Hakutulokset

1. U

Parisuhdeongelmia - ongelmia omassa jaksamisessa?

Kuten sanoin, en kovin tarkkaan ap:n juttua lukenut :/ Eri asioita kyllä, mutta kytköksissä toisiinsa. Jos uupumus on fyysistä, kannattanee järjestää asiat niin että saa levättyä. Jos uupumus on psyykkistä, siihenkin voi vaikuttaa. Jos uupumus johtuu huonosta parisuhteesta, asioita täytyy...
  2. U

Parisuhdeongelmia - ongelmia omassa jaksamisessa?

Olen pahoillani, en ihan kunnolla jaksanut tuota lukea tällä kertaa. Mutta mä haluan kyllä edelleenkin korostaa sitä, ettei ihminen voi omia ongelmiaan, edes parisuhteessa, laittaa toisen piikkiin. Ihminen on oman onnensa seppä ja onnellisuus on omasta asenteesta kiinni. Jotkut ei ole onnellisia...
  3. U

Eron sattuessa omalle kohdalle..

:hug: Törkeää! miten joku voi hylätä lapsensa, aikuisenkaan? Ja miksi ihmeessä ihmiset ottavat itseensä toisten erot? Eikö se nyt herranjumala ole parin oma asia kuinka liittonsa hoitaa tai jättää hoitamatta. Toivottavasti löydät pian uusia ystäviä!
  4. U

tosi tarina elämästä(toivoa on aina,varsinkin yh:t)

Hienoa että olet onnellinen! Hieman vain kritisoin sitä yleistä käsitystä, ettei yh-äiti ole onnellinen ennenkuin on löytänyt uuden miehen rinnalleen. Uusioperheellisenä olen onnellinen, mutta niin olin yksin ollessanikin =) Ja onnihan löytyy omien korvien välistä, ei toisista ihmisistä eikä...
  5. U

kumpi kolmanneksi pyöräksi, mies vai nainen?

No en mä enää nykyisessä suhteessa ylimääräisiä kaipaa. Mut JOS, niin nainen :whistle:
  6. U

peikkopoika! toivomuksesi on kuultu ja toteutettu!

Sä olisit Fjonga varmaan aika hauskaa seuraa =)
  7. U

rovaniemeläisiä odottajia ?!?

Liity Rovaniemen mammoihin, löydät kohtalotovereita =)
  8. U

jos saisit oman päivän viettää kuten itse haluat ja milloin haluat,millainen päivä se olisi?

Shoppailua ja hoitoja ja hierontoja, hyvää ruokaa ravintolassa, päiväolusilla käynti... Joku maksaa koko lystin ja illalla rentoutuneena ja tällättynä kotiin lasten ja miehen luo. Tuo päivän kulku menis hyvän ystävän seurassa. Sitten tietysti hyvän seksin jälkeen unta kellon ympäri :D
  9. U

Haluaisin jakaa kertomukseni riippurinnoista!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ei ole todellista! :laugh:

Yhteistyössä