mihin hävisi yht äkkiä A shadieeyah aloitus?!?

  • Viestiketjun aloittaja minä vain en jaksanut kirjautua
  • Ensimmäinen viesti
minä vain en jaksanut kirjautua
Poistettiinko se? Olin juuri lukemassa eka sivua.....tokalle en enää päässyt.
A shadieeyah Mitä ihmettä teit mikkelissä? Ei kai ne sua sinne ole äsenyt? Eikö sun paikkasi ole KYS:llä? Ja kunnon tutkimukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
näköjään viesti kadonnut myös tuosta moderaattoreiden ketjusta.
eli ei ole enää mode. No väliäkös sillä kuka tätä palstalastentarhaa yrittää paimentaa.... Mutta yhä edelleen olen sitä mieltä että täällä saa olla valmis saamaan kakkaa niskaansa jos liian paljon itsestään kertoo ja takertuu omaan itseensä kohdistuviin kommenttehin liian herkästi. ei tarkoita sitä että pitäisi sietää rasistisia tai muutenkaan loukkaavia kommentteja (mutta onhan sitä rasismia muutakin kuin uskoon tai etniseen taustaan kohdistuvaa... oletteko huomanneet???!)
Eli varmaan minä tuon moden (tai ent moden) asemassa tulisin hiljaa takaisin palstalle, ja vetäisin todellakin matalampaa profiilia enkä lähtisi ensimmäisenä kertomaan "kaikkea" itsestäni, perheestäni ja ajatuksistani. en tiedä kertoiko tuo mode sitten, mutta nikki jo viittaa tiettyyn suuntaan. toki jokainen saa olla terveella tavalla ylpeä siitä mitä on, on sitten vaikka seitsemän lapsen äiti tai sitten 15 v tai kohta 50 v äiti
 
minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
näköjään viesti kadonnut myös tuosta moderaattoreiden ketjusta.
eli ei ole enää mode. No väliäkös sillä kuka tätä palstalastentarhaa yrittää paimentaa....


Miksi se sitä tarkoittaisi että ei ole enää mode?
Jos on vaan itse poistanut sen aiheen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
näköjään viesti kadonnut myös tuosta moderaattoreiden ketjusta.
eli ei ole enää mode. No väliäkös sillä kuka tätä palstalastentarhaa yrittää paimentaa....


Miksi se sitä tarkoittaisi että ei ole enää mode?
Jos on vaan itse poistanut sen aiheen?
miksi yksi mode sitten olisi näkymätön ja toiset näkyviä? Minusta vähän epätasa-arvoista se. Eli nyt jos jotakuta muuta modea kohtelee kaltoin, tietää sen, mutta nyt sitten joku mode voi puukottaa puun takaa ja poistella viestejä tuosta vaan ja joku onneton ei tiedä kuka teki ja miksi teki.
Eli näkyvät tai näkymättömät modet kaikki ja ei minusta entisellä näkyvällä, joka on kättä vääntänyt jonkun palstalaisen (vai liekö useita) kanssa, ole oikeutta siirtyä piiloon ja säilyttää silti oikeuksiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
kuten huomaatte modejen ketjusta että a s ei ole enää mode...
Vaan sipulin luettelosta nimi vielä löytyy.....lainaten sipulia:

Palstan moderaattoreina toimivat;
Jätkä, sipuli, kookosta, Meduusa, A shadieeyah ja Pinki.

Että onko vain halunnut poistaa omat viestinsä? Hullulta kuulostaisi jos hänet olisi poistettu, kun vastahan sai "oikeudet".
Ellei tietty itse halunnut pois? Tai jäikö tauolle jos ei voi nyt modena toimia?
 
Kyllä A shadieeyah moderoi edelleen.

Ja mitä tulee omien viestien poistamiseen, jokaisella meillä on oikeus poistaa omat viestit ja jos ei enää onnistu itse omaa alotusta poistamaan jokainen voi lähettää yv:tä moderaattorille linkin kera ja pyytää viestin/alotuksen poistamista. Itse olen ainakin ilman sen kummempia syitä kun ketjun alottajan pyynnöstä poistanut ketjuja.
Ja palstalla meidän kuuden näkyvän moderaattorin kera valvoo myös toimituksen väkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kyllä A shadieeyah moderoi edelleen.

Ja mitä tulee omien viestien poistamiseen, jokaisella meillä on oikeus poistaa omat viestit ja jos ei enää onnistu itse omaa alotusta poistamaan jokainen voi lähettää yv:tä moderaattorille linkin kera ja pyytää viestin/alotuksen poistamista. Itse olen ainakin ilman sen kummempia syitä kun ketjun alottajan pyynnöstä poistanut ketjuja.
Ja palstalla meidän kuuden näkyvän moderaattorin kera valvoo myös toimituksen väkeä.
En ollutkaan sitä mieltä etteikö saisi poistaa omia viestejä. Vaan ihmettelin sitä kun joku laittoi että ei olisi enää mode..lähinnä syytä siihen. Mutta asia siis selvä :D
 

Yhteistyössä