Hakutulokset

1. U

Tiesittekö, että äidinkielen essee-koe määritellään kypsyyskokeeksi?

No ei ne huonosti menestyneetkään mitään idiootteja välttämättä ole. Ihmisten vahvuudet on eri aloilla, ja jos kirjallinen itseilmaisu ei suju niin ei se vielä kovin paljoa koko paketista kerro. Toisia ei kirjoittaminen edes kiinnosta, vaikka muuten sujuisikin. Mutta ainahan tällaiset kommentit...
  2. U

parturi töpeksi!!

No kyllä ne vihreän värin saa korvata, mut yhteys sinne heti! Mulle on korvattu töpeksiminen kerran. Mut samaan paikkaan en enää koskaan mene.
  3. U

parturi töpeksi!!

Periaatteessa on, Millanen tilanne?
  4. U

aamugallup..

Kello soi ajoissa, ja väsytti tai ei, niin nousen. Hoitelen omia hommiani, meikkailen jne. Sit laitan kahvin tippumaan ja herätän lapset. Niillä ei mene kauaa missään asiassa, joten melko hyvin sujuu aamut nykyisin. Mutta taas olen huomannut että näin talvella unta tarvis enemmän ku kesällä...
  5. U

Tässä illan PARAS biisi

No voi jeesus että tunsin myötähäpeää :ashamed: :'(
  6. U

Mitäs sanoisitte jos teinien sijaan yllättäisittekin

No en mä kyllä vois olla nauramatta :D Vaikka naurattas mua ne teinitki varmaan?
  7. U

Vietättekö joulua "vain" oman perheen kesken vai isovanhempienkin ym?

Me ei rampata missään jos ei tee mieli, ja onneks on isovanhemmat ymmärtäny olla loukkaantumatta. Kun mekään ei loukkaannuta jos he haluavat viettää mieleisensä joulun ;) Noh, ajoittain vietetään joulua yhdessä sulassa sovussa. Silloin kun se kaikille osapuolille sopii.
  8. U

Jouluongelma

Eiköhän lapsi pidä kotijouluakin jouluna kun siihen panostetaan? Että tuskin se kovin pahasti traumatisoituu vaikkei mummolaan pääsiskään =)
  9. U

Jouluongelma

Joko vietät sellaisen joulun jonka teidän perhe itse haluaa, tai teet kuten muut toivovat. Jos isovanhemmat eivät ole valmiita joustamaan, miksi teidän pitäisi? Tai olet aaton kotona ja juokset mummolat läpi muina päivinä?
  10. U

G:Monta villakangastakki omistat?

Viisi villakangastakkia ja neljä muuta talvitakkia. Sekä tietysti niitä joita voi pitää syksystä kevääseen.. Nämä näin äkkiseltään tuli mieleen :ashamed:
  11. U

Kotiäiti, valitatko miehellesi työpäivän jälkeen kuinka raskasta sinulla on ollut?

En harrasta valittamista. Jos ei kelpaa, pitää itse muuttaa elämäänsä.
  12. U

Mitä ootte mieltä (anopista)? En jaksa enää, en tiedä mitä tehdä.

Sitä mä vaan että toi ap ei ole sama kuin minä =) Jos mun tinkauskaverit vaikka erehtyy niin luulemaan ;)
  13. U

Voi elämä !! Nyt on sitten Tehy haastanut kuntatyönantajan oikeuteen

Mä luulen, että siinä vaiheessa kun taistelut pitkittyy ja leipä käy perheeltä vähiin, alkaa hoitajat hakeutumaan töihin. Vaikka sitten rikkurin maineen saisikin. Huono palkka on parempi palkka kuin ei mitään :/
  14. U

Miksi monet miehet valitsevat mielummin ura ja hauskanpito kun perhe ja lapsia???

No kus*päitähän löytyy aina, mut ei ne todellakaan kaikki niitä ole. Jotenkin erikoista ettei mies halua lapsia uran vuoksi :o Yleensähän ne lapset vaikuttaa enempi naisen uraan :kieh: Mut parempi kai että tuokin selviää mahdollisimman varhain? Kenenkään kannata ukkoa pakolla koittaa itteensä...
  15. U

Miksi monet miehet valitsevat mielummin ura ja hauskanpito kun perhe ja lapsia???

No se kyllä! Mutta yhdessäkään mun tuntemassa erossa ei ole erottu siks, että mies haluaa pitää hauskaa ja olla itsekäs. Sellaset miehet jotka eroaa bilettämisen vuoksi lienevät jossain kriisissä? Ihan samoin sattuu varmaan naisillekin.
  16. U

Enpä osaa sanoa mikäli noin on. Mutta millä perusteella sä noin sanot? Kun paljonhan on noita perheellisiä miehiä, jotka bilettää tyyliin kaks kertaa vuodessa. Kyllä siinä on sit jo perhe valittu. Tietysti jos mies ei löydä "sitä oikeaa", niin ei kai se silloin vakiinnu?
  17. U

taa se alkaa, valitetaan että ei joulua.MIKSI?

Mitä muita tulojako? No äippälomalaiselle äitiyspäivärahaa, jos olet alle 3-vuotiaan kanssa kotona saat kotihoidontukea, jos olet työtön, saat jonkinlaista tukea siihenkin, joko liitosta tai kelasta, tai laittavat sut ees jonnekin kurssille josta maksetaan päivärahat tai jotain. Työssäkäyvä saa...
  18. U

taa se alkaa, valitetaan että ei joulua.MIKSI?

Ainoat tulot? Sillä ostat ruuat, vaatteet, maksat vuokrat ja muut laskut? Montako lasta ja montako aikuista? Ja kuinka VOI olla ainoat tulot??? :o
  19. U

Eipä tullut joulua tänäkään vuonna..

En ole negatiivinen ihminen, päinvastoin. Mutta marttyyriasennetta en kestä. Kyllä, puhuit hinnasta kun alelaatikoista mainitsit. Kun puhuin "asiansa sössineistä", en tiennyt mistä oli kyse. Anteeksi siitä. Aika harva syntyy kultalusikka suussa :/ Mä en tiedä reissuista ja ylellisyyksistä...
  20. U

MÄ HALUUN RETRO VAUNUT

Näistä olis kiva nähdä kuva?! Meillä tyylikkäät rattaat 70-luvun lopulta =)

Yhteistyössä