Ketä paikalla? Kun tuntuu niin hiljaiselta...

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Aamu jo kovaa vauhtia menossa. Lapset kaikki koulussa, ja mina lahdossa kohta kampaajalle :wave:

aamupäivää!vai vielä huomenta? merlionin viestejä on aina niin kiva lukea, kun ite yrittää jaksella vikoja tunteja ja toinen on niin pirteenä. ja ihania maisemia profiilis. tääl sataa vaan vettä.
 
vieras
mä oon aivan koukussa noihin ulkosuomalaisten tarinoihin.. niitä aina öisin katselen kun ei tuu uni silmään, viime viikkoinen norjan huippuvuorilta tullu jakso oli ihan mahtava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yötyöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Aamu jo kovaa vauhtia menossa. Lapset kaikki koulussa, ja mina lahdossa kohta kampaajalle :wave:

aamupäivää!vai vielä huomenta? merlionin viestejä on aina niin kiva lukea, kun ite yrittää jaksella vikoja tunteja ja toinen on niin pirteenä. ja ihania maisemia profiilis. tääl sataa vaan vettä.
taalla on klo +6 edella, siis klo lahenee 10.30. Kylla tahan aikaa pitaa jo olla virkeena . en minakaan olisi jos yot pitais duunia tehda ;)

Taalla sataa kanssa ja ukostaa. Monsuuniaika taisi alkaa sitten......Tunnin paasta olisi se tukaleikkuun. Menen niin mielellani kun siina samalla saa ihanaa paahierontaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon aivan koukussa noihin ulkosuomalaisten tarinoihin.. niitä aina öisin katselen kun ei tuu uni silmään, viime viikkoinen norjan huippuvuorilta tullu jakso oli ihan mahtava.
Sinako annoit minulle linkin sinne? Katselin kanssa. Se huippuvuori jakso oli todella hyva. Kiitos viela :heart:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon aivan koukussa noihin ulkosuomalaisten tarinoihin.. niitä aina öisin katselen kun ei tuu uni silmään, viime viikkoinen norjan huippuvuorilta tullu jakso oli ihan mahtava.
Sinako annoit minulle linkin sinne? Katselin kanssa. Se huippuvuori jakso oli todella hyva. Kiitos viela :heart:
No kiva että tykkäsit linkistä :D Mä oon ihan koukussa koko sarjaan :) Harmi että edellisten kausien jaksoista näkyy vain 3 minuutin pätkiä.
 

Yhteistyössä