, vaikka aika tiukille meni. Laskettuun aikaan oli viela 2 vk.

Tanaan tama meidan tummatukkainen kaunotar tayttaa 16 v
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla kanssa esikoinen syntyi 28.10 klo 18.02. Asuttiin silloin Italiassa Milanossa ja olin mennyt edellisena paivana sisaan, koska multa meni lapsivedet korkealta. Laakari oli sita mielta, etta saatan paasta viela kotiinkin. Mutta pimu oli toista mielta. Isakin kerkisi sairaalaan tyomatkalta, vaikka aika tiukille meni. Laskettuun aikaan oli viela 2 vk.

Tanaan tama meidan tummatukkainen kaunotar tayttaa 16 v
onnea teillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
mullakin oli laskettuun aikaan pari viikkoa...
osaatko italiaa? Asuitko siellä kauan? Minulla olisi "salapoliisi" työ jollekin joka osaa italiaa ja tietää italiasta...... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla kanssa esikoinen syntyi 28.10 klo 18.02. Asuttiin silloin Italiassa Milanossa ja olin mennyt edellisena paivana sisaan, koska multa meni lapsivedet korkealta. Laakari oli sita mielta, etta saatan paasta viela kotiinkin. Mutta pimu oli toista mielta. Isakin kerkisi sairaalaan tyomatkalta, vaikka aika tiukille meni. Laskettuun aikaan oli viela 2 vk.

Tanaan tama meidan tummatukkainen kaunotar tayttaa 16 v
onnea teillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
mullakin oli laskettuun aikaan pari viikkoa...
osaatko italiaa? Asuitko siellä kauan? Minulla olisi "salapoliisi" työ jollekin joka osaa italiaa ja tietää italiasta...... :D

onnea teillekin.

Osaan italiaa, asuimme siella 5. 5 v. Jotain ainakin osaan auttaa :wave:
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla kanssa esikoinen syntyi 28.10 klo 18.02. Asuttiin silloin Italiassa Milanossa ja olin mennyt edellisena paivana sisaan, koska multa meni lapsivedet korkealta. Laakari oli sita mielta, etta saatan paasta viela kotiinkin. Mutta pimu oli toista mielta. Isakin kerkisi sairaalaan tyomatkalta, vaikka aika tiukille meni. Laskettuun aikaan oli viela 2 vk.

Tanaan tama meidan tummatukkainen kaunotar tayttaa 16 v
onnea teillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
mullakin oli laskettuun aikaan pari viikkoa...
osaatko italiaa? Asuitko siellä kauan? Minulla olisi "salapoliisi" työ jollekin joka osaa italiaa ja tietää italiasta...... :D
Tungen nyt tahan koska osaan italiaa ja tiedankin siita jotakin! : )
 
onko italiassa mitään virastoa mistä voisi löytää ihmisen? Isäni on italialainen, on kotoisin pohjois italiasta. En ole ollut häneen yhteydessä 20-vuoteen ja nt harmittaa. Haluaisin tietää onko minulla sisaruksia ym ja varsinkin onko suvussa jotain peritytyviä sairauksia. (meillä sairaslapsi)
Minulla on vain hänen vanhempien osoite, ei muuta.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiutale:
onko italiassa mitään virastoa mistä voisi löytää ihmisen? Isäni on italialainen, on kotoisin pohjois italiasta. En ole ollut häneen yhteydessä 20-vuoteen ja nt harmittaa. Haluaisin tietää onko minulla sisaruksia ym ja varsinkin onko suvussa jotain peritytyviä sairauksia. (meillä sairaslapsi)
Minulla on vain hänen vanhempien osoite, ei muuta.....
Nyt kysyit kylla pahan. En ole tuohon perehtynyt .

Miten jos lahettaisit kirjeen sinne isovanhemmillesi ja kertoisit asiat niinkuin ovat

 

Yhteistyössä