Partyliten kynttilöitä lahjaks?

  • Viestiketjun aloittaja harmaanny
  • Ensimmäinen viesti
harmaanny
Mä aattelin antaa muutamille joululahjaks noita pl:n tuikkivia. mut sit joku sano et niistä voi tulla pää kipeeks ja astmaoireita (itelleni ei oo tullu mitään)
Onk siellä joitain "idioottivarmoja" tuoksuja mitä voi antaa lahjaks tyyliin kelle vaan? siis muutaki kun ne tuoksuttomat...
 
Mä en suosittele antamaan tuoksukynttilöitä ikinä kenellekään lahjaksi. Sen verran moni on allerginen/yliherkkä hajusteille, että on suurempi todennäköisyys mennä vikaan kuin onnistua tuollaisissa lahjoissa.

Itse ainakaan en edes halua kotiini keinotekoisia "tuoksuja" :x , lisäksi saan tuoksuista joko migreeniä tai astmaoireita.
 
hiutale
Entäs js annat tuoksuvia, mutta sanot että ne voi vaihtaa jos ei käy? Tai annat lahjakortin? Tai pyydät ylään ennen lahjan antamista ja poltat tuoksukynttilöitä ja kyselet mitä mieltä on tuoksusta.....
 
Tuoksuton kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanny:
Mä aattelin antaa muutamille joululahjaks noita pl:n tuikkivia. mut sit joku sano et niistä voi tulla pää kipeeks ja astmaoireita (itelleni ei oo tullu mitään)
Onk siellä joitain "idioottivarmoja" tuoksuja mitä voi antaa lahjaks tyyliin kelle vaan? siis muutaki kun ne tuoksuttomat...
Siis miksi et voisi antaa tuoksuttomia kynttilöitä? Nekin ovat kauniita ;o)
 

Yhteistyössä