Hakutulokset

1. U

Eipä tullut joulua tänäkään vuonna..

No "onpa kyllä porukkaa" munkin mielestäni ;) Mä en vain ymmärrä tuota ahneutta "jokaiselle lapselle pari lahjaa" kun "kummit ja muut ei ehkä osta just sitä mitä tahtovat". Luulen, ettei ole kyseessä ainoa köyhä perhe mailmassa, eikä edes Suomessa. Ikävää, mutta helpottaa jos vähän omaa...
  2. U

Eipä tullut joulua tänäkään vuonna..

Jos sulla on ulosotossa jotain, niin ei kai se voinu yllätyksenä tulla että palautukset menee sinne?? Ja kunnon lahjat.. Tavarako on jotenkin huonompaa jos sen hinta on laskettu ja sen ostaa alekorista? Toisekseen jouluun on vielä 2 kuukautta, joten kyllä siinä kinkkurahat ainakin saa...
  3. U

Te joilla isompia lapsia, eli koululaisia jne...

Joskus on sellainen tunne, toivottavasti menee ohi ilman seurauksia. :ashamed: Kertaakaan en kuitenkaan ole tuota koululaista pienemmäksi toivonut tai kauhistellut kuinka se on jo iso. Sehän on itsestään selvää että lapset kasvaa ja menee kouluun jne. Oikeastaan aika erikoista musta että...
  4. U

Kannattaako yrittää vielä jatkaa?

Jos "vaimo" haluaa juttukaverin, niin kirjaudu ja laita yytä?
  5. U

Paha mieli sun puolesta kyllä :( Juominen on sellainen "parisuhdeongelma", jolle ei kukaan muu mitään mahda kuin se joka sen viinan kurkustaan alas kaataa. Typerä psykologi, jos juomisen aiheuttamaa pahaa mieltä selitetään kolmenkympin kriisillä :kieh: Voihan sulla olla kriisi itselläsikin...
  6. U

Parisuhdeongelmia - ongelmia omassa jaksamisessa?

Et sä toisen persoonallisuutta voi, etkä saa muuttaa. Musta se on ajatuksenakin väärin :( Onko sun miehesi suhteen alussa osannut rakkauttaan tunnustaa? Ja miksi kaipaat sen kuulemista? Ehkä jälkimmäistä kannattaa miettiä ja koittaa löytää ratkaisu sitä kautta? Jos toisen on vaikeaa sanoa se...
  7. U

ahdistaa. mitä tehdä?!?

Tän minäkin allekirjoitan. Parisuhdeterapian lisäksi tai sijaan ehdottomasti yksilöterapiaa.
  8. U

:D No eiköhän ne käytännön ohjeet riipu paljolti minkä tason kunnioitusongelma on. En mä toistaiseksi mikään palstaterapeutti ole ;) Ja tuon asian muotoilu.. No jos ei voi pitää huolta siitä että saa kunnioiusta, niin kelpaako "älä siedä huonoa käytöstä ta kohtelua toiselta". Sama asiahan se...
  9. U

Tarkoittaa sitä, että jos se toinen ei ymmärrä kun sanon että tuo sun käytöksesi on loukkaavaa ja tuntuu musta pahalle, niin viimeinen keino on lopettaa suhde. Mä en ole erojen kannalla, mutta en myöskään sen, että jonkun pitäisi toisen kynnysmatoksi alistua. Toki valinta on oma, mutta se...
  10. U

Olinpas pirullinen tänän kaupassa

Tekee sun toiminnan vielä typerämmäksi :/
  11. U

Mutta kun kyse on siitä, että miksi se vaimo ei pidä huolta siitä että saa ansaitsemansa kunnioituksen? Kannattaa sanoa suoraan mikä tuntuu pahalta ja mitä muutoksia toivoisi. Jos ei mene perille ja itsellä on edelleen paha olla, niin ehkä sillä suhteella ei ylipäätään ole minkäänlaista...
  12. U

Olinpas pirullinen tänän kaupassa

No musta olit kyllä törkeä! Vaikka sillä pojalla oli kaljaa ostettavana, niin meinaat sitten että se korkkas heti kassalla maksettuaan? Saatto olla kiire muustakin syystä ku kaljanhimosta :xmas: Musta ihminen ansaitsee kunnioitusta ja hyvää kohtelua iästä riippumatta. Tekopyhää sanoa että olisin...
  13. U

Eettinen kysymys, sairaaanhoitajat huomio!

Enpä ole kyllä asiantuntija, mutta jos on syy käyttää rauhoittavia, niin eikös se silloin ole juuri tämän vanhuksen omaksi parhaaksi? Silloinhan teet palveluksen antamalla tämän lääkkeen, vaikka sitten huijaamalla. Kai te lapsillekin silmätippoja laitatte tulehduksen hoitoon, vaikka harva...
  14. U

Paras aika harrastaa seksiä?

Lauantaisin napakympin jälkeen :saint: Ai niin, edellisestä kerrasta taitaa olla aikaa, koskas se napakymppi loppuikaan....
  15. U

Ammattitaidoton ja empatiakyvytön psykologi :o Se lasten yksin hoitaminen on pieni hinta siitä, että kaikki saa elää omana itsenään haluamaansa elämää. Ettei kenenkään tarvitse pelätä :/
  16. U

Aina vois huonomminkin olla, ja jos et lähde, niin ennen pitkää onkin. Tuon juomisen jälkeen ei ehkä puoli vuottakaan selvinpäin riitä osoittamaan mitään muutosta. Ois mulla paljonkin sanottavaa sulle ja muille samassa tilanteessa oleville, mutta ehkä mä en omaa elämääni ala täällä täysin...
  17. U

Laita asuntohakemus menemään. Ala kaikessa hiljaisuudessa järjestelemään raha-asioita tms, jos ne jotain erityisjärjestelyä kaipaavat. Miehelle ei ehkä vaikuta edes puhua asiasta, ennen kuin on muuton hetki. Jos ei kerta ole alunperinkään mitään kuuleviin korviinsa ottanut. Kyllä se siitä. On...
  18. U

Mä lähtisin. Ja olen lähtenytkin. Kun ei se muutu, pahenee yleensä kyllä. Jää siihen jos haluat elää elämäsi hiiviskellen ja aikuista vahtien. Eikö sinun elämälläsi ole muuta arvoa? Mä luulen että on, mutta kaikki on kiinni susta. Miehelläsi on ongelma jonka rinnalla taidat jäädä kakkoseksi...
  19. U

Tiedätkö monta yli 100 kg joka ei näytä edes lihavalta

En usko lähipiirissäni olevan 100 kiloisia. Ainakaan kukaan ei näytä ylipainoiselta, eikä ole mitenkään erityisen pitkäkään.

Yhteistyössä