surullinen
sinäpä tunnut olevan vallan negatiivinen ihminen, ainakin tuon viestin perusteella muutenhan en sua tunne. joillekkin joulu on tärkeä, en ole uskonnollinen mutta lähellä olo ja tunnelma tärkeitä. kun puhuin kunnon lahjoita, sanoinko jotain hinnasta?? halvallakin saa mutta tällä kertaa en halua lasten joululahjoja lasten kirjakerhon tervetulopaketista vaan kaupasta suoraan. ja itse asiansa sössineestä? oletko lukenut mitään muita vistejä tässä ketjussa? en voinut itse vaikuttaa asiaan että talo jonka mieheni kanssa ostimme kodiksi, olikin asumiskelvoton! jotkut eivät synny kultalusikka suussa. ja jostain vain luovuttava?? eikö riitä että luovuimme kodistamme? kaikesta matkoista ja raissuista perheen kanssa, ylellisyydestä? hyvä että rahat riittävät pakolliseen. mutta ethän sinä voisi mitenkään ymmärtää millaista se on ollut kun et ole itse sitä ehkäpä kokenut, kun en voi sitäkään tietää. jos sulla on rahaa rutkasti niin olisit edes ajatuksinesi itseksesi etkä tulisi tänne muita syyllistämään.Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:Jos sulla on ulosotossa jotain, niin ei kai se voinu yllätyksenä tulla että palautukset menee sinne??
Ja kunnon lahjat.. Tavarako on jotenkin huonompaa jos sen hinta on laskettu ja sen ostaa alekorista?
Toisekseen jouluun on vielä 2 kuukautta, joten kyllä siinä kinkkurahat ainakin saa säästettyä. Jos ei, niin kyllä luulen että sossun piiriin kuulusitte?
Sori nyt, mutta jotenkin ei heru myötätuntoa. On täällä muitakin jotka on asiansa sössineet, mutta voi voi, elämä jatkuu ja joistain asioista on vain luovutava jos niihin ei rahat riitä. Ja eihän kyseessä ole kuin joulu; väitetty Jeesuksen syntymäpäivä. Jos ei moista uskoa tunnusta, niin ei luulis olevan merkitystä? Tai jos uskoo, niin ei pitäs materian niin merkitä..